

Bomo videli, če je kaj res

lizard je napisal/-a:Marchionne je res ultra b****, samo da čim manj stane in da je računica na koncu čim boljša, golo seštevanje številk, brez upoštevanja kaj aktera znamka predstavlja in kakšna mora biti, kašna so pričakovanja od te znamke, itd.... Problem je da se na malce daljši rok tak način vodenja Maseratija, Alfe in Lancie sesuje sam vase...
lizard je napisal/-a:Nisi razumel Chan kaj sem napisal. Chyrsler gor ali dol, platforma je stara 15 let! In ni šans da se Maserati pelje na tej platformi, kot se pelje Quattrporte na svoji.
Da razne Pentastare V6 in dizle sploh ne omenjam, ki nimajo nobene veze s trenutnim V8, ki premore tak karakter in imidzen zvok, kot malokateri stroj na svetu.
To kakšna platforma je pod Bentleyem ni važno, ker ima avto še vedno tiste lastnosti, ki se od nejga pričakujejo, torej velik in močan motor, dolžina konkretno čez 5 mentrov, luksuzen interier, impozanten dizajn. Medtem ko Maserati mora zadostiti naslednjim stvarem: vrhunska lega na cesti, izreden ITALJANSKI zvok iz motorja in izpuha, predvsem pa karakter motorja, prestižna notranjsot in vrhunski dizajn. S 15 let staro paltofrmo iz okornega 300C in ameriškim V6, ki je karakterno povsem v drugi galaksiji v primerjavi z italjanskimi motorji, pa ubijajo znamko...
Spasky kdo govori o QP? Govora o je mini QP-ju. Če še tistega zaserjejo je itak konec.
lizard je napisal/-a:Nisi razumel Chan kaj sem napisal. Chyrsler gor ali dol, platforma je stara 15 let! In ni šans da se Maserati pelje na tej platformi, kot se pelje Quattrporte na svoji.
Da razne Pentastare V6 in dizle sploh ne omenjam, ki nimajo nobene veze s trenutnim V8, ki premore tak karakter in imidzen zvok, kot malokateri stroj na svetu.
To kakšna platforma je pod Bentleyem ni važno, ker ima avto še vedno tiste lastnosti, ki se od nejga pričakujejo, torej velik in močan motor, dolžina konkretno čez 5 mentrov, luksuzen interier, impozanten dizajn. Medtem ko Maserati mora zadostiti naslednjim stvarem: vrhunska lega na cesti, izreden ITALJANSKI zvok iz motorja in izpuha, predvsem pa karakter motorja, prestižna notranjsot in vrhunski dizajn. S 15 let staro paltofrmo iz okornega 300C in ameriškim V6, ki je karakterno povsem v drugi galaksiji v primerjavi z italjanskimi motorji, pa ubijajo znamko...
lizard je napisal/-a:Recimo Alfin Arese V6 ne rabi nobenega športnega izpuha, in pričara izjemen zvok. Enako je pri tem Maseratiju, ki ima že v kabini prelep zvok, izpuh pa je še pika na i. Ni šans da dobiš z enakim izpuhom tak zvok ven iz V8, ki ga nejdemo v Audijih, BMW-jih ali MB-jih. Če so italjani kaj znali so to bili motorji s prelepm zvokom in krakterjem ter temperamentom. Nemški motorji tega nikoli niso premogli. Pa to ne pomeni da so slabi ali karkoli, so odlični motorji, le drugačni! kot so si drugačni po karakterju italjani in nemci.
lizard je napisal/-a:Ja mene Golf pusti hladnega, pa lahko ima W12. VR6 sicer nima slab zvok, ampak Alfin V6 je pač nekaj drugega.
Res pretiravam, ampak mimo tega ne moremo - nemci so hladnejši, mirnejši in natančni in takšni so tudi njihovi avti/motorji, italjani so divji, šlampasti in temperamentni in takšni so spet njihovi avti/motorji. In če damo en V6 ob drugi, ali pa en V8 ob drugega, je razlika točno takšna! Že skozi zgodovino je vedno bilo tako. Nemški avti so vselej bili bolj umirjeni in verjetno vedno tudi bodo, tako v dizajnu, zvoku, itd...
In ne dolgo nazaj je po Slovenski cesti v LJ prigromel CL AMG, minutko za njim pa Quattroporte (navaden) in razlika je takšna da ne verjameš dokler ne doživiš. Maserati naredi povsem drugo atmosfero.
Lignage je napisal/-a:Vsekakor dobra ideja: Novi manjši Maserati Quattroporte, ki bi bil zasnovan na platformi Chryslerja 300 in bi se torej nahajal v razredu Audija A6, torej razred nižje kot je model Quattroporte.
Bomo videli, če je kaj res
Tu se ne morem strinjat, saj je ravno obratno. Zvok iz izpuha je predvem ključ pri nemških motorjih. Dočim imajo italjanski motorji že odličen zvok sami po sebi oz. v kabini (v eni temi si enkrat isto pisal, pa ti je mislim da pskoda lepo odgovoril, ampak te več ni bilo nazaj).
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov