Ford Ka concept, napoved majhnega low-budget avtomobila, ki se bo prodajal na razvijajočih se tržiščih, najprej v Južni Ameriki. Glede Evrope odločitev še ni bila sprejeta.
V Evropi se bo imenoval KA+. Naj bi bil prilagojen bolj zahtevnim kupcem (lega na cesti, zvočna izolacija, kvaliteta materialov, oprema,...). Motor 1,2 Duratec s 70 ali 85 KM.
Dvomim, da se bo tole pri nas dobro prodajalo, prej je verjetno, da bo doživel usodo Ecosporta.
... še do nedavnega aktualni model Ka, ki so ga proizvajali na Poljskem skupaj s Fiatom 500, so pokopali. Kaj ne, če se jim je pa med množico konkurentov povsem izgubil na trgu. Tudi v primerjavi s Fiatom 500 je bil bled izdelek. Očitno vseeno pričakujejo, da bodo s tem novim Ka+, ki bo prostornejši, lahko nagovorili več kupcev.
Ka+ Ultimate/. Glede na različico za manj razvite trge ima malce prestižnejšo notranjost, kakih bistvenih razlik pa ni. Testni Ultimate je imel mehansko klimo, indijski Titanium pa se bohoti z avtomatiko.
Ford je za Indijo pripravil Figo S. Zunaj se od ostalih različic loči po številnih črnih in zatemnjenih detajlih, širših gumah in znižanem podvozju, dodali so še usnjen volan. Motorjev se niso dotikali.