

X-Hair je napisal/-a:In za njega je bila tista guma dobra, katera ima več profila. Konc, pika, amen. WTF?!?!
~toMmy~ je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:Symon je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:Te "varne vožnje bi bile uporabne leta 90, ko ni bilo ABS, ESP in ostalega..
K sreči obstajajo avti kjer se jim da ESP (vsaj do neke hitrosti) izklopiti. Ker drugače je vse skupaj ena potuha ker marsikdo misli, da je ESP mogočen. Do neke meje reši, ko pa res storiš neumnost ti pa nič ne pomaga.
Mislim, da ne obstaja avto, ki nima (vsaj do neke hitrosti) izklopljivega ESPja, ker je to nujno potrebno pri vožnji v zasnežen klanec, ko rata zelo spolzko. Ne razumem sicer zakaj spada pod "k sreči" izklapljanje ESPja?
Mislim, da je več takih, ki sploh ne vedo da imajo ESP, kot takih, ki mislijo da je vsemogočen.
Definitivno pa ESP ne bo nikoli prevladal nad fiziko ampak še vedno je nesmiselno in dolgočasno z ESP avtomobilom manevrirati po poligonu za učenje varne vožnje. No vsaj meni je bilo.
Lp-
Mešaš ESP in ASR, kar dokazuje, da marsikdo res ne ve, kaj ima sploh v avtu in se posledično zanaša na napačne stvari!Če imaš tipko ASR, lahko z njo izklopiš ASR, če imaš tipko ESP, z njo ponavadi (s kratkim pritiskom) izklopiš tudi samo ASR, ESP-ja pa ne. To pomeni, da ti avto ne omejuje zdrsa oz. "šlajdranja" pogonskih koles, še vedno pa korigira smer vožnje.
Zakaj spada "k sreči"? Zato, ker ESP ni preveč kompatibilen z namernim spravljanjem avta do in čez mejo. Se pravi da omejuje "zimske radosti", omejuje vožnjo na dirkališču in kakršnokoli namerno pretiravanje. Se pravi, če hočeš (v varnem okolju) testirati meje/sposobnosti svojega avtomobila, ti to ESP onemogoči. V praksi je pa kljub ESP-ju dobro obvladat avto (brez pomagal) pri zanašanju, ker v določenih primerih enostavno ne pomaga.
belkaena je napisal/-a:Zaključek skratka je, da so avtomobili različni![]()
ESP oz. ASR ponavadi izklopiš, ko je že tako spolzko oz. toliko snega, da elektornika avto ustavi (oz. malce prej), drugače ga je seveda nesmiselno izklapljati, razen v primerih ko se želiš izživljati.
~toMmy~ je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:Zaključek skratka je, da so avtomobili različni![]()
ESP oz. ASR ponavadi izklopiš, ko je že tako spolzko oz. toliko snega, da elektornika avto ustavi (oz. malce prej), drugače ga je seveda nesmiselno izklapljati, razen v primerih ko se želiš izživljati.
Ja, je pa bistvena razlika med avtomobili, koliko zdrsa pogonskih koles dopuščajo. Zima (s snegom) je pa itak ustvarjena za izživljanje!To "izživljanje" po parkiriščih ipd. po mojem mnenju veliko prispeva k obvladovanju vozila v nepričakovanih nevarnih situacijah, ker takrat ponavadi ni časa za razmišljat, reakcije so bolj ali manj podzavestne. Če se pa v takšni situaciji prvič srečaš z zanašanjem/drsenjem, je kot prvo dosti večji šok, kot drugo pa ne veš, kako reagirat.
belkaena je napisal/-a:Da so bistvene razlike? No tega sicer ne vem, ker nimam nikakršnih izkušenj. Razlike verjetno so ampak ali so bistvene?
Pri povprečnem slovenskem avtomobilu bi sicer pričakoval da sistem ASR, torej sistem proti zdrsu pogonskih koles stremi k temu in se trudi, da zdrsa nebi bilo. Podobno kot sistem proti blokiranju koles pri zaviranju, ki deluje pri vseh avtomobilih enako, torej blokiranja naj nebi bilo (če pustimo, da mora kolo za trenutek zablokirati, da elektronika lahko popusti zavore).
So pa bistvene razlike med avtomobili pri delovanju celotnega ESP sistema, vsaj kolikor se da razbrati iz testov avtomobilov.
~toMmy~ je napisal/-a:Jaz sem na začetku imel veliko željo na Vransko na tečaj, po prebiranju izkušenj i ogledovanju posnetkov me je minevalo, zdaj ob tej izjavi:X-Hair je napisal/-a:In za njega je bila tista guma dobra, katera ima več profila. Konc, pika, amen. WTF?!?!
... me je pa do konca minilo!Bi mu dal za primerjavo na mokrem OptiGrip z 2mm profila in novo Michelin Energy, kot sem jo imel na testnem Golfu 6, pa me zanima, če bi še vedno modroval!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov