Ta dva avta sta toliko posebna, da enostavno ne moreta biti konkurenca temu, čemur naj bi bila. To enostavno ni nadomestek Safrane-a, je nekaj povsem drugega.
Kar se tiče oblike, je to povsem subjektivno - z drugega zornega kota, sta ta dva avtomobila dosti prostornejša. Vel Satis npr. ima tudi dosti lažji dostop zaradi višine od nizko ležečih limuzin (Avantime sem izklučil tukaj ravno zaradi vrat, ki kljub naprednemu sistemu odpiranja in odmikanja naprej, potrebujejo ogromno prostora za odpiranje) Ampak eno izključuje drugo, zato nista bila nikoli konkurenca ničemur.
Poglej, kaj se v tem segmentu prodaja. Neke kvazi multi oblike in križanci v premium razredu se nikoli niso obnesli. Al naj bo SUV, al naj bo limuzina al naj bo pa enoprostorec. Če je nekaj vmes, in nakazuje, "da še sam ne ve, kaj hoče bit" to v odločnem poslovnem svetu ne pije vode. Drugačna zgodba s "funky" avtomobili je v nižjem razredu, tam si lahko privoščiš filozofiranje na vse konce, namreč z nižjo ceno zajameš drugačno publiko, kot v premium segmentu...
Če pa že omenjaš BMW - tudi serije 5 GT je razočaral s prodajo pa je vrhunski voz, ki cilja celo višje od Vel Satisa...ni to to. Križanci oz. neka skrapucala ne gredo v promet pa je lahko peščici to še tako všeč. Če bi BMW ukinil serijo 5 in 7, ter proizvajal le GT5, sem prepričan, da bi izgubil klientelo, ravno tako, kot se je to zgodilo Renaultu.
Sploh pa tega ne narekujem jaz, namreč trg