Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Sr dec 02, 2015 7:42 pm

Aja z golfom tdi-jem :shock: meni ne vem če bi ratalo
Lp
 
pezo308
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To dec 01, 2015 10:45 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pezo308 Sr dec 02, 2015 7:44 pm

pskoda je napisal/-a:Jaz mu pa verjamem, da je imel 4l če je pazil glede na to, da ima deklerirano povprečno 3.3l


1.2thp vs 1.6hdi :shock: hdi se ne da kar tako (300Nm ga po moje rešuje čeprav ima 10hp manj)


Z vsakim 1.6 dizlom se z lahkoto primerja oz. kosa, pa tudi če spije kakšen deci več,je pa zato cenejši v štartu za več kot 2jurja in pa vsako leto pri cestninah, daš "samo 60€", pa zavarovanje je cenejše itd.....ko vse skup potegneš je, kot sm že napisal, dober komplet.
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Sr dec 02, 2015 7:53 pm

pškoda Ti ne bi ne se bat- z tako vožnjo kot jo opisuje ne.
maniaxxx Tja si jo imel mogoče 4,5 ker nadmorska višina skoz pada, nazaj pa definitivno ne in tudi skupno definitivno ne. Pa še zato porabo 4,5 tja bi moral voziti zelo po pameti.
Sem imel 1.6TDI golfa 7 nekaj mesecev in sem tudi parkrat peljal tisto relacijo s tiste smeri, ki jo opisuješ pa sem se moral kot po jajcih peljat za realne 4 litre(po računalniku je bilo 3,6), nazaj pa pod realnih 5,3 ne spraviš(ker je skoz hrib) in to z jajcavo vožnjo. Torej skupna nekje 4,7 litra= zelo jajcava vožnja in da paziš zelo! npr. gas spuščaš ko greš v hrib in nabiraš hitrost ko greš v dolino. Mučna vožnja je bila.

To relacijo ki jo ti opisuješ tja in nazaj z normalno vožnjo z občasnim(redkim) prehitevanjem z 2.0 TDI golfom 6 ne spraviš pod 5,5. Med 5,5 in 6 si jo imel verjetno z normalno vožnjo, glede na tvoj način vožnje bi prej rekel 6 litrov...
Ljudje očitno radi sami sebi lažete, da se bolje počutite.
Zadnjič spremenil Spectre, dne Sr dec 02, 2015 8:01 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Sr dec 02, 2015 7:54 pm

pezo308 je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Jaz mu pa verjamem, da je imel 4l če je pazil glede na to, da ima deklerirano povprečno 3.3l


1.2thp vs 1.6hdi :shock: hdi se ne da kar tako (300Nm ga po moje rešuje čeprav ima 10hp manj)


Z vsakim 1.6 dizlom se z lahkoto primerja oz. kosa, pa tudi če spije kakšen deci več,je pa zato cenejši v štartu za več kot 2jurja in pa vsako leto pri cestninah, daš "samo 60€", pa zavarovanje je cenejše itd.....ko vse skup potegneš je, kot sm že napisal, dober komplet.


Samo ko prodajaš boš za dizla dobil več in ko bosta avta imela recimo nekje 200kkm bencinarja ne bo noben povohal in se bo veliko lažje dizla prodalo. Če letno delaš veliko kilometrov in če tovarna ne lažge glede porabe +1l razlike na 100km se tudi kmalu povrne dražja registracija
Lp
 
pezo308
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To dec 01, 2015 10:45 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pezo308 Sr dec 02, 2015 7:59 pm

:) če delam do 15.000km/letno jih v 5 letih naredim 75.000km, z lahkoto prodam po konkurenčni ceni avto. Več km pa ne delam,zato sm pa vzel benz. V 5 ih letih se nikakor ne povrne dražja registracija. v mojem primeru ne, v tvojem ??
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Sr dec 02, 2015 8:09 pm

Za 15kkm se ne splača kupit dizla. Ali nekateri delajo tudi 50kkm letno

pezo308 je napisal/-a:Z vsakim 1.6 dizlom se z lahkoto primerja oz. kosa




Evo 1.6 dizel. Pri 200km/h 17s razlike oz od 80km/h naprej se 1.2 lahko samo skrije
Priponke
Zajeta slika.JPG
Zajeta slika1.JPG
Od 80 do 120km/h v 6 prestavi
Zadnjič spremenil pskoda, dne Sr dec 02, 2015 8:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a esem Sr dec 02, 2015 8:16 pm

A lahko daš link, od koder pobtraš te primerjave?
 
pezo308
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To dec 01, 2015 10:45 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pezo308 Sr dec 02, 2015 8:19 pm

pskoda je napisal/-a:Za 15kkm se ne splača kupit dizla. Ali nekateri delajo tudi 50kkm letno

Evo 1.6 dizel. Pri 200km/h 17s razlike oz od 80km/h naprej se 1.2 lahko samo skrije


te primerjave so že mal smešne, Pri 200km/h........lepo te prosim,pa kje to rabiš, v slo? btw jst sm primerjov pač isti avto,torej 308sw, ker astre nove sploh še ni v karavan izvedbi,tko da....ampak v primerjavi z dizlom 16.hdi je pa 1.2thp zelo konkurenčen, pa ne da se mi več nabijat eno in isto.
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Sr dec 02, 2015 8:20 pm

Ko se bosta prodajala 6 let star P308 1.6hdi in P308 1.2 thp z isto opremo(in dizli majo rabljeni v 90% primerih več prevoženih), po moje več kot tisoč evrov ne bo razlike v ceni. V porabi pa več kot 1 liter ni razlike pri vožnji po predpisih. Če upoštevam nakupno dražjo ceno in razdelim stroške na 6 let z dražjim cestnim skladom, zavarovanjem pride vse skupaj po moje nekih 500-600 eur na leto več dizel kot bencin. Pavšalno govorim... zavarovanje je kakšnih 50-100€ dražje, cestni sklad kakšnih 35€ dražje(ne vem točno), nakup pa kakšnih 1500-2500€ dražji.
Zadnjič spremenil Spectre, dne Sr dec 02, 2015 8:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Sr dec 02, 2015 8:24 pm

Eno so občutki drugo je dejanska realnost oz primerjava z opremo za merjenje teh stvari.




esem je napisal/-a:A lahko daš link, od koder pobtraš te primerjave?


http://www.zeperfs.com/
Zadnjič spremenil pskoda, dne Sr dec 02, 2015 8:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Sr dec 02, 2015 8:26 pm

pskoda je napisal/-a:Eno so občutki drugo je dejanska realnost oz primerjava z opremo za merjenje teh stvari.

Da imaš dva identična avta, ista oprema le drug motor(približno isti konji) več kot 1000€ ne bo razlike pri 6 let starem vozilu. Ko je pa avto star pa oprema skoraj nič ne šteje, pri nas se gleda samo prevoženi kilometri in letnik. :D
Zadnjič spremenil Spectre, dne Sr dec 02, 2015 8:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
pezo308
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To dec 01, 2015 10:45 am

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pezo308 Sr dec 02, 2015 8:27 pm

reSpectre je napisal/-a:Ko se bosta prodajala 6 let star P308 1.6hdi in P308 1.2 thp z isto opremo(in dizli majo rabljeni v 90% primerih več prevoženih), po moje več kot tisoč evrov ne bo razlike v ceni. V porabi pa več kot 1 liter ni razlike pri vožnji po predpisih. Če upoštevam nakupno dražjo ceno in razdelim stroške na 6 let z dražjim cestnim skladom, zavarovanjem pride vse skupaj po moje nekih 500-600 eur na leto več dizel kot bencin. Pavšalno govorim... zavarovanje je kakšnih 50-100€ dražje, cestni sklad kakšnih 35€ dražje(ne vem točno), nakup pa kakšnih 1500-2500€ dražji.


Se strinjam s tabo.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Sr dec 02, 2015 8:30 pm

reSpectre je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Eno so občutki drugo je dejanska realnost oz primerjava z opremo za merjenje teh stvari.

Da imaš dva identična avta, ista oprema le drug motor(približno isti konji) več kot 1000€ ne bo razlike pri 6 let starem vozilu. Ko je pa avto star pa oprema skoraj nič ne šteje, pri nas se gleda samo prevoženi kilometri in letnik. :D


Ampak katerega bi raje kupil z znano zgodovino isto opremo ali 6 let starega trivalnega bencinarja z 200kkm (če bi sploh prilezel do teh km) ali 6 let starega dizla z 200kkm :?:

Jaz vem, da bencinarja tudi pogledat ne bi šel
Lp
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 598
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pleomax Sr dec 02, 2015 8:37 pm

Zato pa pravim,da se dandanes avtomobila ne splača šparat,ker tega praktično nihče ne ceni. Všeč mi je navor dizlov napram bencinskih atmosferskih motorjev,vendar proti turbo bencinarju ne vidim neke razlike niti tako zelo. In za veliko,veliko večino slovencev bi bil že 110 konjski THP polna glava. Nenazadnje pa je tudi za naše zdravje boljše voziti bencinarja,če se že moramo peljati nekam. CO2 ni tako problematičen kot delci,ki jih ima dizel. Drugače pa ste opazili kakšna je armsturka 308? Ni tisto kot ponavadi,da je tanka plast mehke gume potem zadnji del pri steklu pa trda plastika ampak je vse od stekla do volana zelo debela guma. Res da takšen prijeten občutek ob dotiku. Všeč mi je tudi,da niso pretiravali s svetlečo plastiko,čeprav je zelo lepa,a le kadar je čista.
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Sr dec 02, 2015 8:46 pm

@pškoda : jaz pa definitivno bencinerja, ker pravijo da so starejši dizli veliko bolj problematični za vzdrževat kot bencinerji :)
Če bi imel benciner še 1000€ nižjo ceno bi lahko s tistim denarjem naredil še velik servis. Če bi mi benciner pil 1 liter več je na 15000km nekih 180€, kar ni nekaj ogromno, bi pa prišparal pri cestnem skladu(nižji kubiki) in zavarovanju(kjer je cena vezana na novo vozilo)... Pri dizlu imaš pa DPF, egr in polno druge krame, ki lahko nagaja pa še nesramno dražji so novi. Proizvajalci so tako priznali(ob aferi diesel gate) da na novih dizlih največ zaslužijo in je tam največja marža. Kar naj bo da ne bodo svinjali z NOx :mrgreen:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a maniaxxx Sr dec 02, 2015 9:19 pm

reSpectre je napisal/-a:pškoda Ti ne bi ne se bat- z tako vožnjo kot jo opisuje ne.
maniaxxx Tja si jo imel mogoče 4,5 ker nadmorska višina skoz pada, nazaj pa definitivno ne in tudi skupno definitivno ne. Pa še zato porabo 4,5 tja bi moral voziti zelo po pameti.
Sem imel 1.6TDI golfa 7 nekaj mesecev in sem tudi parkrat peljal tisto relacijo s tiste smeri, ki jo opisuješ pa sem se moral kot po jajcih peljat za realne 4 litre(po računalniku je bilo 3,6), nazaj pa pod realnih 5,3 ne spraviš(ker je skoz hrib) in to z jajcavo vožnjo. Torej skupna nekje 4,7 litra= zelo jajcava vožnja in da paziš zelo! npr. gas spuščaš ko greš v hrib in nabiraš hitrost ko greš v dolino. Mučna vožnja je bila.

To relacijo ki jo ti opisuješ tja in nazaj z normalno vožnjo z občasnim(redkim) prehitevanjem z 2.0 TDI golfom 6 ne spraviš pod 5,5. Med 5,5 in 6 si jo imel verjetno z normalno vožnjo, glede na tvoj način vožnje bi prej rekel 6 litrov...
Ljudje očitno radi sami sebi lažete, da se bolje počutite.



Če te že zanima je bila v smer proti Mirni 5.2, ker se mi je bolj mudilo, skupna pa 4.5, računaj kolikšna je bila nazaj grede :lol: . Narejenih je bilo okol 130 km tam in nazaj, povprečna hitrost 55 kmh z vsemi postanki vred. Vožnja je bila pač po prometu, kjer sem lahko sem prehiteval, kjer nisem sem pač vozil toliko kot avto ali tovornjak pred menoj. Na ravnici proti Radečam iz smeri Celja sem dosegel tudi preko 150 kmh ker sem imel ravno priložnost prehiteti celo kolono. . Avto je na zimskih gumah 16 col, z letnimi bi znal še manj pit. Kako vozim pa mislim da drugi bolj vedo od tebe, vsekakor se ne jajcam, divjam pa tudi ne brezglavo ( no ne več oops ). Sicer sem daaaaaleč od VW fana sam tale TDI je šparovček totalni ;)


Te povabim na vožnjo če ne verjameš.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a Spectre Sr dec 02, 2015 9:54 pm

proti Mirni je bila 5.2, skupna pa 4.5, nazaj si pa čez Sevnico šel? To pomeni da si imel nazaj v hrib porabo 3,8 litra, pa še prehiteval si??? (Sevnica-Krško ima ndv nekje 165m, Celje 245m)
jaz pa sem z golfom 7 bluemotion 1.6 TDI z pnevmatikami nizkega kotalnega upora(ki so za en drek razen nizke porabe) z najlažjimi platišči na tržišču ki obstajajo, z 150kg lažjim vozilom kot je tvoj in z veliko nižjim uporom zračnega koeficienta, po vrhu pa še spomladi kjer je bila idealnejša temperatura asfalta in vremena kot je te dni,
imel v obratni smer v dolino realno 4 litre porabe z mukotrpno vožnjo in vozil sem po eko raily sistemu.
Svaka ti čast majstr ni ti para, prjav se za eko relly ali pa testnega voznika v tovarni. Pusti šiht, ker te drugje čaka boljša prihodnost. :pivo :con
p.s. glede na to da imaš še zimske gume ti je uspelo nemogoče. Sicer pa 55km/h povprečna hitrost kaže da si vozil na tej relaciji, kjer praktično ni semaforjev in je dostikrat omejitev 90, kar zmerno in po pameti. Jaz sem se včasih vsak dan vozil po tej cesti in poznam vsak žep tam.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a pskoda Če dec 03, 2015 9:09 am

reSpectre je napisal/-a:@pškoda : jaz pa definitivno bencinerja, ker pravijo da so starejši dizli veliko bolj problematični za vzdrževat kot bencinerji :)
Če bi imel benciner še 1000€ nižjo ceno bi lahko s tistim denarjem naredil še velik servis. Če bi mi benciner pil 1 liter več je na 15000km nekih 180€, kar ni nekaj ogromno, bi pa prišparal pri cestnem skladu(nižji kubiki) in zavarovanju(kjer je cena vezana na novo vozilo)... Pri dizlu imaš pa DPF, egr in polno druge krame, ki lahko nagaja pa še nesramno dražji so novi. Proizvajalci so tako priznali(ob aferi diesel gate) da na novih dizlih največ zaslužijo in je tam največja marža. Kar naj bo da ne bodo svinjali z NOx :mrgreen:


Pravijo, da je dizel bolj problematičen, ker imajo bog si ga ve koliko prevoženega pri bencinarjih v večini ni tega problema koliko km ima.
Bencinar pri teh prevoženih bi bil počas zdrav za generalko motorja od taflonov, kompmresiskih obročkov, oljnih obročkov,... in bi bila končno cena dražja za bencinarja.
To sem napisal stvari, ki jih bi bilo treba menjat za DPF, EGR pa ni nujno da bosta nagajala (DPF zdrži tudi +500kkm) oz je odvisno kakšno vožnjo je imel.

ps.: saj hvala bogu, da smo si ljudje različnega mišljenja drugače bi bil življenje dolgočasen ;) :D
Lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5036
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a sašo5 Če dec 03, 2015 5:11 pm

maniaxxx je napisal/-a:Me zanima koliko bi imel z 1.2 THP na takšni relaciji ( hribi ipd)

...ne sprašuj_mučno ga je vozit.... :D Za to relacijo je tako kot si opisal 2.0 dizel "majka" pa ma lahko samo 70 konjev....

Sicer pa o motorjih s tremi cilindri imam svoje mnenje, Foru sem pa že zdavnaj povedal....
Ne vem koga je motil 1.6 155KM v Peugeotu :roll:
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1460
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: 2013 Peugeot 308 II.

Napisal/-a For Če dec 03, 2015 6:09 pm

Vidim da so mnogi kar navdušeni. :D

Evo prilike da kupite mojega :mrgreen: 5 mesecev star Allure

Cena? Sitnica! (polog in prevzem lizinga. :D )
Ponudbe na zasebna sporočila. ;)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 110 gostov