Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a chan Ne nov 10, 2013 11:43 am

drugmirko je napisal/-a:tole z zmrzovanjem in resetiranjem z ugašanjem avta pa je po moje neobstoječ "mit", ki izvira iz tistih starih šal o avtomobilih in microsoftovih windowsih, sproduciranih iz Gatesovega neokusnega "primerjanja" računalniške industrije z avtomobilsko oziroma z GM-om in neusmiljenega GM-ovega "odgovora"! ;)

....


Ta "mit" je kar dokaj poznan v svetu avtomobilizma. Nenazadnje o njem poročajo že pri Peugeotu 208: "I’m still waiting for the second fault to be solved though. On a few occasions the multi-media touchscreen has frozen. Solution? That old IT staple – we turned the 208 off and then on again. Marshall have diagnosed the problem, but the new sat-nav memory card unit my car needs wasn’t in stock in the UK so we’re playing the waiting game." vir: http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... term-test/

Še nekaj poročil - npr. pri Fordu: http://www.focusfanatics.com/forum/show ... p?t=287205

Sam pa sem v praksi imel še največ težav s sistemom uConnect pri Jeepu GC, ko se je sistem "zbudil" šele po ugašanju avtomobila (kljub 2x softwarski nadgradnji sistema). O tovrstnih težavah poročajo tudi ostali: http://www.jeeppatriot.com/forum/showthread.php?t=67824


Nenazadnje pri enem zadnjih Siol testov: "Za pikolovce: R.S. monitor je med testom enkrat zatajil in s prikazovanjem podatkov nadaljeval šele po nekajkratnem zagonu motorja." vir: http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... l_rb8.aspx
Sam sicer ori istem vozilu (Megane RS RB8) na testu nisem imel tovrstnih težav. Ok, resda pa ne gre za touchscreen, o čemer je sicer govora.

In še bi se našlo ...

Btw: kateri omenjeni "razburljiveži" segmenta c so bili prodajni flop?
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a srcnik Ne nov 10, 2013 1:01 pm

drugmirko je napisal/-a:seveda, to ne pomeni, da se napake ne bodo pojavljale... seveda se bodo. "knof", kot ga razumemo mi, je mehanska kontrola "z dratom povezana" s funkcijo, ki jo upravlja!... software je pa software!!...je pa za samo stabilnost po moje preprosto vseeno ali se ta software upravlja z mehansko kontrolo ("miš"/gumb) ali z dotikom zaslona.... btw. "za*ebaval" je tudi MMI. na mojem/našem A4 in na svakovem A5... pri A4 je crkoval in bliskal zaslon pri A5 pa je crknil kar cel sistem (zaradi česar je bil avto par mesecev po servisih (naših, avstrijskih in nazadnje nemških) Audi pa je hotel absurdno in štirimestno cifro za popravilo), pa nobeden od njiju ni mel touch screena....


Vidiš tu je problem, ker je peugeot vezal to vse na touchscreen in posledično na isti sistem. Torej, če se ekranu sfuzla, je velika verjetnost tudi, da klimatska naprava ne bo (pravilno) delovala. Zdaj pa naj se ti to naredi sredi najhujše vročine ali najhujšega mraza. Zato se mi to zdi še najbolje tako, kot ima 2008, kateri ima kontrole klime lepo za sebe, s svojo enoto. Ker ni problema se peljati brez zvoka, samo brez klime oz. gretja pa zna bit zelo nadležno. Recimo ekstremen primer, da se mu sfuzla, pa ti na AC sredi vročine začne gretje na polno laufat oz. kontra pozimi.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a yashica Ne nov 10, 2013 1:24 pm

Se komu sanja koliko tale "igrača " na dotik stane v primeru odpovedi. Bom iz čistega firbca poslal na Peugeot vprašanje po ceni menjave.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a drugmirko Ne nov 10, 2013 1:41 pm

srcnik je napisal/-a:Vidiš tu je problem, ker je peugeot vezal to vse na touchscreen in posledično na isti sistem. Torej, če se ekranu sfuzla, je velika verjetnost tudi, da klimatska naprava ne bo (pravilno) delovala. Zdaj pa naj se ti to naredi sredi najhujše vročine ali najhujšega mraza. Zato se mi to zdi še najbolje tako, kot ima 2008, kateri ima kontrole klime lepo za sebe, s svojo enoto. Ker ni problema se peljati brez zvoka, samo brez klime oz. gretja pa zna bit zelo nadležno. Recimo ekstremen primer, da se mu sfuzla, pa ti na AC sredi vročine začne gretje na polno laufat oz. kontra pozimi.


chan je napisal/-a:Ta "mit" je kar dokaj poznan v svetu avtomobilizma. Nenazadnje o njem poročajo že pri Peugeotu 208 pri Fordu pri Jeepu pri Megane RS In še bi se našlo ...

Btw: kateri omenjeni "razburljiveži" segmenta c so bili prodajni flop?


ja... nismo se razumeli... moj point je predvsem v "zmrzovanju" TOUCHSCREENA... torej... ne "sfuzla" se ekranu (še posebej ne zaradi tega, ker bi bil na dotik), sfuzla se softverju!
in da, tudi moje mnenje je, da je knof veliko boljši način kontrole nad funkcijami in sistemi avtomobila! vendar ne toliko zaradi tega, ker so take kontrole fizično ločene ena od druge (kar absolutno JE prednost), temveč PREDVSEM zato, ker se jih da uporabljati brez gledanja, SAMO Z OTIPOM! še posebej, če so fiksno pribite na izključno eno mesto in zato v vsakem trenutku veš KJE se nahajajo (zaradi česar se mi je fiksna sredica volana pri Citroenih zdela naravnost genialna pogruntavščina... ki pa bi res rabla še kakšno generacijo razvoja)! novodobne kontrole na farbovitih screenih je VEDNO treba pogledat! ne glede na vrsto upravljanja... in to bo VEDNO pomenilo odmik pogleda s ceste! kar je nepotrebna distrakcija in oteževalna okoliščina uporabe!

in, kot sem že omenil, napake se bodo (še posebej pri softverju) vedno pojavljale. z besedico "mit" tega nikakor nisem želel zanikat.... mislil sem le na to, da kljub povečani pogostosti v primerjavi s klasičnim upravljanjem, to ne bo pomenilo "prevladujočega procenta" in "vsesplošnega crkovanja"... ;)

"razburljiveži", ki niso ustvarili pričakovanih prodajnih številk pa so recimo ravno "ritasti" Megane, prejšnji in aktualni Civic in če smo čisto iskreni, tudi sedanjemu i30 ne gre tako dobro, kot novemu Ceedu.... ki pa je vsaj meni dokaj "germansko oblikovan"... en tak "greman z zrncem popra in feferona", ki je pri obliki nekako našel pravo razmerje med "germansko zanesljivostjo" in "francoskim veseljem do življenja"... vendar je med tema dvema vseeno bolj na "nemški strani"... ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a ales66 Ne nov 10, 2013 1:44 pm

yashica je napisal/-a:Se komu sanja koliko tale "igrača " na dotik stane v primeru odpovedi. Bom iz čistega firbca poslal na Peugeot vprašanje po ceni menjave.


Sem pogledal na Peugeotov "service box" pa še ni cene. Za primerjavo, cena pri modelu 2008 je 647 eur.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2175
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a tomzzi Ne nov 10, 2013 2:02 pm

Ta odločitev, da se vse kontrolira preko toucha tudi meni ni všeč. Oziroma, da nima ločeno za upravljanje hlajenja/gretja. Ko bo stvar odpovedala... Bo veselje.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a gasolinedream Ne nov 10, 2013 6:10 pm

Odpovejo lahko tudi komande na ročni klimi. Ne bi bilo prvič. Hvala bogu se da ročno zapret zračnike da se človek ne skuha. Ali pa odpret okno.

Je pa touch vsaj meni smotan. Še telefon imam z normalnimi tipkami.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Polo78 To nov 12, 2013 2:13 pm

Se pridrožujem mnenju, da touchscreen v taki izvedbi kot je pri novem 308, ne spada v avto. Radio še nekako da, ostalo NE! Pa sem navajen touchscreena iz pametnega telefona in tam mi je povsem ok.

Najbolj sem proti iz istega razloga, ki ga je omenil @drugmirko: običajne gumbe otipaš in jih znaš premaknit brez da bi pogled uhajal iz ceste, pri touch-u pa ni nič otipljivega. Druga stvar pa je vsekakor ta, da ko bo tole začelo crkovat oz. se obešat, bo veselica - in očitno se točno to (po prebranem tule gor) že dogaja, sicer pri drugih modelih pa vseeno. Tu se mi zdi rešitev kot jo ima nova Mazda 3 precej boljša: klasični gumbi za gretje/zračenje + tisti večfunkcijski gumb.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda To nov 12, 2013 4:06 pm

Preveč komplicirate! Osebno sem imel že kar nekaj avtomobilov z avtomacko klimo in ko enkrat nastaviš na željeno temperaturo pustiš klimo pri miru. Zelo redko sem premikal gumb za nastavitvijo temperature ali ugašal klimo tako da mene sploh ne moti da ima 308smica malo drugače
Lp
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2175
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a tomzzi To nov 12, 2013 7:43 pm

pskoda je napisal/-a:Preveč komplicirate! Osebno sem imel že kar nekaj avtomobilov z avtomacko klimo in ko enkrat nastaviš na željeno temperaturo pustiš klimo pri miru. Zelo redko sem premikal gumb za nastavitvijo temperature ali ugašal klimo tako da mene sploh ne moti da ima 308smica malo drugače


Imam tudi jaz avtomatsko dvoconsko klimo. In res ne nastavljam nonstop. Oziroma ni potrebe. Včasih pa še vedno pride prav ročna nastavitev. In takrat zna biti to sprehajanje po ekranu nadležno.
Vseeno pa to ni idealna rešitev. Kaj pa če odpove sistem? Je potrebno menjati komplet. To se mi ne zdi najboljša poteza. Vsaj zaenkrat ne. Bo pa temu v prihodnje še kdo sledil.
Ko bo pa avto iz garancije in bo potrebno menjati cel ekran z vsem kar spada zraven... €€€ :mrgreen:
Saj radio je zame lahko cel samo preko touch screena.
Samo za klimo pa še vedno raje vidim, da so kontrole posebej.

Saj Opel je s konceptom Monze tudi napovedal armaturo brez tipk. No upam, da bo nova astra imela še vedno ločeno upravljanje klime in ne bodo zmetal vsega v en ekran.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a drugmirko Sr nov 13, 2013 10:05 am

pskoda je napisal/-a:Preveč komplicirate! Osebno sem imel že kar nekaj avtomobilov z avtomacko klimo in ko enkrat nastaviš na željeno temperaturo pustiš klimo pri miru. Zelo redko sem premikal gumb za nastavitvijo temperature ali ugašal klimo tako da mene sploh ne moti da ima 308smica malo drugače


sej ne gre za kompliciranje in klima (še posebej avtomatska) je pri vsemu skupej DALEČ najmanjši problem.... in vsaj ta CitroPeugeotov sistem "centralno-prikazovalnega ekrana" za upravljanje vseh funkcij, je za razliko od nekaterih drugih (tudi takih, ki se upravljajo velikim vrtljivimi knofi med zici), zelo enostaven za uporabo, z zelo plitvo "drevesno strukturo" menijev in podmenijev!
gre preprosto za to, da moraš med vožnjo tak "centralno zaslonski" tip upravljanja za čisto vsako neumost GLEDAT! in ne daj bože še čitat za na povrh! ...ker je na enemzaslonu združenih več kontrol, "otip" na slepo pa ti nič ne pove...

tomzzi je napisal/-a:Imam tudi jaz avtomatsko dvoconsko klimo. In res ne nastavljam nonstop. Oziroma ni potrebe. Včasih pa še vedno pride prav ročna nastavitev. In takrat zna biti to sprehajanje po ekranu nadležno.
Vseeno pa to ni idealna rešitev. Kaj pa če odpove sistem? Je potrebno menjati komplet. To se mi ne zdi najboljša poteza. Vsaj zaenkrat ne. Bo pa temu v prihodnje še kdo sledil.
Ko bo pa avto iz garancije in bo potrebno menjati cel ekran z vsem kar spada zraven... €€€ :mrgreen:
Saj radio je zame lahko cel samo preko touch screena.
Samo za klimo pa še vedno raje vidim, da so kontrole posebej.

Saj Opel je s konceptom Monze tudi napovedal armaturo brez tipk. No upam, da bo nova astra imela še vedno ločeno upravljanje klime in ne bodo zmetal vsega v en ekran.


eh veš kaj... tudi jaz imam v vseh svojih in/ali družinskih avtomobilih že ene 20 let avtomatsko in večinoma dvoconsko klimo.... generalno gledano jo parkrat na leto premikam za par stopinj gor ali dol... to ponavadi naredim s "pritiskom ali dvema" na knofke + in - ...ker se na zaslonu tega Puga (in C4P) do kontrole klime z enakimi, sam virtualnimi knofki pride direktno, Z ENIM SAMIM pritiskom na obzaslonski gumb "klima", ni vrag da bi zaradi tega bila uporaba kej bistveno bolj komplicirana! ....je pa res, da po pravem knofu lahko sežeš na slepo in ga najdeš z otipom, tega "narisanega" pa moraš zmeraj poiskat z očmi :mrgreen: ;).

če vprašaš mene je za razliko od občasne uporabe klime, veliko večja "jeba" uporaba radia! ...najprej zato, ker med njegovo uporabo konstantno šariš po postajah (vsaj jaz, ker mi debilna&plehka muzika, še bolj pa debilni špikerji, radi požrejo živce in velikokrat preklopim) in posledično zato, ker je pri takih sistemih za to početje treba nonstop "skrolat" in "potrjevat" ter predvsem in daleč najbolj nevarno: BRAT neskončne spiske postaj, ki se ti zlistajo na tistem ekranu! kar zahteva čas in preusmerja koncentracijo.... ;). zato ne razumem najbolj zakaj ste se vsi tako "obesli" na to klimo.... kaj mate kak "fetiš" konstantnega šraufanja temperature =P?

sej ne bi rad izpadel "apokaliptično" in zgoraj opisano izbiranje radijskih postaj normalnemu človeku res vzame samo nekje med 3 in 5 sekundami... mogoče kakšno sekundo več, če je treba malo bolj "poskrolat" po tistem spisku.... ampak v 5 sekundah tudi pri cjazenju s 50 na uro (in med tem, ko ne gledaš na cesto!) z avtom narediš kakšnih 13 metrov!!! če k temu prišteješ še "standardni reakcijski čas" si hitro na 20-tih metrih.... preden sploh odreagiraš!!!! pol se je treba pa čemu še izognit ali ne daj bože ustavit!!! torej... če vse to sešteješ in primerjaš z enostavnostjo SLEPE uporabe spominskih knofov radia na klasični armaturi res ni treba bit pretirano inteligenten za to, da bi ugotovil kaj je hitreje, enostavneje in varneje.... ;)

lahko ti tudi povem, da so, ko je crknil njihov centralnozaslonski sistem upravljanja&navigacije, pri eni od "ubermensh" nemških znamk za popravilo hoteli 8000 evrov .... in ker z ekranom ni bilo nič narobe, ni bil vštet v ceno ;)! tako da.... mene "ekran" pri celi zadevi ne bi skrbel kej preveč :D, cene LCD-jev teh dimenzij so dan-danes smešno nizke in tudi touch screeni niso kaj božjastno dragega.... če bi bli, jih ne bi meli na čist vsaki tablci in telefonu. sploh pa dvomim, da bo "ekran" vzrok za eventuelne odpovedi delovanja ali "zmrzovanje" sistema... ampak, ker vidim, da ma velika večina komentatorjev "skrbi" s tem ekranom bom potegnil analogijo s PC-ji....: windowsi (ali trenutni program, ki ga na njih poganjate) vam med delom/igro/surfanjem običajno ne zmrznejo zaradi monitorja ali tipkovnice... stvar se sesuje zaradi softverskih napak ali konfliktov z opreacijskim sistemom!! če vas pri upravljanju funkcij prek touch screena že mora kej skrbet, naj bo to stabilnost softverja preko katerega se vseskupaj izvaja.... ekran sam pa ni ne "najdražji" ne "najšibkejši" člen v paketu.... ;)

tako, v upanju, da nisem spet govoril "pakistansko" in ste uspeli razumet poante mojih pisarij, bi jaz s tem svoja "predavanja" na to temo zaključil! kratki povzetki pa bi bili sledeči:
- konkretni PSA sistem je zelo enostaven za uporabo z jasno, čitljivo in veliko grafiko na zaslonu!
- ne glede na enostavnost uporabe konkretnega sistema, je ohranitev vsaj pomembnejših/bolj uporabljanih kontrolnih gumbov boljša, enostavnejša in predvsem varnejša opcija od izključne uporabe tega ali kateregakoli drugega "centralnozaslonskega" sistema... touch ali vrtljivo-knofnega!
- "ekran/displej" ni bistvo sistema ampak njegova "periferija"! zato bo vzrok za eventuelne, še posebej pa "fatalne" napake, v večini primerov nekje drugje. enako velja tudi za odpravo teh napak (kot najbrž tudi za ceno popravila)...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a chan Sr nov 13, 2013 10:50 am

drugmirko je napisal/-a:
"razburljiveži", ki niso ustvarili pričakovanih prodajnih številk pa so recimo ravno "ritasti" Megane, prejšnji in aktualni Civic in če smo čisto iskreni, tudi sedanjemu i30 ne gre tako dobro, kot novemu Ceedu.... ki pa je vsaj meni dokaj "germansko oblikovan"... en tak "greman z zrncem popra in feferona", ki je pri obliki nekako našel pravo razmerje med "germansko zanesljivostjo" in "francoskim veseljem do življenja"... vendar je med tema dvema vseeno bolj na "nemški strani"... ;)


Če me spomin ne vara, Megane II ni bil prodajni neuspeh. Nekaj o tem piše tudi wiki: "During its first full year of sales, the Mégane II topped the French sales charts, with 198,874 registered in 2003.[5] It has also sold very well in Britain, being the nation's fourth most popular car in 2005 and fifth most popular in 2004 and 2006. In 2007, however, it dipped to eighth place with just over 55,000 examples being sold." (http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_M%C3%A9gane).
Hondin Civic je v svetovni prodaji med deseterico (ali tam nekje blizu) - npr. podatki za leto 2012, ko je "pristal" na 10. mestu: http://www.forbes.com/sites/joannmuller ... new-champ/
Novi Hyundajev I30 ni tolikšen prodajni hit (po podatkih za mesec maj 2013 na 126. mestu: http://bestsellingcarsblog.com/2013/07/ ... on-podium/), je pa zanimiva zelo visoka uvrstitev "sestrske" Elantre, ki bi jo nekateri šteli kar skupaj z I30 (http://bestsellingcarsblog.com/2013/07/ ... -together/).

Da pa ne bo pomote, Peugeot in celoten koncern PSA si še kako ZASLUŽI prodajni uspeh z novo 308-co, četudi nekateri njeno obliko na hitro ocenjujejo tudi kot rahlo generično (a jo tudi pohvalijo!): http://www.topgear.com/uk/car-news/new- ... 2013-08-28. Morda smo se že res malce razvadili, da nam je koncern PSA vsake toliko časa lansiral kakšne "razburljiveže", se pa v zadnjih časih poslužujejo bolj "varnih" oblik, kar je nakazala že nova (rahlo germanizirana) generacija Citroena C4. Nenazadnje pa je le res, da se lahko s kakšnimi "razburljiveži", četudi zanimivo oblikovanimi, tudi pošteno opečeš - zgolj kot primer npr. Lancia Delta ("The Delta is another example of how a good car can be a complete flop. It has everything to be a success: modern and fancy exterior, fine interiors, roominess, and excellent engines. Its problem: high prices. Its sin: to be a Lancia." - http://fiatgroupworld.com/2013/06/26/la ... -analysis/).
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a tha_man Sr nov 13, 2013 11:14 am

No, kontrole za radio so itak na volanu (menjavanje postaj, glasnost itd.). Poleg tega je pravi okrogel gumb za glasnost in mute tudi pod touch screenom. Tako da v bistvu je klima še največja težava, pa tudi ta ne prav velika zaradi avtomatike. Vseskupaj je na koncu pač malenkost bolj tečno med vožnjo kot pravi gumbi (pod pogojem, da so seveda logično postavljeni in oblikovani, da jih lahko na slepo otipaš, kar ne velja za vse), ni pa nikakor game killer. Sploh ker je zadeva res logična in ni treba hodit po menujih, vse pomembnejše kontrole so max dva klika stran.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a esem Sr nov 13, 2013 2:58 pm

drugmirko je napisal/-a:...in zgoraj opisano izbiranje radijskih postaj normalnemu človeku res vzame samo nekje med 3 in 5 sekundami... mogoče kakšno sekundo več, če je treba malo bolj "poskrolat" po tistem spisku.... ampak v 5 sekundah tudi pri cjazenju s 50 km na uro (in med tem, ko ne gledaš na cesto!) z avtom narediš kakšnih 13 metrov!!! če k temu prišteješ še "standardni reakcijski čas" si hitro na 20-tih metrih.... preden sploh odreagiraš!!!! pol se je treba pa čemu še izognit ali ne daj bože ustavit!!! torej... če vse to sešteješ in primerjaš z enostavnostjo SLEPE uporabe spominskih knofov radia na klasični armaturi res ni treba bit pretirano inteligenten za to, da bi ugotovil kaj je hitreje, enostavneje in varneje.... ;)


Žal je precej huje. Malo si lapskontiral s 13 m - toliko res naredi, a seveda samo v eni sekundi (pozabil si pomnožit), v petih (ali več) kar 65 m (ali več)!!! :!: :!: Zato se povsem pridružujem tvojemu mnenju in ga višam, da je to potencialno izredno nevarno. Kaj bo, ko bodo v tak avto množično vstopile generacije, ki že zdaj ne slišijo in ne vidijo nič okoli sebe, za njih obstaja samo (i-(?))displej - sveti gral novodobne komunikacije in opazovanja/zavedanja okolice/družbe.
Mar nam utrgane dogodivščine z mobiji med vožnjo res nič ne povejo? Koliko nesreč bo potrebnih, da se bodo odgovorni dejansko začeli spraševat o varnosti raznih gizmotov?
drugmirko je napisal/-a:...
- "ekran/displej" ni bistvo sistema ampak njegova "periferija"! zato bo vzrok za eventuelne, še posebej pa "fatalne" napake, v večini primerov nekje drugje. enako velja tudi za odpravo teh napak (kot najbrž tudi za ceno popravila)...


Tu si sposojam prvi del citata, ker lepo sovpada z bistvom. Touch displej ne bi smel imet osnovnih sistemskih funkcij oz le-te bi morale biti vedno tudi samostojne in kot dodatek še na touchu, kjer bi bile možne še kakšne "fine" nastavitve, info ipd. Nekako tako, kot je dosedaj bilo z avt. računalnikom (poti, poraba itd), ki je bil samo dodatek k osnovnim funkcijam.

Ta val gizmotov na cesti ne bi smel imeti mesta!!

BTW - naj nekatere vernike v touche morda odvrnem s tem: To jahanje na trendovskih valovih tudi tam, kjer temu ni mesta, je direkten pogreb "vozniške izkušnje". Kaj mislite, kaj bo naslednja stopnja - komuniciranje z drugimi avti (kar se itak že začenja. BTW - tu nihče ne govori o škodljivosti raznih radarjev - ko jih bo imel vsak drugi avto, bodo tudi radarski valovi in njih interference postali potencialno nevarni!). In še naslednja - avto bo vozil sam (v osnovi se bo držal prednjega in prepoznave terena). In še naslednja - zaradi varnosti in tudi pretočnosti bo avtomatika vožnje obvezna, najmanj kot obvezna rezerva v sili (podobno kot sedanji ESP) ali celo kot preventiva! In to ne bo čez 50 let - zaradi interesov proizvajalcev bo ponekod uvajano že čez 10-15 let in se bo nato hitro širilo. Ne govorim o posamičnih avtih (ki so že zdaj) ampak o masovnosti, ki kmalu potegne za sabo tudi drugačna pravila.

"Avtomatiko vožnje" so že zdavnaj razvijali, a bi bila gradnja celotne infrastruture predraga in še vedno bi bilo nezanesljivo. S pojavom takih malih močnih rač. z mnogo funkcijami pa se temu hitro bližamo z druge strani (individualne, ne kot celoten sistem vnaprej).

Chan
Lancia ni flop zaradi extravagantne oblike, kar tudi na linku povejo.

Predvsem pa - ta debata je prešla okvire P 308, zato predlagam, da se vse poste, ki se nanašajo predvsem na displej (začenši z Drug Mirkotom) premesti v neko novo temo z dovolj opaznim naslovom v VP. Saj bi sam, a moram iti.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a odprti clio Če nov 14, 2013 10:41 pm

esem je napisal/-a:tu nihče ne govori o škodljivosti raznih radarjev - ko jih bo imel vsak drugi avto, bodo tudi radarski valovi in njih interference postali potencialno nevarni![/i]).


Source? In za koga ali kaj nevarni?
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Marek_ To dec 10, 2013 11:41 am

Nekaj strani nazaj se je govorilo o prostornini pritljažnega prostora in koliko relevantni so podatki o prostornini, prtljažnika, ki jih deklarila proizvajalec.
Pri autoexpressu so naredili primerjavo med 308ko in Leonom in pravijo, da Peugeot pogoltne res 470l, ampak Leon namesto deklariranih 380l, pospravi 13l več od 308ice, torej 483l.

http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/30 ... -seat-leon
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a srcnik Če jan 02, 2014 3:07 pm

Motorji v angliji:

1.2 VTI 82 5-speed manual
1.2 e-THP 110 5-speed manual stop-start
1.6 THP 125 6-speed manual
1.6 HDi 92 5-speed manual
1.6 e-HDi 115 6-speed manual (and stop-start)
1.6 BlueHDi 120 6-speed manual stop-start
2.0 BlueHDi 150 6-speed manual (and automatic) stop-start

Škoda, da ima 1.2 thp samo 5 prestav.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2660
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a drugmirko Po jan 06, 2014 8:47 am

ne sam, da je škoda... če mene vprašaš je to neumnost!


drugač pa naj bi to ble prve uradne fotke SW-ja:


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a yashica Če mar 20, 2014 12:56 pm

V aprilu pride na trg verzija sw s povsem novim PureTech 1.2 THP 130KM motorjem v juliju pa pride na trg še 110KM različica. Novi tricilindrski turbo motor ima 40% sestavnih delov enakih atmosferski različici z 82KM in se ponaša z največjim navorom v svojem razredu, ki znaša 230Nm pri 1750 vrtljajih, pri tem je 95% navora na voljo v območju med 1500 in 3500 vrtljajih. Vbrizgavanje goriva je direktno pod tlakom 200 barov. Povprečna poraba na papirju znaša 4.6l/100km, vrednost emisij je 107g/km. V motor je bilo vloženih 25.000 testnih ur in prevoženih 1.6 milijona kilometrov.

Povsem novi PureTech EB 1.2 THP motor:

Slika


Vir: http://www.peugeot.com/en/news/peugeot- ... -expertise

Slika
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4169
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a xxl Če mar 20, 2014 9:29 pm

Zanimivo bo videt ali bodo obdržali 1.6 THP 125KM v ponudbi in kakšna bo razlika v ceni,kot tudi primerjava zmogljivosti/poraba.Če bi kupoval 308,bi počakal na ta motor ;) .
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 110 gostov