Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2011 Škoda Design (koncept)

Napisal/-a peroRS Sr mar 02, 2011 6:56 pm

martin_krpan je napisal/-a:Zame že sedaj med največjimi razočaranji Ženeve. Nove oblikovalske smernice Škode? In kaj je novega ali originalnega na tem avtu? Tipični generični, brezosebni, dolgočasni VAG izdelek, lahko bi bil tudi VW ali Seat. Spominja me na moderniziranega Leona I.


V bistvu imaš vse prav, razen prvega stavka =P

1)Oblika res spominja na Leona prve generacije, kar ni nujno slabo (vsaj meni je bil prejšnji Leon dober, kar se tiče oblike)

2)oblika ni popolnoma nič revolucionarna (zate dolgočasna, za nekoga drugega všečna), saj Škoda ni nikoli eksperimentirala, delala je "konzervativne" avte, ki pa so se dobro prijeli na trgu (prodajne številke povedo svoje) ;)

3) kot so že nekateri ugotovili, bo to v bistvu "Octavia brez zadka", ker je cilj Škode s cenovno ugodnim avtom še bolj poseči na trg Megana, Bravota, Focusa in nenazadnje tudi Golfa (od oseb na uvozniku, ki so se udeležili nedavnega srečanja škodinih prodajalcev na Češkem sem dobil neuradno informacijo, da je VW končno uvidel, da nima smisla zavirati Škode, saj konec koncev denar prihaja v isto (skupno) blagajno, tako da ni važno ali se prodaja VW, Seat, Audi ali Škoda)

4)nekateri ste se malo preveč "obesili" na moje besede "nove oblikovne smernice"...mogoče bi moral uporabiti izraz "prenovljene" ;)

Sicer so pa neki splošni cilji tovarne napisani na uradni strani:
http://new.skoda-auto.com/COM/events/ge ... /home.aspx
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a sonic Sr mar 02, 2011 9:48 pm

drugmirko je napisal/-a:hotel sem reči, da je po moje to Škodin avto za "razvijajoče se trge"... in tam je cena pomemben faktor! zato je njegovo oblikovanje malček "poenostavljeno"...
Cena je povsod pomemben faktor, ne mislit da Nemec ne gleda na vsak evro ko kupuje avto.
S tem bi se navezal še na spodnje:

peroRS je napisal/-a: je cilj Škode s cenovno ugodnim avtom še bolj poseči na trg Megana, Bravota, Focusa in nenazadnje tudi Golfa (od oseb na uvozniku, ki so se udeležili nedavnega srečanja škodinih prodajalcev na Češkem sem dobil neuradno informacijo, da je VW končno uvidel, da nima smisla zavirati Škode, saj konec koncev denar prihaja v isto (skupno) blagajno, tako da ni važno ali se prodaja VW, Seat, Audi ali Škoda)
Oziroma, verjetno so pri VAG predvsem uvideli, da nima več smisla da je znotraj VAG le VW tisti ki z Golfom ponuja - golfa. Sicer imajo še Seatovega Leona, ampak se mi zdi da prodajno ni dovolj uspešen, Škodini modeli pa gredo za med. VW Golf je sicer pojem zase, tudi prodajno, ampak je v tem razredu precej drag, konkurenca ponuja podobne avtomobile za kakega jurja-dva (tudi več) ceneje, kar za marsikoga prevaga. Če želi VAG dobiti še ta del trga, mora ponuditi svojega 'golfa', ki bo malo cenejši kot pravi Golf, a večinoma enakovreden originalu.
Tako kot recimo Yeti, Superb in Fabia napram Tiguanu, Passatu, Polotu. Mnogi zahtevnejši kupci sicer raje posežejo po VW, že zaradi značke (pa najbrž vendarle ne zgolj zato), tisti bolj stiskaški (ali ki imajo enostavno manj denarja) pa imajo na voljo 'bratske' VAG modele, kjer dobijo za nižjo ceno praktično isto tehniko (morda umanjka kak bonbonček oz. kaka top-of-the-line opcija, ki jo VW ponuja)
V golfovemu razredu pa v rit sedaj VAGu skačejo poleg evropske konkurence še Korejci, ki so s Ce'edom in i30 odžrli pomemben del trga. Korejski in evropski VAGovi konkurenti ponujajo avtomobile, ki večinoma niso povsem dorasli Golfu, a se zaradi nižje cene dobro prodajajo - sedaj pa bo VAG v boj poslal Škodo, ki je vmes tudi (povsem upravičeno!) izgradila velik sloves proizvajalca zelo kvalitetnih vozil za ugodno ceno (ne več zelo nizko, a vseeno dovolj razumno).
Marsikdo, ki bo želel avto te velikosti in oblike, pa ne bo želel ali zmogel plačati cene VW Golfa, ima sedaj na voljo vso ostalo konkurenco, kmalu pa bo na voljo tudi 'cenejši golf'. In recimo tudi jaz bi precej raje kot za kakega korejca, pa tudi Renaulta ali Peugeota, svoj denar raje dal za konkurenčni Škodin model, ki ima v osnovi odlično VW tehniko, svoj pečat pa pustijo še češki inženirji (ki jih jaz zelo cenim, kdor jih podcenjuje pa se izjemno moti).
.
drugmirko je napisal/-a:... saj je avto očitno oblikovan iz zelo velikih ravnih površin, brez danes tako poularnih pregibov, izbolkin, vdolbin, brez kompliciranih krivulj in detajlov... tisto malo pregibov, ki jih rabi za preprečevanje vibriranja velikih površin, pa je izvedeno z dokaj ostrimi in unificiranimi robovi, ki tečejo v enostavnih in dolgih linijah... tudi vsa svetila in odbijači so oblikovani s praktično največjo dozo minimalizma... cilj je torej očiten: čim manj potrebnih panelov in čim bolj enostaven proces proizvodnje!
Kaj ti bodo "komplicirane krivulje in detajli". Focus Mk1 jih je imel vse polno in je bila tedaj to kao strašno moderna napredna oblika, pa dandanes (vsaj meni) izgleda zastarelo in ubogo. Megane II je imel zanimive detajle (predvsem zloglasno rit), pa so jo mnogi spljuvali; meni je bil ta avto izjemno všeč, pa se tudi meni danes zdi že malo izpet. Vsi ti nekdanji 'zanimiveži' danes na cesti izgledajo manj vznemirljivo kot povprečen Golf Mk4, ki res nikoli ni bil neka designerska poslastica... Saj tedaj so bili zanimivi, ampak oblikovna ekstravaganca čez čas izgleda smešna, tako kot kavbojke na zvonec (bellbottoms) - v 70ih so jih nosili vsi, danes bi na ulici v njih izgledal kot bebo.

Če so z obliko dosegli poenostavitev in pocenitev proizvodnje, je to samo dobro, saj to je namen takega avta.

Po drugi strani pa je ravno minimalističen dizajn lahko najboljši, je pa tudi težje doseči estetski efekt kot če na avto nasuješ morje načičkanih podrobnosti (ampak to potem tudi zelo hitro zastari, kot sem že omenil).

In še enkrat: ja, svetila so oblikovana z največjo dozo minimalizma - ampak je IMO zelo dobro ratalo. Precej bolj okusno kot pri novih Audijih, kjer v neko 'S' krivuljo nabijejo tiste LEDice... In ravno te luči (minimalistične tako po dizajnu kot dimenzijah, pa da so spodnje luči /meglenke oblikovane kot zrcalni odsev glavnih zgornjih žarometov) bi jaz rekel da je neke vrste konceptne/oblikovalske domislice - ko si rekel, da tu ni nobene...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6395
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a IcEm4n Sr mar 02, 2011 10:20 pm

Nimam kaj dodat zgoraj napisanemu - sem enakega mnenja.
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2661
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a drugmirko Pe mar 04, 2011 10:09 am

@sonic...

nisem mislil na ceno za kupca, temveč na ceno proizvodnje... seveda je na to do neke mere vezana tudi končna cena za kupca ampak bolj posledično, kod pa bi si mi, kupci, to želeli...
za proizvajalce pa je veliko ceneje in enostavneje proizvajat avto iz čimbolj ravnih "panelov" brez detajlov, kot pa nekaj kar ma razgibano povrđino polno izboklin, krivin in vdolbin!
in motiš se... ne mešat čudno sekajočih se rezov karoserijskih panelov s tem na kar zograj mislim jaz... Focus mk1 tega, o čemer govorim nima! to ma zdajšnji, oziroma prihajajoči Focus! proti njemu (in današnjim standardom) je Focus mk1 raven ko deska! ali če že rabiš ekstremno demostracijo.... govorim o teh "kompliciranih krivuljah in detajlih:

Slika

zdej pa to primerjaj s tole "desko" in si probaj predstavljat katerega od teh dveh bokov bi blo ceneje serijsko proizvajat... ;) :

Slika

zdej pa moram it... bi še napisal kakšno o "dizajnu", "trajnosti", "ideji" in"konceptu" pa mi je zmanjkalo časa... na hitro bi reku sam še to... če se že gremo koncepte se da tudi "nizkocenovnika" naredit z veliko domišljije in odpuljenosti pa se vseeno lahko "stestira" vse principe "poenostavljanja"... lep primer za to je bil Citroenov C-Cactus... ;)

čao...
Zadnjič spremenil drugmirko, dne So mar 05, 2011 3:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a Lignage So mar 05, 2011 1:43 am

@drugmirko: popravi linke :)

In namesto da bi se potrudili in C-Cactusa spravili v proizvodnjo, so ga raje zapeljali v muzej. Pa tako dober je bil!!! Pri tej Škodi tega strahu ni :)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2661
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a drugmirko So mar 05, 2011 3:28 pm

Lignage je napisal/-a:@drugmirko: popravi linke :)

In namesto da bi se potrudili in C-Cactusa spravili v proizvodnjo, so ga raje zapeljali v muzej. Pa tako dober je bil!!! Pri tej Škodi tega strahu ni :)


evo, sem... ;)

in prav maš! pri tem Škodinem konceptu res ni strahu, da so se pretirano trudli... =P in to jim tudi zamerim! citroenovcem pa tega, da so Cactusa zapeljali v muzej pa niti ne. koncepti so koncepti točno zato, da na zanimiv, inovativen in včasih tudi nenavaden način nakažejo, raziščejo ali preizkusijo možne oblikovne smernice, kot tudi možne tehnične rešitve... od odpiranja vrat, do takih "uporabi čim manj in čim bolj enostavne" rešitve za naredit cel avto, kot sta Cactus in ConceptD!
s tem, da bi jaz Cactusa opisal tako z zanimiv kot z inovativen... medtem, ko tele Škode ne morem! in dvomim, da jo kdorkoli lahko! s tem seveda ne izključujem možnosti, da je komu res lepa! tudi meni je lepša od tistega Infinitija, katerega bok sem limal v zgornjem postu... ampak to ne pomeni, da mi je zarad tega kej manj dolgočasna!


apropo primerjavam s starim Leonom in Delto... mene res spominja na tole:

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a AgitatoR So mar 19, 2011 3:48 pm

V AM pravijo da bo tole nova Felicija - samo v sedan izvedbi. Velikostno med Fabijo in Oktavijo, Na platformi Oktavia/Golf.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
NoFear85
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne jun 21, 2009 11:32 am

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a NoFear85 So mar 19, 2011 4:51 pm

Felicia je en model, ta koncept pa drugi. Felicia naj bi bila proizvedena samo v limuzinski in karavan raclicici, koncept pa je v hatchback. Torej 2 razlicna avta
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a Badzo So mar 19, 2011 5:32 pm

Nova Felicia bo kot vse kaže odgovor oz. konkurenca VW Jetti.. Teli razredi so ratali čisto pomešani :roll:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Škoda Vision D (koncept)

Napisal/-a Lignage Po sep 05, 2011 6:14 pm

Koncept VisionD bližje realnosti: Škoda MissionL (IAA 2011)

Slika

Vir: AutoBild.de
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Škoda MissionL (koncept)

Napisal/-a Lignage Če okt 13, 2011 3:24 pm

AutoBild tudi za ta avto napoveduje ime Rapid?

Slika

Zdaj ne vem, ali bodo obema avtoma nataknili isto ime, ali se pri AB-u motijo(?).
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2011 Škoda MissionL (koncept)

Napisal/-a peroRS Če okt 13, 2011 6:01 pm

Kot velik Škoda fan nad tem novim designom nisem najbolj navdušen :( :?
Bomo videli kako bo v živo, ko pridejo vsi novi modeli.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: 2011 Škoda MissionL (koncept)

Napisal/-a ejsim Če okt 13, 2011 6:07 pm

Tisti Yeti II mi deluje zanimiv..
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Škoda MissionL (koncept)

Napisal/-a Lignage To okt 25, 2011 5:51 pm

Auto motor und sport piše o imenu Rapid, oziroma o evropski verziji tega modela...

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/skoda-rapid-neuer-preisbrecher-in-der-kompaktklasse-4022241.html

Sklepam pa, glede na ime avta, da so prišli do ideje za ta avto na enak način kot pri Octavii. Torej, če je Octavia glede karoserijske oblike nekje vmes med Golfom in Jetto, bo Rapid nekje vmes med Polom in limuzinskim Polom(?).
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: 2011 Škoda MissionL (koncept)

Napisal/-a simonk Ne okt 30, 2011 4:58 pm

končno normalna limuzina za normalnega Slovenskega gospoda.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1526
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: 2011 Škoda MissionL (koncept)

Napisal/-a a_sist Ne okt 30, 2011 5:13 pm

ejsim je napisal/-a:Tisti Yeti II mi deluje zanimiv..


yeti2 = škoda Juke? :lol:
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: 2011 Škoda MissionL (koncept)

Napisal/-a AgitatoR Ne okt 30, 2011 9:48 pm

Nekam Saabovske face.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2012 Škoda Rapid

Napisal/-a Lignage To apr 17, 2012 8:31 pm

So jo ujeli nekje na cesti, brez kamuflaže...

http://www.youtube.com/watch?v=UCPNU1fxs9U&feature=player_embedded
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6395
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: 2012 Škoda Rapid

Napisal/-a IcEm4n To maj 22, 2012 10:30 pm

Očitno bo Rapid kar v celoti isti kot MissionL. So kar lepo "zavajal" s kamuflažo sprednjih in zadnjih luči :D :
http://www.worldcarfans.com/11205224457 ... spy-photos
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 106 gostov