sašo5 je napisal/-a:ne smetim, samo na živce mi gre to poveličavanje (prav od tebe) pa kaj drugega kot pri 6 (kar sem že večkrat priznal in mi ni težko)krasna notranjost(lepša za klaso kot novi A4) je tudi vse.....in še VW-jevci so manj agresivni pri poveličevanju, sploh neke zadeve, ki si tega ne zasluži
Poveličevanje? Poglej, številke so take kot so in si jih nisem izmislil jaz. In če jih potrdijo na mnogih testih, kjer izmerijo še kaj več kot le končno hitrost in pospeške 0-100, je to merodajen podatek tako zame, kot zate in vse, ki jih to zanima. Namesto, da si več kot očitno prizadet, da lahko "neka" Mazda naredi boljši dizel od VAG grupe, se rajši vprašaj zakaj je temu tako. Vzemi recimo motor iz stare 6-tke, ki jo imam jaz - 129km dizel, ki ni več najnovejši in ki ga v takih specifikacijah ne vgrajujejo več v nove modele in poglej koliko ima navora. Verjameš ali ne točno toliko kot aktualen 2.0 tdi 150km in sicer je to 340Nm, medtem, ko ima aktualen mazdin 150km dizel kar 380Nm. In če se količkaj spoznaš na avtomobilizem nasploh ti bo (upam) postalo jasno zakaj imajo mazdini modeli s tem motorjem občutno boljše pospeške pri vmesnih brzinah (40-90 km/h ipd.). Kako gre že tisto: "Konji prodajajo avtomobile, navor pa zmaguje dirke." Potem je tu še kompresijsko razmerje, ki je v novih mazdah občutno boljše in ki predvsem bencinarjem brez turbine omogoča, da v spodnjem območju vrtljajev niso tipično "mrtvi", dizlom pa, da ni nikakršne turbo luknje.
sašo5 je napisal/-a:....sem že napisal, da je 6 (2014) prav ta motor 150KM moral na čipanje v Celju k enemu, da se sedaj spodobno pelje....
o tem prejšnjem 129 pa skayaktiv gor ali dol_eden slabših, ki sem ga vozil, pa lahko rečem, da sem vozil "vse"....
Hja, če nekdo od 150km motorja pričakuje, da bo šel kot da bi imel 200+ km, je to izključno njegov problem. Čeprav se mi zdi, da ni šel na čipanje zato, ker bi bil motor slab ampak enostavno zato, ker je voznik hotel še več. Saj čipajo se tudi 200+ km bmw-ji, audiji itd. pa tudi tam ni govora o tem, da slo šli na čipanje zato, ker se po tovarniških spec. niso peljali spodobno... Zato so tole navadne bučke.
In pa to, ko praviš, da si vozil "vse". Tudi jaz sem vozil "vse" (tudi opevane TDI-je) in zato lahko še toliko bolj suvereno trdim, da je mazdin 2.2 dizel eden najboljših motorjev v tem rangu. In zanimivo se mi na tem mestu zdi, ker iz tvojega pisanja na a.com vem, da ti niso všeč majhni mlinčki s prostorninami 1.6 in navzdol, da pa v tem primeru ne prepoznaš (ali pa nočeš) prednosti višjih kubatur, ki se jih poslužuje Mazda. Mi pa za razliko od tebe ni izpod časti priznat, da je tudi 2.0 tdi 150km zelo dober motor, eden redkih, ki pri VAG grupi tudi nima nekih večjih težav z vzdržljivostjo.
Pa še nekaj, ker boš spet rekel, da poveličujem: Večkrat sem že omenil, da imajo tudi Mazde tako kot vse znamke, svoje pomanjkljivosti. O njih lahko brez problema odkrito spregovorim. Na kratko, kaj bi si želel, da bi bilo boljše (nekaj od tega so izboljšali s faceliftanimi modeli):
- zavore (zavorne poti so malenkost daljše kot pri konkurenci + diski se pri nekaterih modelih, zaradi pretrdih zavornih ploščic, še vedno znajo zvijat)
- zvočna izolacija (velja predvsem za prvotne modele pred faceliftom, predvsem CX-5 in M 3 - s tem, da je motor dobro izoliran, izboljšave bi bile potrebne pri hrupu iz podvozja in pišu vetra - slednje je recimo pri faceliftu CX-5 izboljšano za 50%, bomo videli za koliko bo pri 3-ki)
- razne malenkosti, ki sicer niso tako moteče oz. kakor za koga (del stikal še vedno neosvetljen, nekateri modeli nimajo dvostopenjskega odpiranja/zapiranja stekel - tudi aktualna 3-ka, ki naj bi s faceliftom to končno dobila, infotaiment pri 6-ki pred faceliftom - branje USB ključkov ipd.).