pskoda je napisal/-a:Preveč komplicirate! Osebno sem imel že kar nekaj avtomobilov z avtomacko klimo in ko enkrat nastaviš na željeno temperaturo pustiš klimo pri miru. Zelo redko sem premikal gumb za nastavitvijo temperature ali ugašal klimo tako da mene sploh ne moti da ima 308smica malo drugače
sej ne gre za kompliciranje in klima (še posebej avtomatska) je pri vsemu skupej DALEČ najmanjši problem.... in vsaj ta CitroPeugeotov sistem "centralno-prikazovalnega ekrana" za upravljanje vseh funkcij, je za razliko od nekaterih drugih (tudi takih, ki se upravljajo velikim vrtljivimi knofi med zici), zelo enostaven za uporabo, z zelo plitvo "drevesno strukturo" menijev in podmenijev!
gre preprosto za to, da moraš med vožnjo tak "centralno zaslonski" tip upravljanja za čisto vsako neumost GLEDAT! in ne daj bože še čitat za na povrh! ...ker je na enemzaslonu združenih več kontrol, "otip" na slepo pa ti nič ne pove...
tomzzi je napisal/-a:Imam tudi jaz avtomatsko dvoconsko klimo. In res ne nastavljam nonstop. Oziroma ni potrebe. Včasih pa še vedno pride prav ročna nastavitev. In takrat zna biti to sprehajanje po ekranu nadležno.
Vseeno pa to ni idealna rešitev. Kaj pa če odpove sistem? Je potrebno menjati komplet. To se mi ne zdi najboljša poteza. Vsaj zaenkrat ne. Bo pa temu v prihodnje še kdo sledil.
Ko bo pa avto iz garancije in bo potrebno menjati cel ekran z vsem kar spada zraven... €€€
Saj radio je zame lahko cel samo preko touch screena.
Samo za klimo pa še vedno raje vidim, da so kontrole posebej.
Saj Opel je s konceptom Monze tudi napovedal armaturo brez tipk. No upam, da bo nova astra imela še vedno ločeno upravljanje klime in ne bodo zmetal vsega v en ekran.
eh veš kaj... tudi jaz imam v vseh svojih in/ali družinskih avtomobilih že ene 20 let avtomatsko in večinoma dvoconsko klimo.... generalno gledano jo parkrat na leto premikam za par stopinj gor ali dol... to ponavadi naredim s "pritiskom ali dvema" na knofke + in - ...ker se na zaslonu tega Puga (in C4P) do kontrole klime z enakimi, sam virtualnimi knofki pride direktno, Z ENIM SAMIM pritiskom na obzaslonski gumb "klima", ni vrag da bi zaradi tega bila uporaba kej bistveno bolj komplicirana! ....je pa res, da po pravem knofu lahko sežeš na slepo in ga najdeš z otipom, tega "narisanega" pa moraš zmeraj poiskat z očmi
.
če vprašaš mene je za razliko od občasne uporabe klime, veliko večja "jeba" uporaba radia! ...najprej zato, ker med njegovo uporabo konstantno šariš po postajah (vsaj jaz, ker mi debilna&plehka muzika, še bolj pa debilni špikerji, radi požrejo živce in velikokrat preklopim) in posledično zato, ker je pri takih sistemih za to početje treba nonstop "skrolat" in "potrjevat" ter predvsem in daleč najbolj nevarno: BRAT neskončne spiske postaj, ki se ti zlistajo na tistem ekranu! kar zahteva čas in preusmerja koncentracijo....
. zato ne razumem najbolj zakaj ste se vsi tako "obesli" na to klimo.... kaj mate kak "fetiš" konstantnega šraufanja temperature
?
sej ne bi rad izpadel "apokaliptično" in zgoraj opisano izbiranje radijskih postaj normalnemu človeku res vzame samo nekje med 3 in 5 sekundami... mogoče kakšno sekundo več, če je treba malo bolj "poskrolat" po tistem spisku.... ampak v 5 sekundah tudi pri cjazenju s 50 na uro (in med tem, ko ne gledaš na cesto!) z avtom narediš kakšnih 13 metrov!!! če k temu prišteješ še "standardni reakcijski čas" si hitro na 20-tih metrih.... preden sploh odreagiraš!!!! pol se je treba pa čemu še izognit ali ne daj bože ustavit!!! torej... če vse to sešteješ in primerjaš z enostavnostjo SLEPE uporabe spominskih knofov radia na klasični armaturi res ni treba bit pretirano inteligenten za to, da bi ugotovil kaj je hitreje, enostavneje in varneje....
lahko ti tudi povem, da so, ko je crknil njihov centralnozaslonski sistem upravljanja&navigacije, pri eni od "ubermensh" nemških znamk za popravilo hoteli 8000 evrov .... in ker z ekranom ni bilo nič narobe, ni bil vštet v ceno
! tako da.... mene "ekran" pri celi zadevi ne bi skrbel kej preveč
, cene LCD-jev teh dimenzij so dan-danes smešno nizke in tudi touch screeni niso kaj božjastno dragega.... če bi bli, jih ne bi meli na čist vsaki tablci in telefonu. sploh pa dvomim, da bo "ekran" vzrok za eventuelne odpovedi delovanja ali "zmrzovanje" sistema... ampak, ker vidim, da ma velika večina komentatorjev "skrbi" s tem ekranom bom potegnil analogijo s PC-ji....: windowsi (ali trenutni program, ki ga na njih poganjate) vam med delom/igro/surfanjem običajno ne zmrznejo zaradi monitorja ali tipkovnice... stvar se sesuje zaradi softverskih napak ali konfliktov z opreacijskim sistemom!! če vas pri upravljanju funkcij prek touch screena že mora kej skrbet, naj bo to stabilnost softverja preko katerega se vseskupaj izvaja.... ekran sam pa ni ne "najdražji" ne "najšibkejši" člen v paketu....
tako, v upanju, da nisem spet govoril "pakistansko" in ste uspeli razumet poante mojih pisarij, bi jaz s tem svoja "predavanja" na to temo zaključil! kratki povzetki pa bi bili sledeči:
- konkretni PSA sistem je zelo enostaven za uporabo z jasno, čitljivo in veliko grafiko na zaslonu!
- ne glede na enostavnost uporabe konkretnega sistema, je ohranitev vsaj pomembnejših/bolj uporabljanih kontrolnih gumbov boljša, enostavnejša in predvsem varnejša opcija od izključne uporabe tega ali kateregakoli drugega "centralnozaslonskega" sistema... touch ali vrtljivo-knofnega!
- "ekran/displej" ni bistvo sistema ampak njegova "periferija"! zato bo vzrok za eventuelne, še posebej pa "fatalne" napake, v večini primerov nekje drugje. enako velja tudi za odpravo teh napak (kot najbrž tudi za ceno popravila)...