Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo To okt 21, 2003 1:14 pm

:):) ja tako nekako.. Me prav zanima kako bodo gledal naša tri italjanska j***a.. Foter bo na Lancii itaq mogu katalizator kupt, alfo 33 bom verjetn kr raj na odpad pelu, bo cenejš, tempra je pa frgazar tko da bo edina šla čez :):)
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura To okt 21, 2003 8:02 pm

Panika je zaradi čaaaaaaaaaaakanja, ti bi ga pustil 4 ure prižganega :?: :?
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk Če okt 23, 2003 8:07 pm

Pa ga pač pustiš prižganega ko še je par avtomobilov pred tabo. Zganjate paniko , ko pa na cesti tišite(-mo) pa motorju nič ne škodi.
Sicer pa je tako napisal , da mora bit motor ogret na NAJMANJ 55 stopinj ( meri pa se temperatura olja, ki tako bolj dolgo rabi da se ogreje kot hladilna tekočina.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Če okt 30, 2003 7:21 am

Ampak meni turbača nebo nič tišal, ker ga bom drugače z tisto ključavnico po glavi vsekal :evil: . Ker če jaz vsaki dan lahko pazim na turbino in ne ugašam motor takoj ko pridem na cilj in hladnega vozim kot po jajcih, pol tudi oni ne bodo tišali.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To dec 09, 2003 4:38 am

Sori, ampak to dejansko je nehumano. Tako tiščanje dizla pomeni smrt- Pri bencinarjih pa škodo.
Osebno sem glede temperature motorja zelo strikten. Me zanima, kdo bo plaču škodo, ko bo enkrat enemu turbina odletela. Ziher bo kriva stranka, ker nepravilno vzdržuje avto. :x Se opravičujem za naslednje: Mater jim j***m u dupe!!! :evil:
Slika
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To dec 09, 2003 7:52 am

sm gledu od punce rezultate (no, od njenga puntota), so ga testiral pri 850 o/min. (prosti tek) in pri 2650 (povišani obrati), tako, da ni govora o nevem kakem turiranju!
Slika
 
Uporabniški avatar
toti
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če avg 21, 2003 1:37 pm

Napisal/-a toti To dec 09, 2003 8:44 am

Bencinske motorje merijo v prostem teku (mislim da 600-900 o/m), medtem ko dizle merijo v prostem teku in pri najvišjih obratih motor mora imeti temp. 70*C. Sem bil zraven ko so merili enga Mercedeza letnika okoli 82, se je stic zraven skor zjokal ko so mu ga turiral. Na testerju kažejo tudi obrate merđotu so jih nabil 4200 o/m kar je precej za tako starega dizla, pa še stric ga najbrž ni nikol čez 2500 o/m tiščal.

Aja pa starejše od l.80 sploh ne merijo-po zakonu
 
maliigor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So dec 06, 2003 4:36 pm

nič hudega

Napisal/-a maliigor To dec 09, 2003 9:01 am

to da zdaj testirajo tako ni samo hudo za nas tudi za policiske avtomobile
v mariboru imajo nekaj polotov ki niso naredili testiranja ali merjenje plinovtak da nevem kak bo z nami 8)
meni je tvingeja na niskih obratih meril grem pa januarja z službenim kombijom tja in vem da mu nebom pustil da ga nažiga tam

po moje si bojo mogli zmislit kaj drugega

lep pozdrav :D
 
StMatX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr maj 21, 2003 7:48 am

Napisal/-a StMatX To dec 09, 2003 11:46 am

Kaj pa to se fejst pozna ce mas v avtu olje za tovornjake?
Jaz v svojega ford to ulivam pa mi avto gre cisto vredu.
Nedolgo nazaj, sem sicer zamenjal oba lonca katalizatorja pa nisem, kaj bi mi pomalo, naj motor sturiram do konca eno parkrat, pa olje zamenjam itd?
Mam pa Ford Orion Si 1.6 Ghia 77kW
 
figuar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To dec 23, 2003 10:01 pm
Kraj: NOVA GORICA

Napisal/-a figuar To dec 23, 2003 10:16 pm

Pozdravljeni vsi skupaj.
Jaz sem nov tukaj in bom kar začel.j***m jim milu m.....,onim ki so zrihtali to sranje da je treba pline merit na tak način.Sem peljal še v prehodnem času na tehnični enega AXa dizelca,ful poskočnega.In mu da zadaj v rit sondo in vpali tip na 6200 obratov.Enkrat,dvakrat,v tretje sem mu zatežil.In tip je imel nek katalog kjer je pisalo da ima motor lahko 2,5% dima pri max 4600 obratih. On pa čez meje normalnega.Verjamem da bi moral regulator ustaviti vrtenje,TODA tudi možakar na tehničnem bi pri svoji izobrazbi moral vedeti kje je neka splošna meja.
No ravno danes zjutraj sem izvedel da so sesuli motor starega golfa in da so v Sežani baje v tem mesecu jih sesuli že 10.
In potem mi bodo kvasili o nekem rednem vzdrževanju.Ma vas prosim.Kaj pa ce bi merili naprimer eno BALILO iz leta 1934.Kaj bi tudi zanjo rekli da ni bila redno vzdrževana,ko bi drobovje stresla.

LP
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax To dec 23, 2003 10:25 pm

vsi se pritožujete da vam bodo hladnega turirali. priporočam da se malo peljete in mašino zagrejete do delovne temperature 90 stopinj in ni panike!
seveda pa rabijo določeno temperaturo da zmerijo in zato tudi turajo da se motor segreje!
pa mislim da more bit temperatura več kot 55 stopinj
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S To dec 23, 2003 11:33 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov