pskoda je napisal/-a:Golfi so zadnja leta skoraj popolnoma isti. Kot bi bili samo kozmetični popravki, kar vsaj za mene ni noben napredek. Lahko bi 1x naredili malo manj zadržanega.
308 je zunaj lep glede na 307, ampak notri so ga pa usrali do amena z volanom pozicijo števcev, klimo. Je pa res, da je peugeot naredil veliko večji napredek od vwja.
Opel sem zdi, da je naredil še največji napredek če gledamo na prejšnji model, ki je bila zelo težka krava posledično ni šla nikamor, poraba visoka, slaba za ovinke,... in spremenili so dimenzije gum, ker prejšne so bile noro drage sploh, če so bile malo večje.
Reno je pač reno ima neke fetiše kot peugeot in probava z lučmi in velikim displejem pritegnit ljudi. Saj mlajše bo mogoče pritegnil, ki radi tipkajo po ekranik, ampak mlajši redko kupijo nov avto starejši človek pa ne rabi prostor za igranje igric
tomzzi je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Golfi so zadnja leta skoraj popolnoma isti.
Še razumem enega navadnega uporabnika ki res nič ne ve avtomobilih (kot jaz recimo o pralnih strojih) da to napiše. Od enega ljubitelja avtomobilizma kot sva midva recimo, ki spremlja, bere, preizkuša, primerja pa ne morem razumeti. Golf VI in Golf VII sta si glede tega kar precej različna. Če tega ne vidiš⁄občutiš je vseeno če si tih
Kot bi bili samo kozmetični popravki, kar vsaj za mene ni noben napredek. Lahko bi 1x naredili malo manj zadržanega.
Če bi samo petko in šestko primerjal, bi se še delno strinjal. Pri sedemki so pa kar napredovali glede tega
308 je zunaj lep glede na 307, ampak notri so ga pa usrali do amena z volanom pozicijo števcev, klimo. Je pa res, da je peugeot naredil veliko večji napredek od vwja.
Spet stvar okusa, jaz pa mislim ravno nasprotno. Mislim da so prav v notanjosti zadeli "do amena" Glede prvega stavka in zadnjega bi se kar strinjal.
Opel sem zdi, da je naredil še največji napredek če gledamo na prejšnji model, ki je bila zelo težka krava posledično ni šla nikamor, poraba visoka, slaba za ovinke,... in spremenili so dimenzije gum, ker prejšne so bile noro drage sploh, če so bile malo večje.
Ne strinjam se! Mene je čist razočaral. Te kilograme o katerih je največ govora lahko komot prepoloviš. Ne vem kje so najdli teh 200 kg ....v večini primerov (če greš na vago) ne boš našel več kot 50-60-70 kg. Spet reklama "do amena" Jaz sem pa recimo ravno pri Astri videl najmanjši napredek glede na prejšnjo generacijo. Tistega "hribčka" pred sedežom jim ne oprostim, pa tisto sredinsko konzolo med sedeži tudi ne (grdo mi je), volan nič posebnega, zasloni nevidni pri sončni svetlobi (glavni "gleda" gor v strop), števci tudi izgledajo kot v neki Ladi, tista bunkica na vratih ki se dviguje in spušča pri zaklepanju⁄odklepanju...na sploh materijali in občutek v avtu mi ne kaže nekega velikega napredka ....sory!
Reno je pač reno ima neke fetiše kot peugeot in probava z lučmi in velikim displejem pritegnit ljudi. Saj mlajše bo mogoče pritegnil, ki radi tipkajo po ekranik, ampak mlajši redko kupijo nov avto starejši človek pa ne rabi prostor za igranje igric
Megana nisem probal priznam, in nimam neke želje. Malo sem se vsedel in pregledal. Občutek utesnjenosti, prostor zadaj, na sploh notranjost in kako je dišal mi ni bilo všeč. Luči pa itak!
Podpis pod tole.
Peugeot je načeloma ok. Vendar kot si že ti napisal so ga "usrali" z notranjostjo. Prepusta deluje. Plus pozicija števcev in pa seveda upravljanje vsega preko touch-a.
Ne govorim na pamet, ker sem ga imel na testni. Ni mi bilo všeč, da je za ventilacijo preko ekrana. Nobeden pa mi ne bo rekel, da je isto hitro kot ločeni gumbi. Eno je šarjenje po ekranu. Drugo pa ločen gumb katerega samo zavrtiš/pritisneš.
Potem isto to lahko rečeš za predvajanje muske. Lahko si kupiš stari kazetofon in fizično pritiskaš...obračaš tisti gumb in iščeš postaje, ali pa telefoniranje. Kupiš si staro Nokio in fizično pritiskaš gumbe... Če lahko sprejmeš vse druge funkcije v avtomobilu prek zaslona na dotik, zakaj za božjo voljo ne bi še nastavil temperaturo in stopnjo ventilatorja na enak način? Kaj je to takega?! Res ne razumem ....kot en star ata ki bo umrl z tisto Nokio (ki ima velike tipke) ker se boji tistih velikih zaslonov na dotik ....ker ne ve kaj so to za ene slikice gor, kaj pomenijo, kako se uporabljajo ..itd, itd. ....
Kot drugo me je pa zmotila prostornost. Na račun prtljažnika "trpijo" potniki v drugi vrsti.
Se strinjam!
Tukaj je Astra v prednosti. Ena prostornejših v kabini. Je pa prtljažnik manjši z rezervo. To me je pri Astri najbolj zmotilo.
Brez rezerve ima pa povprečnih 370l kar je več kot dovolj za vsak dan in popolnoma isto kot pri Astri J.
Itak pa Astra ni edina z majhnim prtljažnik če je rezerva. Kaj pa Focus? Mazda 3?
Jaz jo bom vzel brez rezerve.
Ja avto me je najbolj prepričal od vseh. Mi je tudi trenutno najlepša v razredu.
Ampak videz je subjektivna stvar.
In ja pri Oplu so pokazali še največji napredek glede na prejšnjo generacijo.
So izboljšali ravno tisto čez kar je bilo največ kritik. Oziroma tisto kar je bilo najbolj potrebno.
Brez nekih eksperimentiranj in "šminkiranja" z obliko.
Megane ima pa isti problem kot Peugeot. Plac zadaj. Pa meni osebno je oblika sprednjih kot zadnjih luči grda. Kičasta.
Na fotkah/videu je izgledal še ok. Vendar kot sem parkrat vozil za njim ponoči so mi bile zadnje luči prav grdo kičaste.
pskoda je napisal/-a: in zadaj fredi stil.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov