Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
pontiacpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne jan 27, 2008 9:59 pm

euro2 norma

Napisal/-a pontiacpower To jan 29, 2008 1:04 am

hy

nejdel sem avtomobila ki je letnik 1994 in sicer v Avstriji.
ima euro2 normo na vseh sedežih pase in ostalo...
se ga da registrirat in homologirat v Sloveniji?
hvala za odgovore

lp
F-BODY OR NO-BODY
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun To jan 29, 2008 10:49 am

Se ga da, poglej le če imajo svetlobna telesa E oznake, ker zadnje čase pri uvozu vozil, ki so bila izdelana v ZDA nekaj komplicirajo glede tega, prav tako mora imeti vpisano oznako evropske homologacije -> ABE:________.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Re: euro2 norma

Napisal/-a Skull23 To jan 29, 2008 1:02 pm

pontiacpower je napisal/-a:hy

nejdel sem avtomobila ki je letnik 1994 in sicer v Avstriji.
ima euro2 normo na vseh sedežih pase in ostalo...
se ga da registrirat in homologirat v Sloveniji?
hvala za odgovore

lp


ne, euro2 norma ni dovolj. mora izpolnjevat popravek euro2 norme 94/12/EG
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun To jan 29, 2008 1:59 pm

Glej karkoli boš imel vpisano Euro 2 ali 94/12/EG(70/220/EWG) bo v redu. Euro 2 je Euro 2 in ni nobenih popravkov, meritev v katero Euro klaso spada avto opravljajo samo in izključno v Nemčiji, meritev za en avto stane cca. 5000 EUR, zato ponavadi firme, ki izdelujejo katalizatorje ali KLR-je za nadgradnjo poberejo prednaročila, ko zberejo minimum naročil, ki pokrijejo stroške meritve in proizvodnje izdajo Kat ali KLR.
Kako pa je vpisano v dokument pa je stvar posamezne registracijske - upravne enote.
Razlika je samo kateri Schl. Nr. je vpisan, če je 25 pomeni da je nadgradnja presegla prag minimuma za Euro 2 normo, če je 26 pa pomeni, da je malenkost pod minimumom za D3 normo. Ampak to velja samo v Nemčiji.

Kakorkoli že imaš vpisano, če je samo Euro 2 ali 94/12/EG(70/220/EWG) ali pa vse skupaj bo OK! Imam izkušnje z nadgradnjami že nekaj let!
 
pontiacpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne jan 27, 2008 9:59 pm

Napisal/-a pontiacpower To jan 29, 2008 3:11 pm

hvala za odgovore...
bomo videli kaj se da prinas zrihtat...

tnx

lp
F-BODY OR NO-BODY
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To jan 29, 2008 8:43 pm

Tayfun je napisal/-a:Glej karkoli boš imel vpisano Euro 2 ali 94/12/EG(70/220/EWG) bo v redu. Euro 2 je Euro 2 in ni nobenih popravkov, meritev v katero Euro klaso spada avto opravljajo samo in izključno v Nemčiji, meritev za en avto stane cca. 5000 EUR, zato ponavadi firme, ki izdelujejo katalizatorje ali KLR-je za nadgradnjo poberejo prednaročila, ko zberejo minimum naročil, ki pokrijejo stroške meritve in proizvodnje izdajo Kat ali KLR.
Kako pa je vpisano v dokument pa je stvar posamezne registracijske - upravne enote.
Razlika je samo kateri Schl. Nr. je vpisan, če je 25 pomeni da je nadgradnja presegla prag minimuma za Euro 2 normo, če je 26 pa pomeni, da je malenkost pod minimumom za D3 normo. Ampak to velja samo v Nemčiji.

Kakorkoli že imaš vpisano, če je samo Euro 2 ali 94/12/EG(70/220/EWG) ali pa vse skupaj bo OK! Imam izkušnje z nadgradnjami že nekaj let!


ko sem uvažal avto iz nemčije sem na netu brskal, in našel tabelo kaj vse je Euro2 norma, in je blo ene 8-10 različnih standardov (imen) kaj vse je euro2. Na homologaciji so pa hoteli viddet prov napis 94/12/eg, to pa zato ker niti sami niso vedli kaj to je.
 
pontiacpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne jan 27, 2008 9:59 pm

Napisal/-a pontiacpower To jan 29, 2008 9:00 pm

aha.hvala vam...
če prav razumem je možno uvozit avto ki je strejši od letnika 97 vendar mora imet vse pošlihtano kot pravimo...
F-BODY OR NO-BODY
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 30, 2008 9:25 am

pogoj je da ima to normo 94/12/EG, in vzglavniki kjer so pasovi. Tudi če je v osnovi avto Euro1, se ga da v nemčiji nadgraditi na euro2, nekatere motorje celo na euro3. To zadevo je treba narediti v nemčiji pred prepisom vozila, torej mora prodajalec to narediti, in obvezno mora bit ta predelava vpisana v nemčko prometno. Če je narejena in ni vpisana na papirje se lahko pod nosom obrišeš. tudi če se kasneje vrneš gor ti ne bojo vpisali v nemške dokumente ker je avto že bil izvožen.
 
pontiacpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne jan 27, 2008 9:59 pm

Napisal/-a pontiacpower Sr jan 30, 2008 12:52 pm

tnx...
avto če bom uvažal bom iz Avstrije in bom poskrbel, da bo imel vse zahteve...
če pa nima euro2 bom pa nadgradil...

Lp
F-BODY OR NO-BODY
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov