Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p So jun 12, 2010 11:12 am

ALIEn3001 je napisal/-a:...Pa še vedno ne vem, kaj ima zavarovanje veze z močjo motorja? Je kje statistika, da se tisti z močnejšimi avtomobili bolj zaletavajo? ....


Jaz bi te tule še dopolnil. Tisti z več kilovati so ponavadi celo bolj varni.

Moje razmišljanje gre nekako takole: Višina premije je vezana na kilovate in več kot jih imaš, dražje je zavarovanje. Po drugi strani, pa vemo, da imajo novejši avtomobili več aktivne varnostne opreme, sedaj celo obvezen ESP v množici številnih drugih elektronskih pomagal, ki lahko preprečijo trk. Vsa elektronska pomagala pa seveda jemljejo svoj delež pri porabi moči, kar pomeni, da bo moral "bolj varen" avto imeti več kilovatov za primerno vzdrževanje vse elektronske periferije. In nagrada? Višje zavarovanje. In tukaj še vedno zeva velik maneverski prostor, ki bi ga lahko zavarovalnice izkoristile za dopolnitev v svojih ponudbah.

Skratka, zavarovalnice bi lahko pri izračunih svojih premij, kot bonus pričele upoštevati tudi vsako izmed obstoječih aktivnih varnostnih pomagal, ki jo vozilo ima. Sedaj je ravno obratno. Avto z več aktivne in pasivne varnostne opreme, bo seveda moral imeti več kw za njihovo primerno poganjanje in bo s tem za nagrado prejel še višjo premijo zavarovanja.

Z vidika zavarovalnice je recimo bolj kritičen kakšen yugo (sicer s spoštovanjem do yugeca), kot pa kakšen, recimo, Touareg. Namreč, če jugo povzroči nesrečo na novejšem avtu in mu poškoduje samo vrata, bo zavarovalnica iz premije yuga, ki je za 45kw različico okoli 350€, krila vrata, ki hitro poskočijo na tisoč ali najverjetneje celo več tisoč €, odvisno od avta v katerega se je zaletel. Medtem, ko če se novejši avto, ki ima nad 130kw, zaleti v 15 let star avto, bo zavarovalnica hitro prisodila totalko in iz premije preko 1.000€ povzročitelja, oškodovancu izplačala nekaj 100€.
Zaradi tega, sem mnenja, da bi se lahko yugecu, kot primer, na osnovno zavarovanje pribil dodatek, ker avto nima nič od ABS, servo, ESP, ITD... kar bi lahko preprečilo trk, ali še bolje, da bi se avtom z veliko aktivne varnostne opreme pribil popust, v višini, ki je premosorazmerna v odvisnosti od količine aktivne varnostne opreme.
Se pravi bi imeli nekakšen sistem, kjer imamo osnovo, vezano na kilovate, nato pa pribitke ali odbitke na to osnovo, glede na aktivno varnostno opremo.

Takšen način ovrednotenja premij, bi po vsej verjetnosti, kot stranski učinek doprinesel tudi k temu, da bi potrošniki zahtevali, naj njihov nov avto vsebuje čimveč takšnih pomagal. To pa je dobro za ostale udeležence, dobro za prodajalce, dobro za proizvajalce in navsezadnje, dobro tudi za zavarovalnico.

Misak je napisal/-a:... Zavarovalnice so veliko pred vami ...


Nisem povsem tako prepričan...
Zadnjič spremenil uros_p, dne So jun 12, 2010 11:22 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So jun 12, 2010 11:21 am

+da 20 let nazaj je bilo 130KW in 1000kg zdej pa 130kw pa 1600kg
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So jun 12, 2010 2:51 pm

uros_p je napisal/-a:
ALIEn3001 je napisal/-a:...Pa še vedno ne vem, kaj ima zavarovanje veze z močjo motorja? Je kje statistika, da se tisti z močnejšimi avtomobili bolj zaletavajo? ....


Jaz bi te tule še dopolnil. Tisti z več kilovati so ponavadi celo bolj varni.

Moje razmišljanje gre nekako takole: Višina premije je vezana na kilovate in več kot jih imaš, dražje je zavarovanje. Po drugi strani, pa vemo, da imajo novejši avtomobili več aktivne varnostne opreme, sedaj celo obvezen ESP v množici številnih drugih elektronskih pomagal, ki lahko preprečijo trk. Vsa elektronska pomagala pa seveda jemljejo svoj delež pri porabi moči, kar pomeni, da bo moral "bolj varen" avto imeti več kilovatov za primerno vzdrževanje vse elektronske periferije. In nagrada? Višje zavarovanje. In tukaj še vedno zeva velik maneverski prostor, ki bi ga lahko zavarovalnice izkoristile za dopolnitev v svojih ponudbah.

Skratka, zavarovalnice bi lahko pri izračunih svojih premij, kot bonus pričele upoštevati tudi vsako izmed obstoječih aktivnih varnostnih pomagal, ki jo vozilo ima. Sedaj je ravno obratno. Avto z več aktivne in pasivne varnostne opreme, bo seveda moral imeti več kw za njihovo primerno poganjanje in bo s tem za nagrado prejel še višjo premijo zavarovanja.

Z vidika zavarovalnice je recimo bolj kritičen kakšen yugo (sicer s spoštovanjem do yugeca), kot pa kakšen, recimo, Touareg. Namreč, če jugo povzroči nesrečo na novejšem avtu in mu poškoduje samo vrata, bo zavarovalnica iz premije yuga, ki je za 45kw različico okoli 350€, krila vrata, ki hitro poskočijo na tisoč ali najverjetneje celo več tisoč €, odvisno od avta v katerega se je zaletel. Medtem, ko če se novejši avto, ki ima nad 130kw, zaleti v 15 let star avto, bo zavarovalnica hitro prisodila totalko in iz premije preko 1.000€ povzročitelja, oškodovancu izplačala nekaj 100€.
Zaradi tega, sem mnenja, da bi se lahko yugecu, kot primer, na osnovno zavarovanje pribil dodatek, ker avto nima nič od ABS, servo, ESP, ITD... kar bi lahko preprečilo trk, ali še bolje, da bi se avtom z veliko aktivne varnostne opreme pribil popust, v višini, ki je premosorazmerna v odvisnosti od količine aktivne varnostne opreme.
Se pravi bi imeli nekakšen sistem, kjer imamo osnovo, vezano na kilovate, nato pa pribitke ali odbitke na to osnovo, glede na aktivno varnostno opremo.

Takšen način ovrednotenja premij, bi po vsej verjetnosti, kot stranski učinek doprinesel tudi k temu, da bi potrošniki zahtevali, naj njihov nov avto vsebuje čimveč takšnih pomagal. To pa je dobro za ostale udeležence, dobro za prodajalce, dobro za proizvajalce in navsezadnje, dobro tudi za zavarovalnico.

Misak je napisal/-a:... Zavarovalnice so veliko pred vami ...


Nisem povsem tako prepričan...


Veš zavarovalnice delujejo čisto enostavno. Po statistiki. Izračuni kažejo, da so tisti z več kw bolj rizični in zato dražje zavarovanje. Sej vidte da na trgu pri zavarovalnih vrstah, ki imajo veliko škode, poskočijo cene. Če bi bili 45 kw jugeci tako nevarni, bi bil razred v katerem so, občutno dražji :) zgleda pa temu ni tako ;) Pa pri prometnih nesrečah dostikrat nematerialne posledice prinesejo dosti višje finančne posledice, kot tiste materialne. Npr. če grem iz tvojih primerov naprej, jugec se bo zaletel v drag avto z več kw in naredil pri hitrosti 50 kmh samo materialno škodo, medtem ko pa drag avto z npr. 270 kw, se zaleti v jugeca, v katerem se peljejo trije in jih orenk poškoduje, bo pa naredil skoraj nič materialne škode pa ogrooooomno nematerialnih posledic.. Tu se logika o stroških takoj obrne.


Drugače pa nekdo je prosil za tabele. Na žalost jih nimam pri sebi, je pa 14 razredov (prej bilo 8 ). Bom pa tule dal par primerov izračunov, ker pa s prihodom novega sistema nimam več dostopa do starega, bom primerjal cene kar z AMZS izračuni (ki so bili do sedaj za obvezno zavarovanje (brez popustov), kar natančni. Upoštevan je PR14 (nič bonusa), zraven pa je tudi AOplus

razred 60-80 kw - po novem: 495,95 € AMZS: 528 €
100-130 kw - po novem: 713,95 € AMZS: 812 €
132 kw - po novem: 1.022,35 € AMZS: 1243 €
200 kw - po novem: 1135,95 €
280 kw - po novem: 1192,76 €
nad 300 kw - po novem 1249, 54 €

Izračunano po programu za sklepanje zavarovanj Zavarovalnice Triglav. Pri izračunu ni bil upoštevan popust za enkratno plačilo, je pa pri AO in Aoplusu priznan mali avtomobilski paket, ki avtomatsko prinese 5% popusta.

Tako da zgleda so prestavili mejo s 130 na 300 kw, za vmesne kategorije pa pocenili, ima pa meja 130 kw še zmeraj velik preskok v ceni.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee So jun 12, 2010 3:11 pm

pismo tole neki nebo prav s cenami? Men se zdijo cist prenizke..

Sem dal na amzs za nisana in pride 1600€(PR 14,AO,nad 130kw, podalsevanje reg, zelena karta..) ?

Pa nebo zdaj samo osnovno 400€ cenejse ?
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p So jun 12, 2010 3:45 pm

eclipse_R je napisal/-a:Veš zavarovalnice delujejo čisto enostavno. Po statistiki. Izračuni kažejo, da so tisti z več kw bolj rizični in zato dražje zavarovanje. Sej vidte da na trgu pri zavarovalnih vrstah, ki imajo veliko škode, poskočijo cene. Če bi bili 45 kw jugeci tako nevarni, bi bil razred v katerem so, občutno dražji :) zgleda pa temu ni tako ;)


Seveda ne, ker je odstotek jugecov na cesti tako mali, da če bi se vsi zaleteli, bi bila vrsta še vseeno skorajda prazna ;). Jugeca sem podal samo kot primer. Imamo pa cel kup avtov, starih po 10 in več let, katerih vrste pa so lahko hitro polne. Na pamet bi sicer rekel, da je število avtov, udeleženih v prometnih nesrečah, iz posameznega razreda, po odstotkih glede na predstavnike tega razreda, približno enako. Tako bi rekel, da je v nesrečah udeleženih več tistih vozil z več kilovati preprosto zato, ker jih je na splošno tudi več v prometu. Amapk to samo špekuliram. Sicer pa je bistvo, ki ga želim povedati, nekaj drugega.

eclipse_R je napisal/-a: Pa pri prometnih nesrečah dostikrat nematerialne posledice prinesejo dosti višje finančne posledice, kot tiste materialne. Npr. če grem iz tvojih primerov naprej, jugec se bo zaletel v drag avto z več kw in naredil pri hitrosti 50 kmh samo materialno škodo, medtem ko pa drag avto z npr. 270 kw, se zaleti v jugeca, v katerem se peljejo trije in jih orenk poškoduje, bo pa naredil skoraj nič materialne škode pa ogrooooomno nematerialnih posledic.. Tu se logika o stroških takoj obrne.


S to logiko se popolnoma strinjam, ampak bistvo, ki ga želim povedati je to, da ne glede na to, kateri razred avtov sortiranih po kilovatih, predstavljajo največkrat udeleležene v prometnih nesrečah, je ta odstotek zaradi vseh modernih elektronskih pomagal zagotovo manjši, kot bi bil sicer. Ker pa imamo v vsakem posameznem razredu avte različnih starosti in opreme, bi rekel, da je 15 let star avto s 150 kw in brez ABS, ESP, ter drugih aktivnih pomagal, dosti bolj rizičen od novega avta, pravtako s 150 kw, vendar z vsemi možnimi varnostnimi mehanizmi za preprečitev trka - obstajajo celo razna pomagala za zaviranje v sili, ali ob spregledanju ovire pred nami, itd...

(Govorim posplošeno kot vzorec čez celotno publiko in ne namigujem, da kdor vozi star avto, je v mojih očeh nevaren. Namreč še vedno sem prepričan, da je glavni faktor varnosti v prometu dosti bolj v glavi posameznika, kot v elektroniki. Nevsezadnje je tudi moj avto star 15 let in nad 130kw)

eclipse_R je napisal/-a:Drugače pa nekdo je prosil za tabele. Na žalost jih nimam pri sebi, je pa 14 razredov (prej bilo 8 ). Bom pa tule dal par primerov izračunov, ker pa s prihodom novega sistema nimam več dostopa do starega, bom primerjal cene kar z AMZS izračuni (ki so bili do sedaj za obvezno zavarovanje (brez popustov), kar natančni. Upoštevan je PR14 (nič bonusa), zraven pa je tudi AOplus

razred 60-80 kw - po novem: 495,95 € AMZS: 528 €
100-130 kw - po novem: 713,95 € AMZS: 812 €
132 kw - po novem: 1.022,35 € AMZS: 1243 €
200 kw - po novem: 1135,95 €
280 kw - po novem: 1192,76 €
nad 300 kw - po novem 1249, 54 €

Izračunano po programu za sklepanje zavarovanj Zavarovalnice Triglav. Pri izračunu ni bil upoštevan popust za enkratno plačilo, je pa pri AO in Aoplusu priznan mali avtomobilski paket, ki avtomatsko prinese 5% popusta.

Tako da zgleda so prestavili mejo s 130 na 300 kw, za vmesne kategorije pa pocenili, ima pa meja 130 kw še zmeraj velik preskok v ceni.

lp


Hvala za tabele! Kakor kaže, se bodo premije vendarle cenile...
Slika
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK So jun 12, 2010 3:58 pm

Kdaj pa naj bi tole zacelo veljati? To pri vseh zavarovalnicah? Ali kako bo to potekalo...?

In Kaj bo s tistimi, ki imajo sklenjeno zavarovanje za celo leto in placano-in pride sedaj s temi novostmi ceneje?

Lp
:)
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p So jun 12, 2010 3:58 pm

Omenil si tudi, da velik delež izplačanega denarja predstavljajo nematerialne poškodbe. Torej tudi tukaj obstaja verjetnost, da bi izplačila za poškodbe udeleženih v prometni nesreči lahko bila nižja, če bi avto imel več, tokrat pasivne, varnostne opreme, ne glede na to, kdo se je v tebe zaletel. Na primeru jugeca si to lepo opisal. Torej, so potniki v jugecu potencialno vendarle bolj kritični z vidika zavarovalnice, kot potniki v modernem avtu z nešteto blazinami, zateznimi pasovi, kletkami, itd... Vendar pa je tudi več pasivne opreme povezane z več kilovati. In ta dejstva, menim, da bi se lahko nekako vpeljala v izračun premij. Če se že gremo novitete seveda :)
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So jun 12, 2010 5:48 pm

@FLINK če imaš sklenjeno za eno leto se ti nič ne spremeni, ob obnovi veljajo novi pogoji. Velja samo za zavarovalnico Triglav.

@uros_p saj ne pravim, da se ne strinjam s tabo, res je da je avto s 150 kw in vso opremo napram 30 let star avto s 150 kw in brez vseh pomagal na splošno varnejši, samo po drugi strani pa vse kar zavarovalnica dela je osnovano na statistikah in zgleda so avti, ki so močnejši, procentualno gledano, bolj rizični za škodo povzročit, kar pomeni, da plačajo več. Najbrž se bodo v prihodnosti tudi varnostna pomagala upoštevala v premijo, zaenkrat se pač ne :D

@branee jaz sem gledal samo ceno zavarovanja, brez tehničnega in podaljšanje registracije. Za tvoj avto velja cena prebrana z amzs, ki sem jo že jaz napisal v svojem prejšnjem postu za avte nad 130 kw

lp
Slika
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK So jun 12, 2010 5:53 pm

eclipse_R je napisal/-a:@FLINK če imaš sklenjeno za eno leto se ti nič ne spremeni, ob obnovi veljajo novi pogoji. Velja samo za zavarovalnico Triglav.

@uros_p saj ne pravim, da se ne strinjam s tabo, res je da je avto s 150 kw in vso opremo napram 30 let star avto s 150 kw in brez vseh pomagal na splošno varnejši, samo po drugi strani pa vse kar zavarovalnica dela je osnovano na statistikah in zgleda so avti, ki so močnejši, procentualno gledano, bolj rizični za škodo povzročit, kar pomeni, da plačajo več. Najbrž se bodo v prihodnosti tudi varnostna pomagala upoštevala v premijo, zaenkrat se pač ne :D

@branee jaz sem gledal samo ceno zavarovanja, brez tehničnega in podaljšanje registracije. Za tvoj avto velja cena prebrana z amzs, ki sem jo že jaz napisal v svojem prejšnjem postu za avte nad 130 kw

lp


To se pravi-ker sem v razredu od 130-200 --- in placujem na trajnik. Imam pa se 8 mesecev. Se mi splaca prekinit in na novo zavarovat...! Prisparam veliko denarja...! Se bom pozanimal pri agentu-ker so sigurno kaksne fore, da se da.
:)
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So jun 12, 2010 5:59 pm

Lahko odjaviš avto iz prometa ja, pa ga prijaviš nazaj. Ker številka tvoje police za obvezno zavarovanje je zapisana v registru (ker moraš po zakonu imet obvezno zavarivanje) in je ne gre spremenit, kar pomeni, da ne moreš druge naresti (ker potem bi lahko marsikdo zavaroval avto, ga registriral, potem pa takoj prekinil zavarovanje in se vozil z registriranim naprej).

Če se ti pa splača to delat pa sam presodi (odjava-prijava je cca 50 €)

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Napisal/-a branee So jun 12, 2010 6:03 pm

Ali pride to samo pri triglavu ali na vseh zavarovalnicah? Ker cene jest padem v razred nad 200kw .. Kasko ostaja isti al bojo tam tudi kaj spreminjal ?
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So jun 12, 2010 6:12 pm

To se pravi (gledam razred 130-200kw kamor tudi spadam.
132 kw - po novem: 1.022,35 € AMZS: 1243 € bo moje zavarovanje cca 200€ cenejše...
Iz tega sklepam,da se bo splačalo avto odjavit in nanovo zavarovat.

Se pa strinjam z enim zgoraj,ki je napisal,da so močnejši avti varnejši.Dejmo se zavedat,da KW niso vedno vzrok za nesrečo in nemalokrat so avti z večjo močjo precej bolj varni kot kavni mlinčki z 60KM.Pri močnejših avtih je sama konstrukcija in vse pač pogojeno z močjo avtomobila in tuki so med bolj pomembnimi same zavore,ki vemo,da pri močnejših avtih bolj trpijo in so večje... kot pri raznih cliotih,ki imajo zadaj še pakne.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So jun 12, 2010 6:40 pm

Vidim, da ste moj post malo narobe razumeli, od 130 kw naprej jaz nisem pisal razredov, ker jih nimam pri sebi in jih ne vem še na pamet, sem samo na blef izračunal nekatere avte nad 130 kw, da vidite primerjavo s prej in pa razlike med raredi. RAZREDI NISO RAZPOREJENI TAKO KOT SEM JAZ PO VRSTI JIH PISAL

Sicer pa z uvedbo tega sistema pride tudi do nekaterih sprememb pri kasku, vendar nepovezanih z močjo avta (ker ta ne vpliva na ceno kasko zavarovanja). Npr. spremembe pri kasku pri Triglavu bodo, da se toče ne bo dalo več skleniti kot delne kombinacije pri obveznem zavarovanju, vendar le še pri splošnem kasku.

BTW., Če smo že pri spremembah pri drugih zavarovalnicah, Zavarovalnica Maribor je s 01.06.2010 tudi preoblikovala kasko pakete. Dosedanji Super Kasko je izgubil na popustu (za 11%) in se sedaj imenuje Premium Kasko, možni so pa še 4 drugi različni paketi, kateri pridejo v poštev tudi za starejše avte (vendar so zraven odbitne franšize itd.)

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So jun 12, 2010 10:18 pm

boste v triglavu imeli kar nekaj dela z prekinjanjem in zavarovanjem na novo vozil :lol:
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 So jun 12, 2010 10:25 pm

Veš zavarovalnice delujejo čisto enostavno. Po statistiki. Izračuni kažejo, da so tisti z več kw bolj rizični in zato dražje zavarovanje. Sej vidte da na trgu pri zavarovalnih vrstah, ki imajo veliko škode, poskočijo cene. Če bi bili 45 kw jugeci tako nevarni, bi bil razred v katerem so, občutno dražji Smile zgleda pa temu ni tako Wink Pa pri prometnih nesrečah dostikrat nematerialne posledice prinesejo dosti višje finančne posledice, kot tiste materialne. Npr. če grem iz tvojih primerov naprej, jugec se bo zaletel v drag avto z več kw in naredil pri hitrosti 50 kmh samo materialno škodo, medtem ko pa drag avto z npr. 270 kw, se zaleti v jugeca, v katerem se peljejo trije in jih orenk poškoduje, bo pa naredil skoraj nič materialne škode pa ogrooooomno nematerialnih posledic.. Tu se logika o stroških takoj obrne.

To je res. Zato bi moral Yugec biti še dodatno obdavčen, tisti ki so notri imajo pri isti nesreči veliko manj možnosti, da se ne bodo poškodovali, kot nekdo v boljšem in novejšem avtomobilu. Kar je bistveno slabše za zavarovalnico.

Po mojem se tudi zato število žrtev na cestah počasi zmanjšuje, v povrečju so avtomobili čedalje bolj varni, Yugec pa lahko še vedno gre 150 po AC ali regionalki.
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
r3vo
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To apr 18, 2006 1:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a r3vo Ne jun 13, 2010 8:18 am

Nevem zakaj ste vsi tako naivni, tukaj po forumu pišete neke kozlarije kako se bo vse skupaj pocenilo...nevem kaj se je v zadnjih 10ih letih pocenilo?? in zakaj bi se zavarovanja?? Če samo logično poštudiraš koliko je bilo 15 let nazaj škode če si razbil yugeca in koliko bo danes ko imajo že vsi vsaj en malo boljši avto pri hiši, avtomobili z več kilowati so ponavadi še dražji in zakaj bi se njim pocenilo zavarovanje? Če logično razmišljam ima avtomobil dandanes ogromno senzorjev in elektronike in napredne tehnologije, ki je zelo drago...in zakaj bi bilo zavarovanje cenejše?? Enostavno ne vidim nobenega razloga...
Kolikor berem časopise se bo mogoče OSNOVNO zavarovanje res malo pocenilo ampak vse ostalo dodatno zavarovanje se bo pa podražilo. Mislim da so v financah zapisal da se bo za 90% ljudi zavarovanje podražilo....vi pa vsi sanjate o pocenitvi...mal možgančke vklopt no, ne kr na prvo žogo palit..

LP!
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Ne jun 13, 2010 9:22 am

r3vo je napisal/-a:Nevem zakaj ste vsi tako naivni, tukaj po forumu pišete neke kozlarije kako se bo vse skupaj pocenilo...nevem kaj se je v zadnjih 10ih letih pocenilo?? in zakaj bi se zavarovanja?? Če samo logično poštudiraš koliko je bilo 15 let nazaj škode če si razbil yugeca in koliko bo danes ko imajo že vsi vsaj en malo boljši avto pri hiši, avtomobili z več kilowati so ponavadi še dražji in zakaj bi se njim pocenilo zavarovanje? Če logično razmišljam ima avtomobil dandanes ogromno senzorjev in elektronike in napredne tehnologije, ki je zelo drago...in zakaj bi bilo zavarovanje cenejše?? Enostavno ne vidim nobenega razloga...
Kolikor berem časopise se bo mogoče OSNOVNO zavarovanje res malo pocenilo ampak vse ostalo dodatno zavarovanje se bo pa podražilo. Mislim da so v financah zapisal da se bo za 90% ljudi zavarovanje podražilo....vi pa vsi sanjate o pocenitvi...mal možgančke vklopt no, ne kr na prvo žogo palit..

LP!


kot ekonomist ti lahko razložim osnovno logiko zavarovalnic.

1. večji kot je "bazen" zavarovancev, ki jih ima zavarovalnica, večje je število pobranih premij, večja je porazdelitev tveganja in lažje je predvidevanje števila in teže prihodnjih škodnih dogodkov.

2. večja kot je verjetnost nastanka škodnih dogodkov (več avtomobilov na cesti, čedalje več naravnih katastrof-toča, neurja, sneg,..., porast kriminala-kraje, vandalizem,...) višje bodo premije.

napredek tehnologije na višino premij ne vpliva bistveno oz. ne več kolikor se že v osnovi dražijo avtomobili (z upoštevanjem inflacije,...). dobr, če kupiš avto z navigacijo, usnjem in 19" feltnami boš plačal več, to je čisto logično, saj boš tudi v primeru, če ti ga ukradejo od zavarovalnice zahteval takšnega in s tako opremo...

na drugi strani pa se bo v času recesije, ko folk gleda na vsak evro, število sklenjenih kasko zavarovanj verjetno zmanjšalo, kar bo pomenilo višjo ceno zavarovanja.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Ne jun 13, 2010 9:33 am

Očitno si prebral prve 3 poste, to je bilo pa to. Na vse tvoje je že odgovorjeno. Res pa je, da se vse samo draži, samo zaenkrat za osnovno zavarovanje ni tako.Ti pa misliš, da ker si prebral en članek v financah pa ne sklepaš na prvo žogo? Redno berem te članke o avto (in drugih) zavarovanjih v financah, še posebej so mi všeč tisti kjer primerjajo cene zavarovanj pa samo upam, da ljudje res ne verjamejo vsemu kar preberejo. Sem parkrat že pisal tistemu, ki je članek pisal pa sem dobil samo neko (ne)spretno izogibanje vprašanjem, ki sem jih imel.

Prekinitev zavarovanj in sklepanje novih pa mislim, da se bo zgodilo zelo malo. Tu so podane cene pri PR14, kjer so razlike do 200 €, ko pa gledaš pri nižjih bonusih pa še kakšnih drugih dodatnih popustih, ki jih ima triglav, so pa razlike hitro tako majhne, da se človeku ne bo dalo zapravljat časa za in poti za pridobitev par 10 €.

Sicer pa ne bi rad, da ta tema preraste v kregarijo ali pa neko še bolj zagreto debato o tem ali bi yugo moral več plačevat od Evolutiona X itd.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Ne jun 13, 2010 9:59 am

eclipse_R je napisal/-a:...

Sicer pa ne bi rad, da ta tema preraste v kregarijo ali pa neko še bolj zagreto debato o tem ali bi yugo moral več plačevat od Evolutiona X itd.

lp


Se opravičujem, da sem jugeca privlekel na dan. Tudi jaz si ne želim, da se prične nesmiselna kregarija. Sem samo hotel povedati, da bi lahko avti znotraj istega razreda po kw imeli enako osnovo, nato pa pribitke ali odbitke, glede na varnost. Nič drugega. Pustimo jugeca. :)
Slika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne jun 13, 2010 11:19 am

ma če nekateri ne bi izkoriščali zavarovalnico, bi vrjetno še imeli dost normalne cene zavarovanj.tk pa vsak išče, kje bo še kaj lahk potegnu denarja
Lep pozdrav :)
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov