Jest ti povem iz lastnih izkušenj, da sm se kr matrou, da sm dubu vse potrebne papirje za homologacijo (ker je to pač R5). Mogoče se sedaj lažje dobi vse papirje
Avto predelat je zdej tamal problem, maš o tem tuk informacij na tej strani, da se kr drek iz njih dela, sam malo moraš uporabit funkcijo ˇiskanjeˇ.
Kr se pa tiče homologacije pa rabiš v prvi vrsti vse certifikate od vsake predelave (za temnenje stekel, za feltne in gume, za spojlerje, pragove,...); nekatere od teh se težko dobi , rabiš koga poznat, da ti zrihta, ampak vse se da, če te ta stvar resnično veseli. V nadalnjem postopku se prijaviš npr. na LPP ju, za pregled vozila, potem te oni povabijo, da se s predelanim avtom pripelješ na pregled, tam pa potem zrihtaš homologacijski kartonček in vse, kar pač sodi zraven.
Okvirna cena pregleda+novega kartončka+vpisov v kartonček (odvisno od števila predelav)=cca. 20k -30k