((zajamem sapo in začnem razlagati kot Ace Ventura)):
-treba je najprej ojačati podvozje, in to ne tako na našvasaš nekaj železnih traverz gor. Karoserija mora potem biti popolnoma odporna na zvijanje, upogibanje, torzijo... zagotovljena mora biti čim večja togost. Za to bodo potrebni še izračuni sil, statika, dinamika, cel načrt - če ne pri izdelavi pa vsaj pri homologaciji. Potem je ptrebno poskrbeti za varnost - dodati varnostne loke in to takšne ki se ne sesedejo pod težo avta - ni namreč dosti če jih kar na zadnjo polico prišraufaš. Mogoče še dodati protihrupno mrežo. Ojačati je treba okvir sprednje šipe, ki tudi mora prenesti težo avta če se ta prevrne. Potem ostanejo tu še vrata - oziroma tisti del okvirja okoli šipe, če je. Potem sledi še tapeciranje vseh ostrih delov, ki ostanejo od rezanja.
Komplicirano, ane?
((In ostanem brez sape, cel moder))