Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Ne jun 29, 2008 9:33 pm

Asprex je napisal/-a:. Je pa ena caka, npr. med avtomobiloma mora biti minimalno 200ccm razlike, npr. 2.0 in pa 1.8. Če imaš 2.0 in pa 1.9 ne gre registrirat po tem sistemu.

No men se to ne zdi tako huda "caka". 200cm razlike ni tak problem.

Pa še enkrat glede samega menjanja tablic. Jaz osebno bi "drugi" avto občasno uporabljal. To pomeni, da imaš enega s katerim se vsako dnevno voziš ,drugega pa imaš kot neko "rezervo" ali pa "toy car" naprimer. In temu je ta sistem namenjen. Če pa oba avta rabiš pogosto in celo hkrati ali pa se ti preprosto ne ,da zgubljati časa z menjavami tablic pa pač normalno oba registreraš. Tukaj gre samo za možnost izbire in zato ne razumem zakaj ste nekateri proti??!
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a cliort So mar 09, 2013 6:59 pm

Družba, pozdravljena!

No, minilo je 5 let....in kaj je novega na tem področju?
Ali še vedno tečemo za francosko/nemškim vlakom, in še vedno zalagamo, to našo bogo državico?
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a cruiser1 Ne mar 10, 2013 3:23 pm

Od kje si pa ti padel?? Ja se je spremenilo. Vse skupaj so nas v tem času še bolj privili na vseh koncih, država gre pa kljub vsemu pobranemu denarju vseeno k vragu.
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a MasTTer Po mar 11, 2013 10:52 am

Hehe...malo sarkastično, pa vendarle čisto po pravici povem, da se JE spremenilo!

Tisti, kateri so imeli prej 2 avta, imajo sedaj le še 1 avto, tako da ni več problema glede teh dvojnih tablic itd. :lol:

Konec koncev, slovenci imamo res nek fetiš na avte...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a Energetik81 Po mar 11, 2013 2:06 pm

Predvsem bi morali cestnino vezati na maso vozila + letno kilometrino, ne pa prostornino. Ker mi nikakor ni jasno, kaj ima prostornina veze z obrabo cest. Prav tako niti malo ni enako, če z istim avtom narediš na leto 5000 ali pa 50000km.

Prav tako odpraviti vezavo zavarovalnine na kW. Iz katere riti so potegnili to, da je močnejši avto bolj nevaren v prometu, mi tudi ni jasno. S 40kW jajčkom lahko prav tako dosežeš 130km/h in pobiješ 10 ljudi.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a cruiser1 Po mar 11, 2013 7:34 pm

MasTTer je napisal/-a:Hehe...malo sarkastično, pa vendarle čisto po pravici povem, da se JE spremenilo!

Tisti, kateri so imeli prej 2 avta, imajo sedaj le še 1 avto, tako da ni več problema glede teh dvojnih tablic itd. :lol:

Konec koncev, slovenci imamo res nek fetiš na avte...


Pri meni se je vseeno nekoliko drugače spremenilo. Nimam več enega avta ampak tri kljub temu, da ne morem menjati tablic ;) . In morda imam res fetiš na avtomobile...pa kaj potem.. ;)




Energetik81 je napisal/-a:Predvsem bi morali cestnino vezati na maso vozila + letno kilometrino, ne pa prostornino. Ker mi nikakor ni jasno, kaj ima prostornina veze z obrabo cest. Prav tako niti malo ni enako, če z istim avtom narediš na leto 5000 ali pa 50000km.

Prav tako odpraviti vezavo zavarovalnine na kW. Iz katere riti so potegnili to, da je močnejši avto bolj nevaren v prometu, mi tudi ni jasno. S 40kW jajčkom lahko prav tako dosežeš 130km/h in pobiješ 10 ljudi.


Z vsem napisanim se absolutno strinjam!
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a maniaxxx Po mar 11, 2013 7:37 pm

Kako bi pa ti ugotovil koliko kilometrov naredi kdo na leto? A bi bila cena različna v odvisnosti od relacije ( AC, mesto? ), se pa strinjam s tabo, da je trenutni sistem totalno zastarel, sploh pri zavarovanju, cestnina še ni tak hudo, čeprav kaj ima prostornina pri tem tudi men ni jasno :mrgreen: .

A kdo ve kako je to kaj v normalnih državah urejeno?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a cruiser1 Po mar 11, 2013 7:59 pm

No to s prevožinimi kilometri bi bila res težka, sploh glede na to kako veselo se pri nas prevrtavajo števci in na koncu bi marsikdo še nazaj dobil denar, ker bi leto kasneje imel na števcu manj kilometrov :lol: . Najbolj realno cestninjenje bi bilo po teži vozila.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a ghandaed Po mar 11, 2013 11:59 pm

Če več prevoziš itak več plačaš državi prek trošarin na gorivo. Najbolje zdaj dodatno zacolat tiste revrže, ki morajo ure in ure namesto v punci preživet v avtu :roll:
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a MasTTer To mar 12, 2013 8:36 am

Glede zavarovalnine, ki je vezana na KW mislim, da je zelo dobro preračunano, kajti pri močnejših avtih je večja verjetnost, da naredijo prometno nesrečo. Recimo pri F1 prej nekdo umre, kot pri dirkah z kolesom, mar ne? Tako, da je to ok urejeno.
Recimo mladi vozniki, ki imajo manj vozniških izkušenj (do 3 let) naredijo največ nesreč, kar je tudi dokazano. Teh 25% doplačil je še premalo, glede na škodni rezultat. Kratkoročno gledano se zavarovalnici ne splača mlade zavarovat ;)

Pri cestnini in pri kubičnih metrih pa po moje bolj gledajo onesnaženost. In tudi logično je, da eno vozilo z 3000ccm motorjem tehta 2x toliko kot 1000ccm vozilo. So sicer izjeme, vendar je to tudi nekako ok urejeno. Ta sistem se mi zdi podoben kot pri vinjetah. Vsi plačajo pavšalno. Kateri so dosti vozijo so v plusu, ostali pa v minusu.

cruiser1: Kolikor vem, je bolj razvitih državah (Avstrija, Nemčija) možno prenašat tablic, vendar so tudi določe omejitve glede tega. Mi je enkrat en Nemec razlagal, vendar sem pozabil. Ampak tam je to čisto drugače urejeno, kot pri nas.
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a hrošč To mar 12, 2013 8:49 am

Naš sosed na morju je avstrijec oz. koroški slovenec, pa mi nekaj let nazaj ni bilo jasno, kako je lahko ista tablica (poseben napis, lahko za zapomnit) enkrat na 20 let starem Polotu, drugič pa na BMW5 karavan starem 2-3 leta. Ga moram naslednjič vprašat, kakšen je sistem konkretno, pa poročam.
 
ma_hi
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: To dec 01, 2009 8:07 am
Kraj: Portorož

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a ma_hi To mar 12, 2013 9:20 am

Glede kW in zavarovanja se ne strinjam in mislim, da imajo tukaj naše zavarovalnice nek kartelni dogovor.

Večje Evropske zavarovalnice danes drugače tretirajo višino zavarovanja. Pri njih ni toliko pomembno kolino je vreden tvoj avto, niti koliko je močan temveč kakšen je tip avta in kdo je šofer ki ga bo vozil. Na koncu te podatke dajo v računalnik in ugotovijo lahko za vsakega voznika, koliko je rizičen in na osnovi tega mu dodajo pribitke.
Npr. Nekdo, ki je star 45 let in ima 2 otroka ter ženo in vozi nov družinski enoprostorc z recimo 150 KS in vrednostjo 35.000 EUR in do sedaj ni imel prometnih nesreč bo plačal bistveno manj zavarovanja kot nekdo, ki je star 20 let in vozi 20 let starga R5 turbo. Pri njihovi statistiki je tak voznik bolj rizičen in bo imel več pribitkov kot tisti z vrednejšim in močnejšim avtom. Mislim, da pri nas ta sistem uvaja ergo zavarovalnica. Ja, pa sem zašel malo iz teme....

Glede 1 registracije in 2 avtomobilov pa mislim, da je pri nas zanemarljivo število takih ljudi, ki bi to koristili.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a J.McLane To mar 12, 2013 9:43 am

Tako je to če so trošarine nabite na MAX, je treba dobiti še druge mehanizme pobiranja.

Zabloda št. 1: Koliko je trošarin in davka na goriva:
Bencin 95: 0,82 €/l ali 0,093 €/kWh ali 921€ / 1123 l
Dizel: 0,67 €/l ali 0,068 €/kWh ali 670 € / 1000 l
LPG: 0,207 €/l ali 0,029 €/kWh ali 287 € / 1389 l

Torej, če kupiš bencinski avto z enakim izkoristkom na kolesih boš pri ekvivalentu 1000 l dizla plačal 250 € več, zakaj? Je bencin kot surovina bolj neekološki? Ali z bencinom subvencinoramo primankljaj, ki se ga pobere pri LPG? Buče porabe LPG je premalo.

Zabloda št. 2: Letna dajatev glede na prostornino motorja, nekaj "čudnih primerov", pa se sami vprašajte kje je logika:
- VW Sharan 1.4 TSI
- Fiat Punto 1.4 8V
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv
- VW Tiguan 1.4 TSI
- VW Golf 1.9 SDI
- VW Golf 1.6 TDI
- Toyota Yaris HSD 1.5
- Fiat 500L 0.9 TwinAir

Zabloda št. 3: AO zavarovanje glede na kW:
- V bistveni prednosti so turbo motorji ker imajo moč razporejeno veliko bolj zvezno po vrtljajih motorja, najslabše pa jo odnesejo spet atmosferski bencinarji, ki svojo moč razvijejo šele v višjih vrtljajih, kamor večina voznikov nikoli ne zahaja. Tako se povprečen voznik počuti enako "močnega" v 100 konjskem 1.6 dizlu kot v 150 konjskem 2.0 atmosfercu.
- Na manjšo verjetnost nesreče (sploh pri mladih) bistveno bolj vpliva sistem ESP in druga aktivna varnost, ne pa zmoglivosti kaj šele število kW na papirju.
- Mladi vozniki so obremenjeni z bonusom, ker ga na začetku nimajo, vsaj tako je bilo zamišljeno, realnost pa je da se bonus da prenesti (dedki, babice), ali avto zavarovati na osebo z večjim bonusom, rešitev so se zmislili v doplčilu za mladega voznika, kar je za nekoga, ki nima možnosti podedovati bonusa spet krivično.

V Jugoslaviji z malo denarja nisi imel kaj dosti izbire in si kupil Yugo, vse ostalo si mastno plačal, danes je izbira za malo denarja na prvi pogled velika v realnosti pa še zmeraj močno omejena na malo prostorninske dizle (veliko km letno) ali mini turbo mlinčke (malo km letno), vse ostalo te pride takoj dražje ali pa so zmogljivosti manjše.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a ghandaed To mar 12, 2013 10:53 am

J. McLane :pivo

Tako utemeljenega mnenja od voznika Priusa do sedaj še nisem slišal.
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a MasTTer To mar 12, 2013 1:41 pm

ma_hi je napisal/-a:Glede kW in zavarovanja se ne strinjam in mislim, da imajo tukaj naše zavarovalnice nek kartelni dogovor.

Večje Evropske zavarovalnice danes drugače tretirajo višino zavarovanja. Pri njih ni toliko pomembno kolino je vreden tvoj avto, niti koliko je močan temveč kakšen je tip avta in kdo je šofer ki ga bo vozil. Na koncu te podatke dajo v računalnik in ugotovijo lahko za vsakega voznika, koliko je rizičen in na osnovi tega mu dodajo pribitke.
Npr. Nekdo, ki je star 45 let in ima 2 otroka ter ženo in vozi nov družinski enoprostorc z recimo 150 KS in vrednostjo 35.000 EUR in do sedaj ni imel prometnih nesreč bo plačal bistveno manj zavarovanja kot nekdo, ki je star 20 let in vozi 20 let starga R5 turbo. Pri njihovi statistiki je tak voznik bolj rizičen in bo imel več pribitkov kot tisti z vrednejšim in močnejšim avtom. Mislim, da pri nas ta sistem uvaja ergo zavarovalnica. Ja, pa sem zašel malo iz teme....

Glede 1 registracije in 2 avtomobilov pa mislim, da je pri nas zanemarljivo število takih ljudi, ki bi to koristili.


Ja ampak v bistvu ceno moreš najbrž postavit na en ključni parameter, kar je sedaj KW in nato se odbijajo raznorazni popusti kot je:
-brezškodna dogajanja
-starost voznika oz. leto vozniških izkušenj
-edini voznik
-lokacija vozila (gosto naseljeno mesto ali izven)
-znamka vozila
itd...

Drugače pa tudi druga zavarovalnica uvaja tak sistem kot si napisal ne samo Ergo :)


J.McLane: Bonus se res da prenesti z dedka, babice itd. vendar le v takšnem odstotku, kolikor let ima oseba vozniški izpit. Če imaš 3 leta izpit, lahko dobiš le 10% in ne vseh 55% od pokojnega dedak, kar je tudi zelo pravično! :) Vse ostale "finte" so pa odvisne od samih zavarovalnic.

Recimo za moj 184kw avto predelan na plin bi tudi mogel plačevati manj dajatev za letno uporabo cest, če se že gremo ECO državice in teh simulacij kot so na električna vozila... :)

hrošč: Mislim da je tako, da plačaš zavarovanje za najmočnejši avto in nato lahko te tablice menjavaš na več vozil, ker naenkrat si lahko le z enim avtom na cesti, torej je to tudi logično, da za zavarovalnico ne predstavlja višjega tveganja. So pa seveda določene omejitve, ker drugače bi vsi to delali...

Uglavnem, prej bodo naši vrli politiki iznašli, plačilo dveh cestnin na enem avtu kot obratno ;)
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a J.McLane To mar 12, 2013 2:34 pm

MasTTer je napisal/-a: Bonus se res da prenesti z dedka, babice itd. vendar le v takšnem odstotku, kolikor let ima oseba vozniški izpit. Če imaš 3 leta izpit, lahko dobiš le 10% in ne vseh 55% od pokojnega dedak, kar je tudi zelo pravično! :) Vse ostale "finte" so pa odvisne od samih zavarovalnic.

Recimo za moj 184kw avto predelan na plin bi tudi mogel plačevati manj dajatev za letno uporabo cest, če se že gremo ECO državice in teh simulacij kot so na električna vozila... :)


In kaj mlademu vozniku preprečuje da je avto registriran 10 let na dedka pa šele potem prenese bonus? Ali da naredi izpit takoj pri 18, čeprav ve da si avta še nekaj časa ne bo lastil?
Ne mislit, da si s predelavo na plin 100% čist, ker UNP ti že v imenu pomeni, da gre za naftni derivat, je sicer bolj čist (30% manj CO2 na liter, + manj drugih emisij) in zato dobiš subvencijo v obliki trošarine, tu ni nič spornega. Ne razumem pa zakaj bi moral plačevati manj letne dajatve, tu si pač v istem zosu kot vsi ostali, pa pusti EV ker dokler so na trgu nekonkurenčni in prodaja minorna, pač potrebujejo take in drugačne subvencije, da se pospeši razvoj, ko bo takih vozil veliko verjemi da bo država pristavila piskerček, enako plin ko bo (če bo) prodaja plina narasla bo država postopoma tudi tam dvigovala trošarine, tako to pač to gre.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a MasTTer Sr mar 13, 2013 9:32 am

J.McLane je napisal/-a:
MasTTer je napisal/-a: Bonus se res da prenesti z dedka, babice itd. vendar le v takšnem odstotku, kolikor let ima oseba vozniški izpit. Če imaš 3 leta izpit, lahko dobiš le 10% in ne vseh 55% od pokojnega dedak, kar je tudi zelo pravično! :) Vse ostale "finte" so pa odvisne od samih zavarovalnic.

Recimo za moj 184kw avto predelan na plin bi tudi mogel plačevati manj dajatev za letno uporabo cest, če se že gremo ECO državice in teh simulacij kot so na električna vozila... :)


In kaj mlademu vozniku preprečuje da je avto registriran 10 let na dedka pa šele potem prenese bonus? Ali da naredi izpit takoj pri 18, čeprav ve da si avta še nekaj časa ne bo lastil?
Ne mislit, da si s predelavo na plin 100% čist, ker UNP ti že v imenu pomeni, da gre za naftni derivat, je sicer bolj čist (30% manj CO2 na liter, + manj drugih emisij) in zato dobiš subvencijo v obliki trošarine, tu ni nič spornega. Ne razumem pa zakaj bi moral plačevati manj letne dajatve, tu si pač v istem zosu kot vsi ostali, pa pusti EV ker dokler so na trgu nekonkurenčni in prodaja minorna, pač potrebujejo take in drugačne subvencije, da se pospeši razvoj, ko bo takih vozil veliko verjemi da bo država pristavila piskerček, enako plin ko bo (če bo) prodaja plina narasla bo država postopoma tudi tam dvigovala trošarine, tako to pač to gre.



Če dedek živi in se strinja, da si lasti avto, ki ga nikoli ne vozi (mu dviguje prag v kolikor prejema socialno pomoč) je lahko na njega. V vseh ostalih primerih pa ne :)

Torej če sem z UNP 30% bolj čist, bi lahko dobil 10% popust pri plačilu cestnine, glede na to, da se vsaka država trudi znižati izpustne pline zaradi raznoraznih direktiv. V kolikor nebi pokradli pol države bi si lahko to celo privoščili.
Konec koncev tudi elektrika ni "čista energija". Če prihaja z šoštanjske elektrarne in njihovega premoga je najbrž bolj škodljiv kot moj avto na plin? Da ne govorim o nuklearki. Najbolj čista energija je: pešec :D

Kakor bo tako bo. Tak bomo vsi morali plačati, pa tudi če nam ne bo všeč.
 
ma_hi
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: To dec 01, 2009 8:07 am
Kraj: Portorož

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a ma_hi Sr mar 13, 2013 9:50 am

Kaj ni nuklearka najbolj čista energija? Problem so samo odpadki....
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a J.McLane Sr mar 13, 2013 10:16 am

Jah, glej jaz imam verjetno podobno čist avto kot ti (mogoče malo več emisij HC, definitvno pa manj CO2), pa za vsak liter bencina dam državi 82 centov, ti daš pri litru LPG samo 21 centov.
Letna dajatev naj bi bila namenjena za obnovo cest in ne vem kaj imajo tu izpušni plini zraven. EV ji so specifika ker nimajo prosotrnine motorja jim dejansko po današnji lestvici ne moreš nič zaračunati, pravično pa to vsekakor ni. Za elektriko je sicer nek podatek o emsijah CO2 55 g/kWh, zdaj pa računaj koliko je to če električni avto pokuri v praksi od 10-20 kwh/100 km (55-110 g), klasičen avto se v praksi giblje še zmeraj med 100 - 250 g. So pa emisije v tem primeru koncentirane tam kjer stojijo TE in ne tam kjer se vozi avto. Nuklearke imajo še zmeraj enega najmanjših vplivov na okolje, glede na količino proizvedene energije.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Ena registracija, dva ali več avtomobilov

Napisal/-a Daedalus Sr mar 13, 2013 10:19 am

ma_hi je napisal/-a:Kaj ni nuklearka najbolj čista energija? Problem so samo odpadki....


Točno tako. Odpadki sicer niso zanemarliv problem, daleč od tega, vendar če hočejo "zelenci" električne avte, potem naj hočejo tudi nuklearke. Če pa mislijo, da lahko že 10% EU voznega parka filajo s trendom ZAPIRANJA nukleark, potem pa naj kar sami mastno plačajo subvencije za ogromne sončne elektrarne. Jaz jih raje ne bi (nekaj subvencij je že ok, da se spodbuja razvoj, samo neke ogromne projekte pa ne!).



Kaj je v naši državi kakšen način (kot neka peticija), da se v DZ poda pobuda o novem zakonu? Nova vlada bi ziher lažje poslušala ljudstvo kot prejšnja...morda bi bila zdaj OK prilika za to. Ker jaz sem 10000% za to.

Lep primer: rad bi hitro vozil...vendar nikakor tega nočem na cesti delat. In ker sem tako fer do sebe in drugih, da ne vozim hitro po javnih cestah, bi lahko imel ta bonus, da pridem poceni skozi z dvema avtoma, kjer bi enega vozil samo do Grobnika in nazaj (in vmes po Grobniku, da se razume).
Kakšnega terenca bi tudi imel kdaj tako, za se malo fjakat.

Ljudstvu treba tudi iger, ne samo (premalo) kruha. :)


@J.Mclane - eno neumesno vprašanje: koliko ti povprečno pokuri Prius bencina? Meni so tile vzporedni hibridi sila nesmiselni...še vedno čakam enega dobro narejenega zaporednega hibrida. Mislim, da je samo Chevy Volt takšen, v prodaji.
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 22 gostov