Nova Laguna bo očitno predstavljena še letos. Pod vprašajem pa je ime, kar je smiselno - glede na ugled, ki ga je pridelala Laguna II Z novo generacijo postaja naslednica dejansko limuzina.
ma bravo... kot da jih prodajni rezultati pravih (še posebej pa fracoskih) limuzin v primerjavi s prodajnim rezultati petvratnih modelov "trivolumenske" zasnove, niso naučili prav nič... evropa klasičnih štirivratnih limuzin ne mara kej posebej ... "tolerira" jih samo v takoimenovanem premiumu. kako "dobro" gre štirivratnemu mainstreamu v primerjavi s petvratnimi limuzinami si lahko zelo praktično pogledajo na prodajnih cifrah Passatove petvratne verzije ali Škodinih petvratnih limuzin (Octavije in Rapida) in francoskih štirivratnih limuzin 301/C-Elysse in C5/508...
Jaz se pa nebi obregnil toliko v sam naziv klasična zasnova, ker če pogledaš oblikovno kvazi "astonmartinovski" zadek (zelo podoben sedanjem coupeju), je oblika pravzaprav diktirala rešitev in pri takšnem zadku nebi mogel speljati dvig "petih" vrat.
Oblika bo prej prodajala kot zasnova.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M → 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Germanske poteze, pa najbrž bo še trša od sedanje verzije..ne vem, ali so to samo hitri in moderni časi ali pa so začeli nekateri proizvajalci (pre)hude oblikovalske prelomnice delati, kot da so pri dosedanji oblikovalski filozofiji prišli do konca poti in ni nadaljne možnosti za evolucijo oblike.
Tudi mene preseneča odločitev za 5-vratno različico. Se pa tudi meni zdi, da so krenili v smer "germanizcije" modelov. Notranjost Kadjara je že tak primer. Me prav zanima kaj bodo spalamudili...
Odločili so se, kot kaže, za direkten napad na novega Passata. Želim jim veliko uspeha. Je pa že dolgo tega odkar je Renault v tem razredu ponujal limuzino (če odmislimo Latituda). Renault 21, Lagunin predhodnik.
latitude je pravaprav razred višje, tko da tak al tak ni primerjave... njegov predhodnik je pa (domnevam) Safrane, ki je pa tud konkretna limuzina, oz. kasneje Vel Satis.
Avtomobil bo naslednik Lagune, vendar se ne bo več imenoval Laguna. Podobno kot je storil Opel z Vectro/Insignio se tudi Renault želi znebiti ime Laguna, ker ni na najboljšem glasu.
Ja, poleg Lagune bo verjetno res nadomeščal tudi Latituda (ta se v Evropi tako ali tako prodaja porazno). Omenja se ime Atalans. Pričakuje se tudi premiera novega 2.0 dCi Twin Turbo z 220-240 KM. Bomo videli, počakati je treba do julija