Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
Uporabniški avatar
ici
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr jan 01, 2003 5:27 pm

Menjava motorja(spet)!

Napisal/-a ici So sep 20, 2003 7:17 pm

Sem že dosti bral tukaj(na tem forumu) o menjavi motorja...
JAz imam DAewoo Lanos 1.5SX Romeo, motor ima 63 kw.
Ker lahko dosti ugodno dobim motor od Calibre 2.0 16V turbo in sta dva nosilca motorja identična, en je pa samo mičken drugačen(samo gre skozi), sem razmišljal o menjavi. Vsekakor mi primanjkuje moči v Lanosu. Razmišljal sem da zamenjal, motor, menjalnik, polosovine, računalnik, peste in diske in dodal diske zadaj. Bi bilo to dovolj za homologacijo? Ali naj raje kr opustim idejo? Je pa res da bi kupil rabljen motor in niti ne vem katere vse papirje mora to imet?
Prosim za kak nasvet?
SlikaTeam Audiox...165,2 dB
Moj avtek...samo 149,42 dB
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Ne sep 21, 2003 12:03 am

Pomoje bo bol če raj Calibro kupš (sej so dost pocen) :lol:
Za predelavo boš dost dnarja zmetov. :cry:
 
Uporabniški avatar
Katrca
Uporabnik
 
Prispevkov: 977
Pridružen: Ne jan 19, 2003 1:40 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Katrca Ne sep 21, 2003 2:21 am

Kaj če bi si raj katro ubodu pa bi dau not motor od R5 alpine turbo (140km), kar bom jst najbrž naredu. Verjem da ne bom imeu konkurence v tem razredu :lol:

Čeprou pomoje bi ful zažgal če bi meu tako mašino u dajvuju. Predstavli si enga k bi hotu s tabo neki tekmovt, pa bi ga ti ful dol poču :vrum
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Ne sep 21, 2003 6:54 am

Najprej dobro premisli in se vprašaj, če si pripravljen dat mnogo več denarja za registracijo in stroške, ki pridejo z takšnim motorjem (predvsem gorivo - poraba bo občutno večja). Če ti je to OK pol gremo naprej. Nato se pojdi pozanimat na LPP, če sploh lahko narediš takšno predelavo, brez večjih predelav karoserije (ima mnogo več kW kot katerikoli Lanos. Če so nosilci motorja res na enakih mestih, je to že mnogo lažje. najprej pa je treba seveda vse premerit, če sploh motor spraviš v motorni prostor (motor z vsemi dodatki, turbina xy cevi, višina motorja........). Z oplovim menjalnikom se rešiš problemov pri združevanju motor-menjalnik (domnevam da menjalnik ni 4x4), to je ena dobra stran, ampak potem pa pride problem kako združit Daewo-Opel podvozje. Mislim da že sam kolotek ni enako širok in bodo že problemi z dolžinami polosovin, da ne govorim o raznih ostalih sklopih podvozja. Nenazadnje pa, če ne šraufaš sam, ali z kolegi v domači delavnici in da moraš to predelavo delati pri mehaniku, zna ta predelava požreti kar veliko denarcev.

LP in veliko veselja pri študiranju, kako rešit probleme pri predelavi :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Ne sep 21, 2003 7:34 am

jst tut gruntam o menjavi motorja... Sm tko. Dal bi od 5 GT TURBO (120hp) motor v Twingota. Baje da je isti menjalnik, pa tut nosici naj bi bli ok. Sm pol moram menjat še zavore spredej in zadej...

BTW: Kolk kej stane motor od GT 5 Turbo. Pa kolk bi dubu za motor od twingota (40.000km, 60hp, 1.2)?
 
Uporabniški avatar
Katrca
Uporabnik
 
Prispevkov: 977
Pridružen: Ne jan 19, 2003 1:40 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Katrca Ne sep 21, 2003 8:38 am

Ja zdj je tko, ti bi najbrž rt R5 T bl te tzadne letnike, k jih vidš na cest :lol: Ceno tazga motorja ne vem :(

Jst recimo za katro rabm motor od R5 T tja do letnika 1984 (to so še une čist prve petke, ki jih sploh ne vidš več po cest). Cena motorja od take petke je od 30 tisoč naprej
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne sep 21, 2003 9:59 am

Hm zaminivo zadevo si si zamislil!
V vsakem primeru bi blo zanimivo na kakih dragih videti tvojga lanosa in kako hondo vti :)
No uglavnem pomoje nimas sans da bi homologacijo dobo, pa ne da ti zdaj hocem sanje unicevat!
CE bi bla kaka moznost bi jaz takoj v jugota sklacil motor 1.4T 115KM!
najboljse da uprasas na lpp!
 
Uporabniški avatar
ici
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr jan 01, 2003 5:27 pm

Napisal/-a ici Ne sep 21, 2003 2:38 pm

Sej jaz kr dosti dragam zadnje čase...in mi je seveda premalo to kar trenutno je...zavarovanje in bencin bi že plačal(ne glih lahko, sam bi že našparal). Delal bi z kolegi, ker itak skuz ople šraufamo in predelujemo...pa se ena turabčina "valja" okoli...kar se same predelave tiče je lahko kar hitro narejena(sor zastonj), prostora dosti, dimenzije enake, nosilci na istih mestih...
Zgleda da je res najbolje da skočim do LPP-ja in se tam pozanimam...gre se mi pa predvsem zato, ker mam res rad svojega Lanoska(nikol nisem problemov z njim) in bi res rad videl, kako bi se obnesel z 204 KM! :lol: Bi blo najbrž zelo zanimivo...upam da bo na LPP pritrdilen odgovor, ker tko brez homologacije pa ne grem v to(preveč težav z copsi)!
SlikaTeam Audiox...165,2 dB
Moj avtek...samo 149,42 dB
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Ne sep 21, 2003 3:13 pm

:lol: to, bom mel vsaj kej konkurence :D
probi to spelat, verjem, ne bo ti žal
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

katra

Napisal/-a hondafan Pe okt 17, 2003 11:35 pm

za mtrkman:
A si še kej rihtal katro? Kaj pa z motorjem, a boš menjal?
lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po okt 20, 2003 8:18 am

mtrkman: vem za eno katrco alpine turbo - original s 115KM. ima mašino 1.4 turbo. In to je original R4 alpine. Mel jo je pa en tip nekoč na Brilejevi ulci u LJ. Zdej je pa na enem odpadu v bližini gorice.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po okt 20, 2003 11:07 am

nebivedu je napisal/-a:mtrkman: vem za eno katrco alpine turbo - original s 115KM. ima mašino 1.4 turbo. In to je original R4 alpine. Mel jo je pa en tip nekoč na Brilejevi ulci u LJ. Zdej je pa na enem odpadu v bližini gorice.

LP
Nebivedu


Na kerem odpadu? Barva? Si zihr da je turbica? Original alpine? Ta podaljšana karoserija?
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
ici
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr jan 01, 2003 5:27 pm

Napisal/-a ici Pe feb 06, 2004 2:38 am

Po zadnjih podatkih, se mi zdi da to ne bo šlo(homologacija namreč)... :? A mogoče ve kdo kaj več o tem? Trenutno-tam vsaj do jeseni pa o čem takem niti ne razmišljam(se pripravljam na avtoakustično sezono in sem komplet brez €....)! 8)
SlikaTeam Audiox...165,2 dB
Moj avtek...samo 149,42 dB
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če feb 19, 2004 11:58 pm

ja jst sem dobil informacije, da se da homologacijo narest,
samo rabiš potrdilo od montaže, da so nosilci pravilno
narejeni in ojačitve in itd.... :D
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 20, 2004 9:03 am

Katrca je napisal/-a:Ja zdj je tko, ti bi najbrž rt R5 T bl te tzadne letnike, k jih vidš na cest :lol: Ceno tazga motorja ne vem :(

Jst recimo za katro rabm motor od R5 T tja do letnika 1984 (to so še une čist prve petke, ki jih sploh ne vidš več po cest). Cena motorja od take petke je od 30 tisoč naprej


Mašina od stare petke izpred l.84 so imele zračno hlajeno turbino in zelo majhen kiler.
Res so cene od 30k naprej za čist uničene mašine - če bi hotu tako dobro dobit bi dal okol 150 do 200k, ker so to mašine za zbiralce, ki plačujejo za njih mastne denarce.

Mašina od novejše petke turbo je pa cela mašina menjalnik in turbina v italiji od 45k sit naprej, s tem, da dobiš za 60k + 10k carinskih stroškov + 10k davka že zelo vredu mašino - vse skup te pride okol 90k s prevozom do doma in tudi papirje že imaš poštimane, ker ti na meji za teh 10k stroškov že napišejo papir za uvoz in to lahko daš potem v avto in greš cifre motorja spremenit na občino.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 20, 2004 9:06 am

super98 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:mtrkman: vem za eno katrco alpine turbo - original s 115KM. ima mašino 1.4 turbo. In to je original R4 alpine. Mel jo je pa en tip nekoč na Brilejevi ulci u LJ. Zdej je pa na enem odpadu v bližini gorice.

LP
Nebivedu


Na kerem odpadu? Barva? Si zihr da je turbica? Original alpine? Ta podaljšana karoserija?


Bila je so jo že izropali eni mulci iz Ljubljane, k zdej po tomačevem norijo z njo - če je še kej ostalo od nje.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Ne maj 23, 2004 9:16 pm

a je že kej ratal iz tega lanoska???

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Ne maj 23, 2004 9:19 pm

ne :P
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 Ne maj 23, 2004 9:42 pm

zakaj ne??? :twisted:
Slika
 
surankar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če jul 29, 2004 8:17 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a surankar Sr avg 25, 2004 11:49 pm

Serđo™ je napisal/-a:ne :P
Boštjan
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov