Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Lada XRAY koncept

Napisal/-a drugmirko Če avg 30, 2012 1:06 am

Lada je na Moskovskem salonu pokazala zanimiv koncept malega (4,2m) terenca, ki bi, če bi ga res naredili in če bi mel vsaj pol terenskih sposobnosti Ladine Nive, vsem podobnim "terencem" od Jukea, ASx-a, prihajajoče Mokke in ostale kompanije (razen morda LR Evoqea), priredil naravnost eksemplarno "šamaranje" :mrgreen:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

vir:http://auto.blog.rs/blog/auto/concept-cars/2012/08/29/lada-xray-concept
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Imbecilus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Po apr 05, 2010 12:28 pm

Re: Lada XRAY koncept

Napisal/-a Imbecilus Če avg 30, 2012 9:42 am

:shock: WOW :shock:

Ko bi le imeli dovolj sredstev in j**c da bi ga poslali na ceste.

Je pa lepo videti da razmišljajo kako naprej.
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Re: Lada XRAY koncept

Napisal/-a vazman Če avg 30, 2012 2:02 pm

Koncept prikazuje delo nove vodilne in oblikovalske ekipe, kaj se bo iz vsega tega izcimilo bomo pa še videli. Nekaj bo, 2015 je napovedan naslednik legendarne Nive, ki se z malenkostnimi osvežitvami izdeluje že od leta 1977 in je trenutno skoraj edino kar se od Lade še prodaja v Evropi, Prior in Kalin je od celotne Ladine prodaje v EU le nekaj odstotkov, na žalost. Bomo videli kaj bo z prihajajočo Granto.

Lada se modernizira, poslavljajo se Samare, klasične Lade z zadnjim pogonom so se skorajda že, prodajajo se še zaloge, proizvaja pa se še klasični karavan z oznako 2104, ki pa tudi šteje zadnje primerke. Kalina na ruskem tržišču drži prvo mesto, sledi ji Priora, pravi hit pa je Granta, ki bo v naslednjih mesecih z dosego polnih proizvodnjih zmogljivosti sigurno prevzela prvo mesto in tako namesto klasičnih Lad iz 70-ih postala novi ljudski avtomobil, ki so v Rusiji vodili v prodaji vse do leta 2009, skoraj 40 let, prav tako pa so bile med najštevilnejšemi avtomobili v drugih socialističnih državah.

Prvič po letu 2009 predstavljajo (vedno večjo) večino prodaje AvtoVAZa moderne Lade; Kalina, Priora in Granta, stari modeli iz sedemdesetih in osemdesetih, klasike (2104/5/7), Samare in Nive pa so se že, ali pa se še bodo v roku enega leta poslovile (2104 in Samara). Niva drži vse od leta 1977 konstantno povpraševanje in se ne zmanjšuje (izdelajo jih med 40-60 000 letno), za EU trge ima tudi motor euro5 in ABS, vendar pa vse strožje ekološke norme in zahteve po aktivni in pasivni varnosti, kljub večni popularnosti tega modela postavljajo AvtoVAZ pred dejstvo, da je naslednik že res več kot nujen. Legenda, Niva, prvi terenec s samonosno karoserijo se bo poslovila leta 2015.

X-Ray je tako predstavitev nove filozofije znamke Lada. Nove Lade, ki je lahko moderna in privlačna, ne samo poceni avtomobil, ki ga ni škoda za vožnjo po najslabših terenih. V bistvu mora Lada postati to, kar so tudi ostali, brend, želja, sanje, privlačnost in všečnost ji ne smejo biti tuje. Vse to pa tudi stane. In takšen X-Ray tudi ne bi bil poceni. Izgleda prav imenitno, prav trendosvko in postavljaško, nikakor ne avto za v blato, najslabši makadam in gozd. Si kupci Nive to želijo? Ne, sigurno ne. Je pa več tistih, ki avta za v blato ne potrebujejo(mo). In nekaj nas je še, ki si zaradi raznoraznih razlogov (nostalgija..) še vedno želimo voziti avto made in russia. Danes edina, včasih pa je predstavljala itak daleč največjo večino sovjetskega oz. ruskega avtomobilskega izvoza, Lada.

Danes ponovno vozim Lado desetko, uspelo mi je nejti edega od zadnjih, še celo izjemno ohranjen primerek lade desetke iz leta 2001 pri nas. In z veseljem, prav največjem veseljem bi kupil novo. Obstajajo možnosti, da jo tudi bom. Res pa je, da če bi se Lada uradno prodajala tudi v Sloveniji dileme ne bi bilo. AvtoVAZ-u želim kar največ uspeha pri načrtih za modernizacijo, upam da jim bodo uspeli v še večji meri, kot se pričakuje.
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov