Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Crankshaft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To nov 09, 2010 10:00 pm

GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a Crankshaft Po dec 27, 2010 2:33 pm

Ali ima kdo kaj več informacij o konceptu nove Volge ?

Kolikor je znano naj bi novo Volgo poganjal 3,2 litrski bencinski motor z 296 konjskimi močmi.


http://www.automobilija.net/novosti/studije/2282/konceptno_vozilo_gaz_volga_5000_gl/
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a vazman Po dec 27, 2010 3:18 pm

Ne, prav nič še ni znanega. Je pa bil pred dnevi v Nižnem Novgorodu na obisku Putin in si kot prvi "tujec" ogledal prototipe nove Volge. Bomo videli, kaj se bo porajalo iz tega, nekaj se sigurno bo, ker ima "ruski avtoprom" glasno podporo Kremlja. Nekaj se govori še o sodelovanju s Daimlerjem, počakajmo in bomo videli. GAZ je nazadnje predstavil svoj velikoserijski avtomobil z imenom Volga leta 1968, model 24, ki je po seriji prenov dočakala leto 2009. Vmes so predstavili nekaj zanimivih prototipov, Volga 3111 kot zadnji poskus modernizacije z lastnim znanjem je bil izdelan v nekaj sto primerkih, je bil pa avto, vsaj zame prava retro umetnina. Volga Siber, kot licenca Sebringa pa tudi ni doživel nikakršnega zanimanja s strani kupcev in bo proizvodnja po ukinitvi državne pomoči ob zamenjavi več kot 10 let starega avta z novim uninjena. Upam, da bo projekt novega osebnega vozila sploh realiziran, po popolnih debaklih z modeloma 3111 in Siber je njihov dvom razumljiv. Upam, da se bo končno pričel preporod ruske avtomobilske industrije, jaz vsekakor takoj kupim nov avto Сделано в России/Sdelano v Rusii/, ko bo kaj na voljo v Sloveniji. Čeprav ponovitve sedemdesetih ne bo več.
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Crankshaft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To nov 09, 2010 10:00 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a Crankshaft Po dec 27, 2010 7:14 pm

Volga Siber, kot licenca Sebringa pa tudi ni doživel nikakršnega zanimanja s strani kupcev in bo proizvodnja po ukinitvi državne pomoči ob zamenjavi več kot 10 let starega avta z novim uninjena. Upam, da bo projekt novega osebnega vozila sploh realiziran, po popolnih debaklih z modeloma 3111 in Siber je njihov dvom razumljiv.


Zanimivo...zato ker predsednik uprave korporacije GAZ (Erik Eberhardson) trdi, da od kdar so leta 2008 uvedli v Rusiji model Volga-Sebring so še kar zadovoljni s prodajo tega modela.

A potemtakem laže svojim delničarjem in iskrivlja resnično statistiko prodaje ?
Zadnjič spremenil Crankshaft, dne Po dec 27, 2010 7:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Crankshaft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To nov 09, 2010 10:00 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a Crankshaft Po dec 27, 2010 7:28 pm

Volga-3111 je bila resnično umetnina, vendar se je na žalost izdelovala (v nekem mikro številu) v času težav v državi in podjetju, ko so že vsi naokoli trobili o bankrotu GAZ-a.

Volga-Sebring pa je bil prvi tehnološki preboj v zgodovini. Investicija v modernizacijo podjetja. Uporaba naprednih tehnologij in modernih sistemov v izdelavi avtomobilov.
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a vazman Po dec 27, 2010 8:55 pm

Siber se ne proizvaja več od oktobra in GAZ je odpustil 31 ljudi, 70 pa jih je prerazporedil v druge dejavnosti. Novica iz julija govori o tem, da se je povpraševanje povečalo in da bodo v letu 2010 naredili 5100 avtomobilov, plan iz prve polovice letošnjega leta govori o 2400 avtomobilih in zaključeku proizvodnje, kar je vrjetno res udejanjeno. Še vedno se špekulira o pratnerjih s katerimi bi lahko oživili proizvodnjo osebnih vozil v Nižnem Novgorodu, nič konkretnega o tem, če bo avto nosil emblem GAZ-a, tega najstarejšega ruskega proizvajalca osebnih avtomobilov. Po pregledovanju novic na http://www.ladaonline.ru/news/ pod ključno besedo Siber še vedno očitno ni čisto jasno kaj bo z modelom Volga Siber, ali je proizvodnja zaključena za vedno, ali jo bodo nadaljevali, ko bodo zbrali dovolj naročil. Nekje se pojavljajo trditve, da bo usoda tega modela definitivno zaključena s tem, ko bo jasno kaj bodo v segmentu osebnih vozil proizvajali na GAZ-u v prihodnje, kar je seveda logično. Trenutno so novice vsaj delno nasprotojoče.

Ne najdem novice, kjer je bilo rečeno, po mojem spominu, da od začetka proizvodnje Sibera julija 2008 do 2010 ni bilo proizvedenh dosti več kot 3000 vozil. Proizvodnja tega modela je sovpadla z začetkom krize in dotalnega zastoja ruskega avtomobilskega trga, v letu 2010 so se razmere vrnile na znosno raven, vendar so še vedno daleč od rekordnega leta 2008. Vendar to ne velja za oddelek osebnih vozil podjetja GAZ. Uradne statistike bodo podane ob koncu leta, letos je bilo prodano še nekaj starih zalog klasičnih Volg, ki so jih nehali proizvajati lani.
Se pa dobro držijo v Rusiji tržni deleži GAZ-a v segmentu kombijev (GAZela) in minibusov, vodilni so na področju avtobusov in drugih dejavnostih, npr. specialni tehniki. Iz tukaj vrjetno izvira optimizem vodstva, ne pa o laganju o statistikah prodaje avta Volga Siber, katerega proizvodnjo linijo zaženejo vsake kvatre, čeprav je bila projektirana za 30 000 vozil letno. To ve vsak, ki zna vsaj nekaj besed ruščine in cirilico, ali pa zna uporabljati google translator in ga področje ruske avtomobilske industrije ljubiteljsko zanima. Mislim pa, da ima GAZ zmožnosti za izdelavo 150 000 vozil letno, če me sponim ne vara. Tako da, če ne drugega, išče se rešitev za oddajo proizvodnjih zmogljivosti tujemu koncernu, ki bi tako privarčeval stroške za gradnjo svoje tovarne in tu izdeloval svoja vozila. Po zastoju v drugi polovici leta 08 in začetku 09 se stanje v ruskem gospodarstvu očitno normalizira, kaj bo sledilo v primeru osebni avtomobil iz GAZ-a? Počakajmo...

GAZ internetna stran, v angleščini:
http://eng.gazgroup.ru/
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a Lignage Po dec 27, 2010 10:56 pm

Crankshaft je napisal/-a:[b]Ali ima kdo kaj več informacij o konceptu nove Volge ?


Nobenih informacij nimam, vendar skoraj zanesljivo vem, da kaj več od tega, kar se da videt na teh slikah ne bo, in še to je daleč od tega, da bi bil sploh koncept :lol:

Ker do zdaj se je samo sem pa tja pojavila kakšna ideja, to je bilo pa vedno tudi vse.
 
Crankshaft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To nov 09, 2010 10:00 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a Crankshaft To dec 28, 2010 12:23 am

Lignage je napisal/-a:
Crankshaft je napisal/-a:[b]Ali ima kdo kaj več informacij o konceptu nove Volge ?


Nobenih informacij nimam, vendar skoraj zanesljivo vem, da kaj več od tega, kar se da videt na teh slikah ne bo, in še to je daleč od tega, da bi bil sploh koncept :lol:

Ker do zdaj se je samo sem pa tja pojavila kakšna ideja, to je bilo pa vedno tudi vse.
Zadnjič spremenil Crankshaft, dne To dec 28, 2010 6:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a Lignage To dec 28, 2010 3:17 am

Ta ideja o novi Volgi je čisto podobna tej ideji o novem Moskviču pred 10-imi, pazi, 10-imi leti v AM:
Slika
V članku piše da v Moskviču pripravljajo pravo senzacijo, ampak očitno jim ni uspelo pripraviti niti koncepta. Vse kar so pripravili so bile te tri risbice, ...no to je bilo največ kar smo uspeli videti =P


Vesel sem, ker imam dovolj težak argument, tako da se ta tvoj odgovor, ki si mi ga napisal, izkaže kot povsem nepotreben. V napovedi, kjer ni niti slike koncepta, ampak so samo neke računalniške risbe na katerih imajo avti vsa razmerja popačena, pa res ne morem verjet. Bi bil pa zelo zelo naiven, če bi. Mene bodo pri Rusih res samo še dejstva prepričala!
 
Crankshaft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To nov 09, 2010 10:00 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a Crankshaft Sr dec 29, 2010 2:07 pm

Kot je rekel pred menoj že vazman, počakajmo...
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a vazman Sr dec 29, 2010 5:34 pm

Crankshaft je napisal/-a:Kot je rekel pred menoj že vazman, počakajmo...

Verjetno si boš pa takrat lahko porinil svoj prstek v ritko. :tomidelej:


Kakor koli je že to bilo mošljeno, diši po neprimernem izražanju. Čisto mimo grede...

Drugače pa so danes razmere v Rusiji popolnoma drugačne kot pred desetimi leti. Država je bila takrat popolnoma bankrotirana in gospodarski zlom je bil vsesplošen, od leta 1991 do 1998 je vse šlo samo navzdol, propad težke in vojaške industrije, preveliki koncerni, ki jih pač ni bilo mogoče preoblikovati v skladu s splošnimi smernicami svetovnega gospodarstva zaradi popolnoma drugačne zgodovine in razvoja v preteklosti. Danes stvari stojijo nekoliko drugače, čeparv je gospodarstvo daleč od fenomenalnega stanja, je pa kar se tiče okrevanja prodaje in proizvodnje vozil v Rusiji očitno veliko bolje kot v drugih ex-ZSSR državah, kar tudi vrjetno kaže na neko širše stabiliziranje gospodarske stabilizacije.

Jaz nisem ravno pesimist, nikakor pa ne trdim, da so Rusi za čas 5-ih let sposobni izdelat konkurenčen avto kot je bila za svoje čase konec osemdesetih, začetek devedesetih npr. Lada Samara. Ruska avtomobilska industrija, ki drži tretino ruskega trga pa temelji na licenci Fiata 124 iz leta 1966, oz. njen facelift iz 1980 Lada 2105/7 v limuzinski in 2104 v karavan vertiji. Neverjetno dobro se drži tudi Samara in še ena klasika iz leta 1977; NIVA. Nivejša produkcija Priora in Kalina predstavlja približno 1/3 proizvodnje. Volga/GAZ je trenutno pod vprašajem, UAZ je specializiran za terenska vozila, vendar njegov Hunter tudi izvira iz 60 let. Ostalo je propadlo, npr. Moskvič, sestrski IŽ pa so prodali AvtoVAZ-u kateri v tej tovarni izdeluje klasično Lado karavan 2104 z zadnjim pogonom iz leta 1984, po novem letu pa se jim bodo pridružili še limuzini 2105/7. V bistvu je edini serijski postsovjetski model Lada Kalina, Priora je samo facelift Lade 110, katere prvi prototipi so bili izdelani že leta 1987.

Projektov je veliko, do sedaj se razen butične proizvodnje ni veliko realiziralo in vse kar še kaj pomeni je obtičalo nekje v 70-ih in 80-ih letih. In to dobesedno. Napočil je skrajni čas za spremembe, čakamo jih že zelo dolgo, vsekakor pa Ruski "avtoprom" ni preveč za podcenjevati. Nekaj se bo moralo spremeniti in iz vseh projektov bo nekaj enostavno moralo meso postati ... Medtem, pa moja Lada 111 že 10 dni čaka na novo tesnilo glave in ekspanzijsko posodo... na srečo in nesrečo so prazniki ni edini avto pri hiši, več kot očitno pa se ji čas po desetih letih počasi izteka. Novega ruskega pa na žalost ni nikjer nič. Ne zanikam, da bo vrjetno malo spremembe celo prijalo, upam samo da ne za vedno. Lada gre naprej, na žalost mimo nas :D Če sem iskren, neki ful ne zamujamo, samo jaz bi vozil novo Lado...
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Crankshaft
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: To nov 09, 2010 10:00 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a Crankshaft Če dec 30, 2010 8:17 pm

vazman je napisal/-a:
Crankshaft je napisal/-a:Kot je rekel pred menoj že vazman, počakajmo...

Verjetno si boš pa takrat lahko porinil svoj prstek v ritko. :tomidelej:


Kakor koli je že to bilo mošljeno, diši po neprimernem izražanju. Čisto mimo grede...

Drugače pa so danes razmere v Rusiji popolnoma drugačne kot pred desetimi leti. Država je bila takrat popolnoma bankrotirana in gospodarski zlom je bil vsesplošen, od leta 1991 do 1998 je vse šlo samo navzdol, propad težke in vojaške industrije, preveliki koncerni, ki jih pač ni bilo mogoče preoblikovati v skladu s splošnimi smernicami svetovnega gospodarstva zaradi popolnoma drugačne zgodovine in razvoja v preteklosti. Danes stvari stojijo nekoliko drugače, čeparv je gospodarstvo daleč od fenomenalnega stanja, je pa kar se tiče okrevanja prodaje in proizvodnje vozil v Rusiji očitno veliko bolje kot v drugih ex-ZSSR državah, kar tudi vrjetno kaže na neko širše stabiliziranje gospodarske stabilizacije.

Jaz nisem ravno pesimist, nikakor pa ne trdim, da so Rusi za čas 5-ih let sposobni izdelat konkurenčen avto kot je bila za svoje čase konec osemdesetih, začetek devedesetih npr. Lada Samara. Ruska avtomobilska industrija, ki drži tretino ruskega trga pa temelji na licenci Fiata 124 iz leta 1966, oz. njen facelift iz 1980 Lada 2105/7 v limuzinski in 2104 v karavan vertiji. Neverjetno dobro se drži tudi Samara in še ena klasika iz leta 1977; NIVA. Nivejša produkcija Priora in Kalina predstavlja približno 1/3 proizvodnje. Volga/GAZ je trenutno pod vprašajem, UAZ je specializiran za terenska vozila, vendar njegov Hunter tudi izvira iz 60 let. Ostalo je propadlo, npr. Moskvič, sestrski IŽ pa so prodali AvtoVAZ-u kateri v tej tovarni izdeluje klasično Lado karavan 2104 z zadnjim pogonom iz leta 1984, po novem letu pa se jim bodo pridružili še limuzini 2105/7. V bistvu je edini serijski postsovjetski model Lada Kalina, Priora je samo facelift Lade 110, katere prvi prototipi so bili izdelani že leta 1987.

Projektov je veliko, do sedaj se razen butične proizvodnje ni veliko realiziralo in vse kar še kaj pomeni je obtičalo nekje v 70-ih in 80-ih letih. In to dobesedno. Napočil je skrajni čas za spremembe, čakamo jih že zelo dolgo, vsekakor pa Ruski "avtoprom" ni preveč za podcenjevati. Nekaj se bo moralo spremeniti in iz vseh projektov bo nekaj enostavno moralo meso postati ... Medtem, pa moja Lada 111 že 10 dni čaka na novo tesnilo glave in ekspanzijsko posodo... na srečo in nesrečo so prazniki ni edini avto pri hiši, več kot očitno pa se ji čas po desetih letih počasi izteka. Novega ruskega pa na žalost ni nikjer nič. Ne zanikam, da bo vrjetno malo spremembe celo prijalo, upam samo da ne za vedno. Lada gre naprej, na žalost mimo nas :D Če sem iskren, neki ful ne zamujamo, samo jaz bi vozil novo Lado...


3-4 leta falijo do izdelave konkurenčno sposobnega avtomobila na visoki kvalitetni ravni, ki se bo lahko kosal z vsemi zahodno evropskimi zahtevami in standardi. Po tem načrtjuejo usmeritev tudi v višji segment avtomobilizma (proizvodnja držjih in luksuznih vozil). To je zagotovil CEO in vsa inženerska in menedržerska ekipa AvtoVAZA ter ruska industrijska uprava v naslednjih štirih videih, ki ti jih lepim spodaj. Ministrstvo za finance in industrijo RF pa sta tudi v prihodnje pripravljena podpreti vse nadaljne razvojne evolucijske poti omenjenega avtoproizvajalca.

http://www.youtube.com/watch?v=gS8LOffaLpE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=NXRfb6_aP8E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=6wS3kSJgeQo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=2AacyBcCXLk&feature=related


Problem je samo zagotoviti ustrezno distribucijsko mrežo po svetu in vse ustrezne pogoje, da se ta celotna mašina uspešno zažene. Zato so tukaj potrebni tudi strateški partnerji kot npr. veliki koncern Renault in drugi podizvajalci, tehnološki pomočniki, solastniki, investitorji...itd.

Tukaj limam tudi strategijo razvoja ruskega avtoproma do leta 2020.

http://media.lada.ru/files/doc/Strategy_2020_russian_version.pdf


Ne vem no...jst vsekakor tega nikakor nebi opustil, razprodal, uničil ali razgrabil. To na kar šunta in nagovarja večina (da se sredstva namenjena za to preusmeri v druge sektorje v državi). Vsaka Velika država, ki kaj da na svojo zgodovino in tradicijo (kar Rusija tudi je) teh naporov nebi uničila ter pogubila. Trdno sem prepričan, da bodo procesi evolucije morali dati svoje rezultate skozi čas. Pa čeprav dolgoročno. In to je nekaj kar je vredno tega truda.



Vesele praznike in srečno 2011 !
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a vazman Sr jan 12, 2011 12:00 pm

Po popolnem debaklu poskusa oživitve in modernizacije proizvodnje osebnih vozil v Nižnem Novgorode se enigma povezana z vprašanjem kaj bo prihajalo iz tekočih trakov GAZ-ovega oddelka osebnih vozil počasi razrešuje. Gorkovski Avto Zavod bo do konca februarja zaključil pogajanja z GM in VW koncernom. Planira se proizvodnja 30 000 do 40 000 vozil Chevrolet Aveo in še 100 000 vozil iz grupe VW, modeli še niso znani. Ima pa VW že tovarno v Kalugi od koder prihaja Polo sedan in Škoda Octavia

Oktobra je bila ustavljena proizvodnja vozil Volga Siber po katerih praktično ni bilo povpraševanja, proizvodnjo v letu 2010 je rešila predvsem država, ki je kupila nekaj 100 vozil za državno upravo. V Nižnem Novgorode so že sklenili pogodbo z Daimlerjem o proizvodnji vozil Mercedes Sprinter, ki jih načrtujejo proizvesti do 25 000 na leto. Daimler pa je v ta projekt vložil 100 miljonov evrov. To so vsekakor zelo dobre novice za zaposlene in tiste, ki so jih v preteklem letu zaradi praktične zaustavitve proizvodnje osebnih vozil na GAZ-u odpustili, vrjetno pa bodo tudi na novo zaposlovali. Kaj bo, če sploh bo kaj prihajalo iz GAZ-ove tovarne osebnih vozil pod to znamko še ni nič jasno.

http://www.zr.ru/a/280290/

Slika
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Re: GAZ Volga - 5000 GL

Napisal/-a vazman So jan 15, 2011 9:53 am

Kot sem že zapisal, lani so sestavili, sedaj povsem uradno, zadnje primerke vozila Volga Siber. Od pričetka proizvodnje, v prvi polovici leta 2008, pa do jeseni 2010 so jih naredili točno 8952. Projektna zmožnost proizvodnje linije pa je 150 000 vozil na leto.

GAZ-u pač res ne preostane drugega kot oddaja proizvodnjih zmoglivosti drugim proizvajalcem. Zaenkrat se govori o proizvodnji Chevroleta Aveo in še dveh modelov iz koncerna VW. Močno upam, da gre tu samo za začasno rešitev delovnih mest in izkoriščanje obstoječih proizvodnjih zmogljivosti in da bo kmalu prišel iz proizvodnjih trakov nov in sodoben osebni avto znamke GAZ Volga. Vendar o tem projektu ni prav dosti niti neuradnih novic. Lepo bi bilo, da bi osebna vozila znamke GAZ obstajala še naprej, saj ta znamka spada med najstarejše na svetu. Serijska proizvodnja se je začela leta 1932 z licenčnim modelom Ford A.

Slika

Slika

http://www.zr.ru/a/280967/
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov