pskoda je napisal/-a:Jaz mu pa verjamem, da je imel 4l če je pazil glede na to, da ima deklerirano povprečno 3.3l
1.2thp vs 1.6hdi hdi se ne da kar tako (300Nm ga po moje rešuje čeprav ima 10hp manj)
pezo308 je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Jaz mu pa verjamem, da je imel 4l če je pazil glede na to, da ima deklerirano povprečno 3.3l
1.2thp vs 1.6hdi hdi se ne da kar tako (300Nm ga po moje rešuje čeprav ima 10hp manj)
Z vsakim 1.6 dizlom se z lahkoto primerja oz. kosa, pa tudi če spije kakšen deci več,je pa zato cenejši v štartu za več kot 2jurja in pa vsako leto pri cestninah, daš "samo 60€", pa zavarovanje je cenejše itd.....ko vse skup potegneš je, kot sm že napisal, dober komplet.
pezo308 je napisal/-a:Z vsakim 1.6 dizlom se z lahkoto primerja oz. kosa
pskoda je napisal/-a:Za 15kkm se ne splača kupit dizla. Ali nekateri delajo tudi 50kkm letno
Evo 1.6 dizel. Pri 200km/h 17s razlike oz od 80km/h naprej se 1.2 lahko samo skrije
esem je napisal/-a:A lahko daš link, od koder pobtraš te primerjave?
pskoda je napisal/-a:Eno so občutki drugo je dejanska realnost oz primerjava z opremo za merjenje teh stvari.
reSpectre je napisal/-a:Ko se bosta prodajala 6 let star P308 1.6hdi in P308 1.2 thp z isto opremo(in dizli majo rabljeni v 90% primerih več prevoženih), po moje več kot tisoč evrov ne bo razlike v ceni. V porabi pa več kot 1 liter ni razlike pri vožnji po predpisih. Če upoštevam nakupno dražjo ceno in razdelim stroške na 6 let z dražjim cestnim skladom, zavarovanjem pride vse skupaj po moje nekih 500-600 eur na leto več dizel kot bencin. Pavšalno govorim... zavarovanje je kakšnih 50-100€ dražje, cestni sklad kakšnih 35€ dražje(ne vem točno), nakup pa kakšnih 1500-2500€ dražji.
reSpectre je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Eno so občutki drugo je dejanska realnost oz primerjava z opremo za merjenje teh stvari.
Da imaš dva identična avta, ista oprema le drug motor(približno isti konji) več kot 1000€ ne bo razlike pri 6 let starem vozilu. Ko je pa avto star pa oprema skoraj nič ne šteje, pri nas se gleda samo prevoženi kilometri in letnik.
reSpectre je napisal/-a:pškoda Ti ne bi ne se bat- z tako vožnjo kot jo opisuje ne.
maniaxxx Tja si jo imel mogoče 4,5 ker nadmorska višina skoz pada, nazaj pa definitivno ne in tudi skupno definitivno ne. Pa še zato porabo 4,5 tja bi moral voziti zelo po pameti.
Sem imel 1.6TDI golfa 7 nekaj mesecev in sem tudi parkrat peljal tisto relacijo s tiste smeri, ki jo opisuješ pa sem se moral kot po jajcih peljat za realne 4 litre(po računalniku je bilo 3,6), nazaj pa pod realnih 5,3 ne spraviš(ker je skoz hrib) in to z jajcavo vožnjo. Torej skupna nekje 4,7 litra= zelo jajcava vožnja in da paziš zelo! npr. gas spuščaš ko greš v hrib in nabiraš hitrost ko greš v dolino. Mučna vožnja je bila.
To relacijo ki jo ti opisuješ tja in nazaj z normalno vožnjo z občasnim(redkim) prehitevanjem z 2.0 TDI golfom 6 ne spraviš pod 5,5. Med 5,5 in 6 si jo imel verjetno z normalno vožnjo, glede na tvoj način vožnje bi prej rekel 6 litrov...
Ljudje očitno radi sami sebi lažete, da se bolje počutite.
reSpectre je napisal/-a:@pškoda : jaz pa definitivno bencinerja, ker pravijo da so starejši dizli veliko bolj problematični za vzdrževat kot bencinerji
Če bi imel benciner še 1000€ nižjo ceno bi lahko s tistim denarjem naredil še velik servis. Če bi mi benciner pil 1 liter več je na 15000km nekih 180€, kar ni nekaj ogromno, bi pa prišparal pri cestnem skladu(nižji kubiki) in zavarovanju(kjer je cena vezana na novo vozilo)... Pri dizlu imaš pa DPF, egr in polno druge krame, ki lahko nagaja pa še nesramno dražji so novi. Proizvajalci so tako priznali(ob aferi diesel gate) da na novih dizlih največ zaslužijo in je tam največja marža. Kar naj bo da ne bodo svinjali z NOx
maniaxxx je napisal/-a:Me zanima koliko bi imel z 1.2 THP na takšni relaciji ( hribi ipd)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 110 gostov