For je napisal/-a:Ma ..prav moram napisat.
Pa STOP⁄START je tudi nadležen. Na servisu so rekli da se ne da izklopit za stalno Vsakič ko hočem spustit sklopko imam tisti grozen občutek da bo spet streslo tako da se zdaj kar redno spomnim ugasnit preden spustim sklopko.
metor je napisal/-a:Ne vem imam isti motor in se mi ne zdi tako hudo. Tudi zdaj, ko so jutra mrzla in se mi motor niti ne ogreje do službe.
Tommaazz je napisal/-a:Aja, da so taki problemi s tem motorjem pri teh temperaturah? Za enkrat se še tudi sam nisem odločil kupiti novega, imel sem že izračune narejene pa bi raje počakal na fecelift...ampak grem ta teden, ki pride, na testno vožnjo s faceliftano mazdo 3 in če mi bo všeč in me prepriča jo verjetno vzamem..bi pa vzel g120 revolution opremo...menda je ta faceliftana super, bomo videli, komaj čakam
For je napisal/-a:Prvih par kilometrov ti zagrabi in vleče ko pritisneš pedalo plina? Ne cuka, ne šteka?
Potem je moj začel štrajkat..
For je napisal/-a:nekaj so tudi posodabljali računalnik in vmes izgubili povezavo, tako da sem 6 ur čakal tam kot en bebec.
For je napisal/-a:Naj si tudi ta sistem nekam vtaknejo skupaj z trivaljniki!
Tommaazz je napisal/-a:Ja edino kar me pri Mazdi skrbi je rjavenje...
metor je napisal/-a:For je napisal/-a:Prvih par kilometrov ti zagrabi in vleče ko pritisneš pedalo plina? Ne cuka, ne šteka?
Potem je moj začel štrajkat..
Sem bil malo bolj pozoren, zadnje dni. Je pa nekaj, avto je v garaži, kjer je okoli ledišča ali malo nad. Se opazi ja prve 2-3 km rahlo pocukava tja do dobrih 2000 obratov. Tudi prave odzivnosti ni recimo pogost scenarij, 4. prestava 1800 obratov, skoraj moraš nazaj v 3. pri ogretem ni potrebe. Prej niti nisem bil tako pozoren, niti ni bilo tako mrzlo (primorska). Tako, da najbrž ni problem samo pri tebi in je pač normalno to za ta motor, dokler ni segret. Katero olje imaš 0-30W ali 5-30w ? Prvo se menda bolje obnese pri nizjih temperaturah, sam imam 5-30. Drugače nimam pripomb proti motorju, če bi še enkrat kupoval bi gotovo izbral isti motor, samo avtomatik. Menjalnik tudi ne mara mraza in se vsaj pri meni še malo bolj občasno zatika.
Tommaazz je napisal/-a:Ja edino kar me pri Mazdi skrbi je rjavenje...po netu je polno zgodbic da rjavijo ko zmešane in to me skrbi...upam da je ta faceliftana kej boljše. Ne vem ne bi se rad nasral pa dal 20 jurjev pol mi pa čez 3 al pa 4 zime začne rjavet...pol rajš 308ko vzamem
metor je napisal/-a:Z pooblaščenim servisom peugeot tudi sam nimam dobrih izkušen in jim ne ravno zaupam. Na rednem servisu povprašam, če je že posodobitev za navigacija, povejo da ziher je. Ok priklopi na tester, menda niso dobili nobene oz. , da ni še izdane posodobitve. Računajo 25€ za priklop na tester, še sprejeto. Drugič kličem, čez kakšen mesec in mi potrdijo, da je posodobitev, peljem tja in spet mi niso posodobili. Menda se bojo še enkrat pozanimali, klica še nisem dobil. V motor natočili kakšne 4dcl preveč olja še kaj bi se našlo. Bi menjal pooblaščen servis samo spet ne vem kam, je skoraj vse isti k.... ali še šlabše.
Poraba je meni zaradi zime poskočila za 5dc. @for Po moje je to pač normalno za ta motor, ker bi bilo pri meni gotovo isto, če bi imel avto zunaj na večjem - , kot ti.
Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 136 gostov