Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr dec 26, 2007 3:23 pm

SAVINJCAN je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Čist simple, močnejši kot je avto večjo potencialno škodo lahko povzroči, močnejši kot je, dražji je --> dražje zavarovanje.


+ močnejši kot je prej se bo zabil, šipkejši kot je ....


Narobe razmišljaš...močnejši kot je, več škode naredi, za poškodbe svojega vozila je kasko.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
acom
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:21 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a acom Sr dec 26, 2007 3:49 pm

Tudi nemci imajo razrede, glede na katere se plačuje zavarovanje. Nesorazmerno se pa plačuje zato, ker je avto s 150kW luksus in luksus se plača. Za normalno vožnjo ne potrebuješ toliko konjev. Tja to 100kW se vrednosti relativno normalno povečujejo, potem pa podivjajo. Očitno so zavrovalnice ocenile/ugotovile, da kdor želi imeti 150kW, 200kW... ali celo več v avtu je tudi pripravljen za to plačati. Če ne bi nihče registriral takega avta, bi cene verjetno spustili, tako pa fino služijo.
Tine a greva v grapo? Ne k' gre d'ž.
 
Uporabniški avatar
Naio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne mar 20, 2005 9:07 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Naio Sr dec 26, 2007 4:11 pm

Samo nemci imajo po kubituri, koliko vem.Imam namreč družino gor, in oni plačajo po prostornini.Poglejte sedaj dilemo, 1.4 tfsi ali t-jet motorji razvijejo 150KM in se mi ne zdi fer,da pri nas plačaš po tej shemi,ki jo imamo sedaj.Recimo, Nemci profitirajo s tako filozofijo..avto porabi manj goriva,manjša prostornina,etc...nam pa se takšni motorji ne splačajo...vsaj s strani zavarovanja ne,edino cestnina je nižja.


In močnejši avto ne povzročajo ravno več nesreč,to statistiko bi rad videl,ki to potrjuje.Saj je varnost,pasivna kot aktivna, pri teh vozillih ponavdi večja kot kaj šibkega in v nižjem cenovnem razredu.
Cuore Sportivo
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe jan 25, 2008 7:27 pm

Totalno nepravično pa je upoštevanje moči pri zavarovanju "parkirišča", divjadi, stekel in podobnih kombinacij delnega kaska.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Pe jan 25, 2008 8:36 pm

1994 Polo: najmanjši 1.0 45 KM
2005 Polo: najmanjši 1.2 55 KM

1993 Corsa: najmanjši 1.2 45 KM
2006 Corsa: najmanjši 1.0 60 KM

1994 Punto: najmanjši 1.1 55 KM
2006 Punto: najmanjši 1.2 65 KM

1990 Clio: najmanjši 1.2 60 KM
2005 Clio: najmanjši 1.2 65 KM
...
Z leti gre tako ali tako zavarovanje gor + tega ne dobiš več avta v istem rangu kot si imel prejšnjega. Tako da lepo kasirajo te zavarovalnice oz. organizirane mafije boljše rečeno.

3 leta brez prometne in dobim 10% komaj julija 2009. 8) Tedaj bom že imel 4 leta izpit.
Namreč ker sem imel 2 prepisa medtem mi nočejo priznat več popusta, kljub temu da sem imel ves čas nek avto zavarovan. :roll:
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k So jan 26, 2008 11:00 am

audifreak saj ti vedno povejo, da moraš meti minimalno 11mescov zavarovan avto, da ti lahko bonifikacijo priznajo.

Premijski razredi pa so res nenormalno razporejeni. Spodnjih razredov že tak veliko let ni, tak da sploh nevem zakaj jih še navajajo
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So jan 26, 2008 4:36 pm

Totalno nepravično pa je upoštevanje moči pri zavarovanju "parkirišča", divjadi, stekel in podobnih kombinacij delnega kaska.

Od kdaj pa se tukaj upošteva moč vozila?
Vse kar je v povezavi s kaskom je glede na vrednost vozila mislim.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So jan 26, 2008 6:17 pm

blind3k je napisal/-a:audifreak saj ti vedno povejo, da moraš meti minimalno 11mescov zavarovan avto, da ti lahko bonifikacijo priznajo.


To je res. Samo lahko bi malo pravila spremenili, to sem mislil. Recimo, če imaš 5 avtov po 10 mesecev registriranih vse brez prometne še vedno imaš 0% popusta. V tem primeru bi ti lahko mesece sešteli.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej So jan 26, 2008 6:28 pm

Mighi je napisal/-a:Jst pa mislim, da je treba udarit po večjih, močnejših, dražjih avtomobilih, saj avtomatsko kurijo več goriva, več onesnažujejo in po mojem tudi delajo pizdarij po cesti (zdaj mulci nimajo več jugecev da divjajo po cestah).

S tem se nas tudi destimulira da kupujemo močne avte in se npr kot jaz odločamo za . bolj varčne 1,6 namesto 2,0 motorje.

Sej za noramlno vožnjo ne rabiš 3.0 V6 mašine...


Ja zato pa ima moj avto 3 katalizatorje tvoj pa enega... Mislim ste pa eni frajerji. Jaz bi edino naredil, da nad 130 kw nebi bil že odprti razred pa te SUV-e ki so preveliki prepožrešni in še kaj dodatno skasiral.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 26, 2008 7:15 pm

xandrej je napisal/-a:
Mighi je napisal/-a:Jst pa mislim, da je treba udarit po večjih, močnejših, dražjih avtomobilih, saj avtomatsko kurijo več goriva, več onesnažujejo in po mojem tudi delajo pizdarij po cesti (zdaj mulci nimajo več jugecev da divjajo po cestah).

S tem se nas tudi destimulira da kupujemo močne avte in se npr kot jaz odločamo za . bolj varčne 1,6 namesto 2,0 motorje.

Sej za noramlno vožnjo ne rabiš 3.0 V6 mašine...


Ja zato pa ima moj avto 3 katalizatorje tvoj pa enega... Mislim ste pa eni frajerji. Jaz bi edino naredil, da nad 130 kw nebi bil že odprti razred pa te SUV-e ki so preveliki prepožrešni in še kaj dodatno skasiral.


Ne neki na pamet......SUV 2.5TD ..... poraba 9-10 ...glede na tono 600kg težek avto ki mora gnat velike gume in pa vse pogone je poraba minimalna.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 So jan 26, 2008 7:43 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Totalno nepravično pa je upoštevanje moči pri zavarovanju "parkirišča", divjadi, stekel in podobnih kombinacij delnega kaska.


Ne vem mogoče narobe razmišljam, ja kombinacije zavarovanja-avto ima vsako leto manjšo vrednost in tudi deli ki se bognedaj poškodujejo so vsako leto cenejši, premije so pa vsako leto dražje. Mislim da je razlika če ti poškoduješ 4 leta starega A4 ali 10 let starega. Premija kombinacij pa je ista. Ali se motim :?: Agentje na plan :!:

lp
 
Uporabniški avatar
AwsoMe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To maj 29, 2007 12:42 pm

Napisal/-a AwsoMe So jan 26, 2008 7:47 pm

Mene pa zanima kako razporejajo v premijske razrede...
A mogoče kdo ve, če se da prenesti bone s 50% popusta na drug avto tako da obdržiš popust?

Lp!
live your life while you have it
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jan 27, 2008 12:13 am

_Pancho_ je napisal/-a:Pošteno bi bilo razmerje kw/kg!


Potem bi jaz plačal zelo malo, ker imam avto težak 1485kg in samo 63kW.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Ne jan 27, 2008 4:46 am

Uff, raje ne pomislim v drugo smer. CIVICi teški par sto kil, kt s papirja, pleh zanč itk, pa 200ps / 10k rpm, vtec powah ker zavoravanje bi bil to, za eno gajbo staro. lol.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Ne jan 27, 2008 9:56 am

Pavel_P je napisal/-a:Uff, raje ne pomislim v drugo smer. CIVICi teški par sto kil, kt s papirja, pleh zanč itk, pa 200ps / 10k rpm, vtec powah ker zavoravanje bi bil to, za eno gajbo staro. lol.


no, vidis posledicno bi se varnost izboljsali, ker pubeci vec ne bi predelovali motorjev! (govorim o tistih, ki jih vidis pol na cestah, ne o tistih, ki so namnjena tekmovanjam!!)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jun 18, 2008 3:29 pm

Samo moji zavarovalnici bi moralo bit vseeno, koliko stane popravilo MOjega avta. Če jaz povzrocim nesreco, moja zavarovalnica krije skodo ta drugemu udelezencu v nesreci. Popravilo mojega avta si bom moral sam placat. Al se motim :roll:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster To jun 24, 2008 5:20 am

nebivedu je napisal/-a:
_Pancho_ je napisal/-a:Pošteno bi bilo razmerje kw/kg!


Potem bi jaz plačal zelo malo, ker imam avto težak 1485kg in samo 63kW.


ampak tole je še najbol pametna rešitev, ki se ne sliši slabo.ampak tisti, ki imajo lahke avte z močnimi mašina (omenjn primer) bi plaču vlk več kot zdaj in se nebi glih strinju-tut cena takih avtov bi drastično padla.ampak bi lahk to mal spremenili.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p To jun 24, 2008 8:09 am

Jaz pa sem čisto drugačnega mnenja. Če govorimo o obveznem zavarovanju, potem ti avto zavaruješ z namenom, da se škoda krije tistemu v katerega se ti zaletiš in ne za svoj avto.
Recimo da se en jugec zaleti v en luksuzen avto. Zavarovalnica bo v tem primeru morala kriti veliko večjo vrednost škode na luksuznem avtomobilu kot pa je vrednost zavarovanja jugeca.
Ali pa obratna situacija: luksuzen avto pokne enega jugeca. Svojo škodo bo voznik luksuza kril sam, medtem ko bo škodo jugeca krila zavarovalnica. Torej bo v tem primeru zavarovalnica krila velikooo manj škode kot pa je vrednost zavarovanja luksuznega avta.
Zaradi tega bi jaz uvedel bonitete glede na aktivno opremo. To je oprema, katera lahko prepreči povzročitev nesreče. Več kot je aktivne opreme, večji % popusta bi lahko dal na neko ENAKO osnovo. S tem bi avti z malo aktivne opreme imeli dražja zavarovanja. S tem bi se tudi stimuliralo nakupe varnejših avtov (ne varčnejših za vse tiste "O saj pa ne rabiš 3.0, jaz imam 1.0 pa sem srečen").
Zdaj me boste seveda vsi napadli kot sosedov besen cucek ampak avto brez opreme je po mojem mnenju nevarnejši za na cesto in povzroča več nesreč. Nikakor pa se ne strinjam z izjavo, da večji avti prej povzročijo nesrečo, so bolj nevarni, itd...

Še ena opazka za na konec: Kadarkoli parkiram, se najvarneje počutim parkiran zraven velikih avtov. Preprosto zato, ker opažam da imajo vozniki velikih avtov večji občutek do razdalj in imajo razjasnjen pojem, da koloteka zadnjih in prednjih koles ne gresta po isti krožnici!
Slika
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To jun 24, 2008 8:17 am

Jaz bi pa rekel, da je največji problem da polica ni pisana ne na osebo (je ampak ni) niti na avto.


Če bi bila na avto, bi tisti avto vedno imel tolko in tolko bonifikacije ne glede na osebo, ki ga zavaruje.

Še najboljše in pravično pa bi bilo, da če oseba pridobiva bonifikacijo, da se ji to šteje na vseh avtih ki jih potem zavaruje. Že sedaj pridobi oseba s svojim neškodovanjem bonifikacijo, le da gre to samo po vsaki polici posebej.
Saj vem, da bi potem cela familija imela na eno osebo 5 avtov zavarovanih, vendar bi lahko dodali klavzulo, katera bi podobno početje preprečila oz. ne bi v primeru škode dobili odškodnine... TO bi bilo fer, pa lahko vse ostalo ostane kot je!!!
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p To jun 24, 2008 8:33 am

FBR je napisal/-a:Če bi bila na avto, bi tisti avto vedno imel tolko in tolko bonifikacije ne glede na osebo, ki ga zavaruje.


In potem ti avto prodaš, kupicu predaš tudi boniteto sam pa začneš zopet na 100% :?:
Slika
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov