danes... no, tehnično včeraj, se mi po*ralo videt, otipat, vsest v in (kot sopotnik) peljat z novim C5X
... ZELOOOO LAJKAM!!!
bil sem na servisu,na Viču, ker mi je na 12 let starem DS3 počla vzmet na sprednjem levem kolesu
in sem kar tako, mimogrede vprašal, "kdaj pride pa novi C5X?" pa mi gospod reče "lih danes je prišu, v salonu je!
!!! in ker so morali naredit nulti servis pred registracijo, sem se seveda prištulil fantu, ki ga je šel iskat v salon na Tržaški
...
avto je nenavaden! definitivno (če izvzamemo sprednji konc, podoben novemu C4) ni podben ničemur kar se trenutno kotali po cestah! pa vseeno, zelo eleganten in zanimiv! bil je biserne bele barve s črno streho, hibrid, imel je, mislim da 20 colska kolesa, ker so bila res velika, deloval je malce višje kot ostali avtomobili (al sem pa samo navajen na svojo precej nizko 508-co)... ta nenavadna mešanica dvignjenega podvozja, karavana in limuzine v živo deluje res dobro! vsekakor bolje kot sem pričakoval.... bočna silhueta je zelo lepa, kromirane "intarzije" na zadnji bočni šipi mu zelo pašejo, strešni spojler zgleda super in tista "polička" od spojlerja na spodnji strani zadnje šipe sploh ne deluje glomazno! tudi sprednji konc zgleda boljše kot na C4!
notranjost je bila usnjena in deluje precej "up-market".... materiali in zaključna obdelava na precejšnjem nivoju, definitivno štengo višje, kot v C5 Aircrossu... celo piano plastika na centralni konzoli in pod infotainment zaslonom ne moti kej pretirano! LCD zaslon "števcev" je spodoben in čeprav ni "12+ inčni" je daleč od tega, da bi deloval ceneno... fizični gumbi na volanu, za kontrolo klime in "short-cutte" multimedije delujejo zelo solidno in so prava osvežitev v primerjavi s touch sensitve "gumbi", ki so zadnje cajte v modi... aleluja! sedeži so božjastno udobni, edino malček več bočne podpore bi jim lahko privoščli.... ne pretirano, malo pa že! multimedija je bila še v kitajščini
, in ker v tistih pismenkah in piktogramih nismo znali najt nastavitve jezika, nisem kej dosti šaru po njej.... lahko pa rečem, da je ekran lep, velik, odziven in ima zelo visoko resolucijo.... enako velja za vzvratno kamero in vse ostale kamere, ki snemajo okolico vozila (adijo softverskemu "polnenju" okolice avtomobila med vzvratno vožnjo
)! edina svar, ki me v notranjosti je malo razočarala, je tista "imitacija lesa" na armaturi in vratih.... zgleda sicer super, ampak pričakoval sem nekakšno tekstilno oblogo s hrapavo teksturo.... je pa precej gladka in nekam plastična na otip.... ampak, če je ne šlataš deluje super
. za notranjost definitivno velja, da je umirjen in sproščujoč prostor v katerem je zelo udobno in prijetno sedet...
vožnja: .... kratka, a slatka
. peljala sva se v čistem električnem načinu in moram reč, da je avto kr poskočen! ni nek "špotnik", daleč od tega, potegne pa kar spodobno! in pelje se NEVRJETNO UDOBNO! l aktivno podvozje, ki ga ima hibrid serijsko, požira uknje in neravnine kot da jih ne bi bilo (je del ceste od Špara proti servisu kar primerno razdrapan in luknjast)! celo ležeče policaje prevozi elegantno in mehko! me je kar spomnilo na stare hidravličarje... ampak... brez kakšnega pretiranega guganja, kot da je barka na morju! tudi v primerjavi z neaktivno vzmetenim "progressive hydraulic cushions" C5 Aircorssom veliko manj "kinka" pri pospeških in zaviranjih! mislim.... še zmeraj se to bolj čuti kot v mojem P508, še sploh pa v primerjavi s precej trdim DS3... je pa zibanja, glede na udobje, ki ga nudi, veliko manj kot bi/sem pričakoval. predvsem ima pa veliko večjo kontrolo nad bočnim nagibanjem v ostrih ovinkih... okej, bi blo to treba preverit na odprti zaviti cesti, ne na zavijanju v križiščih po mestu, pa vseeno... kljub temu pa mene osebno me bi motlo, če bi bilo podvozje nastavljeno malce bolj trdo. samemu udobju po moje to ne bi škodlo, nagibanja bi pa še zmanjšalo...
v glavnem.... avto me je RES pozitivno presenetil in zdaj bolje razumem zakaj so nad njim precej navdušeni praktično v vseh testih! edina pogojno negativna stvar (poleg "podprstnega feelinga" iste "lesene" obloge v kabini) je za moj okus masa avtomobila... je kar težek in to sem občutil tudi kot sovoznik...ni zdej, da se avto ne bi zmogu "nosit in hendlat" s svojimi kilami, daleč od tega... jih pa ne more skrit", če razumete kaj hočem povedat... se teh dodatnih 200-300 kil električnega pogona pač ne da skrit.... kljub temu pa je moje mnenje, da je to najbrž najboljši Citroen ever... boljši tudi of ikoničnega C6... ker je gledano v celoti bolj uravnotežen avto!