Napisal/-a JG2 Sr avg 12, 2020 9:40 am
No moje informacije so pa nekoliko drugačne kot jih pripoveduje godward. Iz dveh servisov, uradni Interclass (kjer servisiram sam) in servis na Brezovici kjer se servisira veliko Volvov mi nikoli ni bilo rečeno da bi bile kakšne posebej težke težave z VEA dizli, prav tako sam ne poznam nobenega ki bi moral menjati motor na teh vozilih (niti nikoli nisem na teh servisih opazil da bi kdo to menjal), prav tako je redko kakšen ki na družabnih omrežjih poroča o strojelomih. Jasno se lahko zgodi ampak to nikakor ni pravilo, kot se želi tukaj prikazati.
Iz prve roke pa vem za dva VEA dizla Volva, eden je XC90 (znanka, je pa 2018) in nobenih težav in V70 (moj 2014) prav tako nobenih težav, prevozil sem pa od nekje 110k km sedaj jih ima pe že skoraj 190k, redni servis na 30k in dolijem cca liter olja na interval to je pa to.
PS. Je pa zanimivo da sta mi oba omenjena serviserja povedala da je bilo največ odprtih glav (pa spet nič drastičnega) narejenih na 2.0 petvalnikov in 2.4/205 konjiski petvaljnikih. Tudi sam sem imel do sedaj edino bolj resno okvaro, sicer nič kritičnega, (menjava DPF in obnovitev šob na cca 200k-220k km) na Volvu D5 2.4/185hp.