Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ So jul 03, 2010 12:22 am

Misak je napisal/-a:Eh vidiš ko razmišljaš samo do konice nosa in morda za pol prsta naprej
Js sem cisto dobro prebral kako je tisti sistem misljen, mogoce ti nisi dobro prebral mojega odgovora: obremenjevanje okolja ni v tem, da bi v ozracje izpustil vec CO2 in drugih plinov (o tem se danes res veliko govori - mogoce te je zavedlo ravno to), ampak v tem da ti rabis vec parkirisc, vec rezervnih delov (olje, akumulatorji,...) in da s tem bolj obremenjujes okolje.
Misak je napisal/-a:Zdaj pa nagradno vprašanje - se ti ne zdi da tak sistem bolj spodbuja nakup manjšega avtomobila za po mestu, manj zasedenih parkingov, manj izpustov, namesto sedaj, ker imaš BMW greš z njim tudi v mesto...
Ce zivis v mestu potem z dvema avtoma zasedes 2 parkirni mesti, to je vec zasedenih parkirnih mest, ne manj. Namesto 500 registriranih avtov pred blokom bi jih bilo 1000, od tega 500 registriranih in 500 tistih drugih, kamor bi lastniki lahko dali gor tablice.
Kar se izpustov tice imas prav - tak sistem bi res proizvede manj izpustov, ampak samo tistih od voznje. Vsi tisti izpusti iz tovarn, ko avte in rezervne dele sestavljajo in dobavljajo pa bi bili visji (ker bi bilo pac vec avtov).

stench je napisal/-a:TIpično nazadnjaško gledano in še slovensko hkrati, v smislu zakaj bi kdo drugi imel neke koristi, če si jaz tega nemorem ali nočem privoščit.
Prosim lepo, 90% tvojega odgovora je samo zaljenje.
stench je napisal/-a:Največji argument tukaj je bil, da bi država s tem pobrala dosti manj denarja.
Trend je taksen, da se luksuz obdavci. Vec avtov je pac luksuz in kdor si to lahko vec privosci, naj ustrezno placa. Ti bi pa rad mel vec avtov in placal manj, ali kaj?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So jul 03, 2010 1:28 am

domen, Avstrija je 10x bolj okoljsko ozaveščena kot Slovenija, in njihov sistem glede tega je super. Misak ima popolna prav.

Razmišljanje, da bi kar tako vsi živeči v blokih zdaj kupili še en avto je nelogično, saj povečini komaj vzdržujejo enega. Itak večina ljudi, ki si lahko privošči 2 avta na osebo živi v hišah, ali bolj prestižnih blokih, in ne v blokih, kjer živi povprečen Slovenec in imajo zabasana parkirišča.

Tak sistem bi vzpodbuil ljudi ki vozijo velike avte z večjimi motorji, da za po mestu nabavijo majnjše avte z manjšo kubaturo. Jaz vem, da bi. In sem siguren da bi na letni ravni to pomenilo manj stresa za okolje.
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp So jul 03, 2010 9:49 am

domen_ je napisal/-a:
stench je napisal/-a:Največji argument tukaj je bil, da bi država s tem pobrala dosti manj denarja.
Trend je taksen, da se luksuz obdavci. Vec avtov je pac luksuz in kdor si to lahko vec privosci, naj ustrezno placa. Ti bi pa rad mel vec avtov in placal manj, ali kaj?


Glede davkov morajo biti previdni. Že tako imamo najvišje davke v evropi, potem pa mislijo uvesti nove davke (na luksus, na nepremičnine, DMW lahko nanese tudi okoli 35%). To kar zaslužis pobere država! MENI PAČ NE BO!!!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 So jul 03, 2010 10:46 am

domen_ je napisal/-a:Trend je taksen, da se luksuz obdavci. Vec avtov je pac luksuz in kdor si to lahko vec privosci, naj ustrezno placa. Ti bi pa rad mel vec avtov in placal manj, ali kaj?


Ma kakšen luksuz neki!!?? Kaj ti še vedno v jugoslaviji živiš? V tej državi smo že itak povsod nenormalno obdavčeni ti si pa proti vsaki možnosti, da kdo kje kaj ceneje dobi.
Pa kaj bluziš o povečanju številov avtomobilov na parkiriščih pred bloki? Ne verjamem, da bi se št. avtomobilov samo zaradi tege kaj bistveno povečalo, nekaj že, ampak tisti, ki si želijo ali potrebujejo dva različna avtomobila jih imajo že zdaj oziroma jih bodo v vsakem primeru imeli.
Mah brezveze. Jaz sploh ne razumem ta slovenski folk, stalno jamrajo kako je drag bencin ali pa vrček piva, da raje ostanejo doma in pijejo mercatorjev pir, ker si "kao" ne morejo privoščit eno fajn mrzlo točeno pivo v malo boljšem lokalu/baru. Kadar pa kdo pojamra nad davki in ostalimi oderuškimi forami države in institucij, ki delajo tako, kot jim država ukaže pa spet ni prav. Ker razmišljajo po principu, jaz itak nimam dveh avtov torej ne bom imel nič več denarja za pir.
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ So jul 03, 2010 12:08 pm

lizard je napisal/-a:Razmišljanje, da bi kar tako vsi živeči v blokih zdaj kupili še en avto je nelogično, saj povečini komaj vzdržujejo enega.
Imas prav, osredotocimo se torej samo na tiste, ki se jih tak zakon tice: torej premozni.
lizard je napisal/-a:Tak sistem bi vzpodbuil ljudi ki vozijo velike avte z večjimi motorji, da za po mestu nabavijo majnjše avte z manjšo kubaturo. Jaz vem, da bi. In sem siguren da bi na letni ravni to pomenilo manj stresa za okolje.
Govoris, kot da je najvecji strosek pri avtu registracija. Kaj pa nabava avta in vzdrzevanje? Tisti bogati si za po mestu tako ali tako lahko kupijo manjsi avto, pa ce registracijo zvisamo za 200% ali pa jo ukinemo. Nobenega razloga ni, da ce bi placali eno registracijo manj, da bi bila to kaksna silna vzpodbuda za nakup se enega manjsega avta. Zakaj bi torej tistim bogatim, ki so v Sloveniji ciljna skupina te avstrijske ideje, olajsali to dajatev na prestiz? Ker vec avtov v Sloveniji je prestiz (pa ne samo v Sloveniji).

Jaz sem tule pri nekaterih dobil obcutek, da bi radi imeli vec avtov, nimajo pa dovolj denarja da bi jih vse vzdrzevali in registrirali. Radi bi imeli neko prestizno stvar, nimajo pa denarja za to. Vsega je pa potem kriva drzava in zakon, ker je obdavcil prestiz.

lukp je napisal/-a:Glede davkov morajo biti previdni. Že tako imamo najvišje davke v evropi, potem pa mislijo uvesti nove davke (na luksus, na nepremičnine, DMW lahko nanese tudi okoli 35%).
To imas prav, davki so previsoki. Ampak to je posledica strukturnih problemov: drzavni denar se razmetava, javni sektor neucinkovito trosi sredstva, korupcija pri drzavnih narocilih,... Ce bi bila drzava pri tem ucinkovita bi bili lahko davki bistveno nizji.

cruiser1 je napisal/-a:Ma kakšen luksuz neki!!?? Kaj ti še vedno v jugoslaviji živiš? V tej državi smo že itak povsod nenormalno obdavčeni ti si pa proti vsaki možnosti, da kdo kje kaj ceneje dobi.
Ali dva avta na eno osebo zate nista luksuz? In ne, js ne zivim jugoslaviji, ker meni je jasno, da konkurenca in trg sama poskrbita za nizje cene. Ti bi pa rad na racun drzave prisel ceneje skozi, to pa ni trg, ampak sistemska napaka.. Izkoriscanje drzave se konca s spremembo sistema, tu ni druge. Ce poznas alternativo kapitalizmu pa kar na dan z besedo (ampak ne tisto, gostilnisko alternativo, teh imamo dovolj).

cruiser1 je napisal/-a:Ne verjamem, da bi se št. avtomobilov samo zaradi tege kaj bistveno povečalo, nekaj že, ampak tisti, ki si želijo ali potrebujejo dva različna avtomobila jih imajo že zdaj oziroma jih bodo v vsakem primeru imeli.
In kdo potrebuje dva avtomobila?
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 So jul 03, 2010 1:31 pm

domen_ je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Razmišljanje, da bi kar tako vsi živeči v blokih zdaj kupili še en avto je nelogično, saj povečini komaj vzdržujejo enega.
Imas prav, osredotocimo se torej samo na tiste, ki se jih tak zakon tice: torej premozni.
lizard je napisal/-a:Tak sistem bi vzpodbuil ljudi ki vozijo velike avte z večjimi motorji, da za po mestu nabavijo majnjše avte z manjšo kubaturo. Jaz vem, da bi. In sem siguren da bi na letni ravni to pomenilo manj stresa za okolje.
Govoris, kot da je najvecji strosek pri avtu registracija. Kaj pa nabava avta in vzdrzevanje? Tisti bogati si za po mestu tako ali tako lahko kupijo manjsi avto, pa ce registracijo zvisamo za 200% ali pa jo ukinemo. Nobenega razloga ni, da ce bi placali eno registracijo manj, da bi bila to kaksna silna vzpodbuda za nakup se enega manjsega avta. Zakaj bi torej tistim bogatim, ki so v Sloveniji ciljna skupina te avstrijske ideje, olajsali to dajatev na prestiz? Ker vec avtov v Sloveniji je prestiz (pa ne samo v Sloveniji).

Jaz sem tule pri nekaterih dobil obcutek, da bi radi imeli vec avtov, nimajo pa dovolj denarja da bi jih vse vzdrzevali in registrirali. Radi bi imeli neko prestizno stvar, nimajo pa denarja za to. Vsega je pa potem kriva drzava in zakon, ker je obdavcil prestiz.

lukp je napisal/-a:Glede davkov morajo biti previdni. Že tako imamo najvišje davke v evropi, potem pa mislijo uvesti nove davke (na luksus, na nepremičnine, DMW lahko nanese tudi okoli 35%).
To imas prav, davki so previsoki. Ampak to je posledica strukturnih problemov: drzavni denar se razmetava, javni sektor neucinkovito trosi sredstva, korupcija pri drzavnih narocilih,... Ce bi bila drzava pri tem ucinkovita bi bili lahko davki bistveno nizji.

cruiser1 je napisal/-a:Ma kakšen luksuz neki!!?? Kaj ti še vedno v jugoslaviji živiš? V tej državi smo že itak povsod nenormalno obdavčeni ti si pa proti vsaki možnosti, da kdo kje kaj ceneje dobi.
Ali dva avta na eno osebo zate nista luksuz? In ne, js ne zivim jugoslaviji, ker meni je jasno, da konkurenca in trg sama poskrbita za nizje cene. Ti bi pa rad na racun drzave prisel ceneje skozi, to pa ni trg, ampak sistemska napaka.. Izkoriscanje drzave se konca s spremembo sistema, tu ni druge. Ce poznas alternativo kapitalizmu pa kar na dan z besedo (ampak ne tisto, gostilnisko alternativo, teh imamo dovolj).

cruiser1 je napisal/-a:Ne verjamem, da bi se št. avtomobilov samo zaradi tege kaj bistveno povečalo, nekaj že, ampak tisti, ki si želijo ali potrebujejo dva različna avtomobila jih imajo že zdaj oziroma jih bodo v vsakem primeru imeli.
In kdo potrebuje dva avtomobila?


En kup traparij!
Prvič ne vem od kje vam, da v blokih živijo samo reveži??!! :shock: Aja to je tista slovenska provincionalna logika, če si uspešen (bogat) imaš hišo in gredico s paradajzom. V blokih so pa samo zgube in bosanci, ker si pač ne morejo privoščit "sanjske" hišice :roll: . Sicer pa sploh ne vem kaj ima to veze z registracijo avtomobila?

Pravim bogatunom je res vseeno ali lahko menja tablice ali ne. Pomojem se večina sploh nebi ukvarjala s tem ampak bi še vedno lepo registrirali vsa svoja vozila.

Avto danes ni nujno luksuz! Tudi dva! Pač standard se je zvišal do te mere, da si človek lahko privošči naprimer dva cenejša avtomobila. Ali pa dražja, nima veze. Naenkrat lahko uporablja samo enega!

Kdo pa življensko nujno potrebuje en samcat avto?? NIHČE! Ampak tako je, lahko si ga privoščimo in želimo. Lahko si pa kupimo še enega zaradi golega užitka in želje po kakšnem posebnem avtu, ki ga nebi vozil vsak dan. Pa tu ne mislim zdaj nekaj nesramno dragega in luksuznega avtomobila. Marsikdo ima željo po kakšnem 15-20 let starem avtomobilu, ki ga danes lahko kupiš za piškavih 1000eur vendar je posamezniku takšen avto nekaj posebnega in bi ga vozil le ljubiteljsko. Ali pa imaš za vsakodnevne opravke kakšen manjši avto za kakšna potovanja ali kaj jaz vem kaj pa kakšen večji avto. Pa sploh ne vem zakaj ti to razlagam, ker itak ne boš dojel, možnosti in razlogov je nešteto, ampak ti si obremenjen s super bogatuni z BMWji, ferariji...,ki bodo kljub temu, da imajo že polno rit vsega še ceneje skoz prišli.
Jaz ne vidim razloga zakaj nebi bilo možnosti prestavljanja tablic, ker sem prepričan, da ne bo kakšne drastične razlike o registriranih avtomobilih, prav tako ne bo kaj več avtomobilov v lastništvih, kot je zdaj. Le vsi bomo imeli možnost majčken prišparati, če bomo kdaj sploh imeli dva avtomobila za izključno lastno uporabo.


Aja pa to ni samo Avstrijska ideja! To imajo tudi še v mnogih drugih državah, to je pač nekaj normalnega.
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ So jul 03, 2010 2:09 pm

crusier, naredil si en velik citat in kar malo pocez pokomentiral vse. Bodi bolj natancen, tisto o bogatih v bloku nisem rekel jaz, ampak lizard, in to se pred tvojim prejsnjim replyem. Torej, ce takole govoris vsevprek samo nepotrebno meglo delas v debati.
crusier1 je napisal/-a:Avto danes ni nujno luksuz! Tudi dva! Pač standard se je zvišal do te mere, da si človek lahko privošči naprimer dva cenejša avtomobila. Ali pa dražja, nima veze. Naenkrat lahko uporablja samo enega!
Jaz ne pravim, da je en avto luksuz, ampak vec kot en. In to natanko iz razloga, ki si ga sam napisal: uporabljas lahko samo enega naenkrat. Drugi so torej visek.
crusier1 je napisal/-a:Kdo pa življensko nujno potrebuje en samcat avto?? NIHČE!
To se js ne bi strinjal, marsikdo je zivljenjsko odvisen od avta. Naprimer taksisti. Pa ne samo oni, se marsikdo drug tudi.
crusier1 je napisal/-a:Le vsi bomo imeli možnost majčken prišparati, če bomo kdaj sploh imeli dva avtomobila za izključno lastno uporabo.
Prisparali bodo izkljucno tisti, ki imajo vec avtomobilov za lastno uporabo. In med njimi bi se, po mojem mnenju, najbolj bunili tisti, ki si financno vzdrzno ne morejo privosciti dveh avtov.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 So jul 03, 2010 2:55 pm

Res je citiral sem kar vse skupaj, saj vsak lahko najde kaj je komu namenjeno ;)

domen_ je napisal/-a:
crusier1 je napisal/-a:Kdo pa življensko nujno potrebuje en samcat avto?? NIHČE!
To se js ne bi strinjal, marsikdo je zivljenjsko odvisen od avta. Naprimer taksisti. Pa ne samo oni, se marsikdo drug tudi.


Omenjaš službena vozila!! Jaz govorim o večini, ki imamo avto zato, da nam ni potrebno na vlak, avtobus, peš ...
Poznam nekaj oseb, ki že dolgo ali pa sploh nikoli niso imeli avtomobila pa prav tako preživijo :shock:. Pa ni fora, da si ga nebi mogli privoščit, ampak enostavno denar raje porabijo za kaj drugega. Zato trdim, da imeti avto ni za nobenega življensko pomebno!

Še vedno pa bom trdil, da z možno menjavo tablic nebi bilo čisto nič narobe in ne razumem zakaj ste nekateri tako zelo proti.
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Če jul 08, 2010 11:14 am

No da povem malo o registraciji pri tiliji, vceraj sem zavaroval avtomobil in ko sem vprasal po novih razredih nevejo o tem nic tako da zgleda da nebo nic tako kmalu.. (pri tiliji vsaj) pa dobil sem dodatnih 200€ popusta na zavarovanje :P!)
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Če jul 08, 2010 11:16 am

branee je napisal/-a:No da povem malo o registraciji pri tiliji, vceraj sem zavaroval avtomobil in ko sem vprasal po novih razredih nevejo o tem nic tako da zgleda da nebo nic tako kmalu.. (pri tiliji vsaj) pa dobil sem dodatnih 200€ popusta na zavarovanje :P!)


Js mam tut pri Tilii tolk poceni da ni debate da se prestavim :lol:
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Če jul 08, 2010 3:42 pm

kolk pa si plačal potem branee? (če se prav spomnim si lani plačal 1700 €)

Sicer je bilo rečeno, da novi razredi zaenkrat samo pri triglavu ;)

lp
Slika
 
JureV
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe jun 20, 2008 7:37 pm

Napisal/-a JureV Če jul 08, 2010 3:47 pm

ti razdedi ne pomenijo ničesar:
moj primer:
generali - v osnovi cenejši kot triglav, ampak ne dajo popusta
triglav - v osnovi dražji za 30 evrov, ampak mi da tolko popusta da je na konci za 50 evrov ceneje.
 
Uporabniški avatar
Targa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 15, 2010 5:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Targa Sr jul 14, 2010 8:21 pm

To so akcijski popusti. Od zavarovalnice do zavarovalnice se razlikujejo in se lahko spremenijo čez noč. Ravo danes sem obravnaval primer; dva zavarovalna agenta, ki delata za isto zavarovalnico in za isto vozilo sta stranki za enako zavarovanje pripravila ponudbi, ki se 92€ razlikujeta. V čem je razlika? Agent pri določeni avtohiši je lahko dal komercialni popust, manjši agent pa ga stranki ne more dat. Torej manjši agentje, ki se že tako borijo za obstanek še izgubijo teh par potencialnih strank. Ni neke logike. Razlika pa je še v tem, da ta kot smo ga imenovali mali agent pride na dom 24 ur na dan če je potrebno, gospod v ah pa ima svoj delavni čas. Da ne bo pomote oba sta agenta pri isti zavarovalnici in delata za enako provizijo!!!
NI VEČ RJE!!!!
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee Ne jul 18, 2010 10:56 am

Sem bil na dopustu. No letos mi je prek dolocenega gospoda ratalo dobiti zavarovanje za 1400€ s kaskom + (stekla in luci ipd). Se mi zdi kar dokaj ugodno lani sem imel 1670..
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov