jack86 je napisal/-a:Če so pred 12 leti naredil 9-3 s 1.500kg ni danes noben dosežek 1.450kg. Pa še to verjetno na račun manjših motorjev.
Drgač je lep klasičen avto.
A pride tudi novi CC?
jack86 je napisal/-a:Če so pred 12 leti naredil 9-3 s 1.500kg ni danes noben dosežek 1.450kg. Pa še to verjetno na račun manjših motorjev.
Drgač je lep klasičen avto.
A pride tudi novi CC?
Indel je napisal/-a:Glede na to da sem med prazniki plačal visoko kazen za majhno prekoračitev hitrosti je za naše ceste že 1.6 tdi več kot dovolj
Za Deutsche Autobahnen je pa druga zgodba...
Ivan36 je napisal/-a:Kako ima osnova karoserije letnik 2004 spet toliko strani pravlice ?! So lepo napisali, da so prejšnjo serijo samo malo shujšali noter in zunaj nategnili pleh. Sem pa vseh 7 strani prebral ja in ugotovil, da je poden MQB ostalo pa LIFTING in LIPOsukcija
~toMmy~ je napisal/-a:Ti bi lahko nehal pisat po forumu, ko si na drogah, ker je itak totalno nerazumljivo...
Novi passat je oblikovno veliko pridobil predvsem pri eleganci in prefinjenosti. Z mehkejšimi linijami, elegantno bočno silhueto, v krom odetim nosom, zasnovanim v skladu z novo podobo znamke, in z nižanjem strehe za 14 milimetrov ter širitvijo bokov za 12 milimetrov je dobil postavo in videz, s katerima se bo učinkoviteje za kupce boril s premium konkurentoma BMW serije 3 in mercedes-benzom razreda C.
Kot že rečeno, novi Passat je od predhodnika za dva milimetra krajši, v notranjosti pa je za 33 milimetrov več prostora, kar najbolj občutijo potniki na zadnji klopi. Še več ga je v prtljažniku. V limuzini se je povečal za 21 litrov in jih je zdaj 586, v karavanu pa je prtljažnik od predhodnika večji za 47 litrov, kar pomeni v osnovni postavitvi 650 litrov prtljažne prostornine, ki jo lahko z zlaganjem naslonjal zadnjih sedežev povečamo na kar 1.780 litrov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 99 gostov