ma_hi je napisal/-a:Glede kW in zavarovanja se ne strinjam in mislim, da imajo tukaj naše zavarovalnice nek kartelni dogovor.
Večje Evropske zavarovalnice danes drugače tretirajo višino zavarovanja. Pri njih ni toliko pomembno kolino je vreden tvoj avto, niti koliko je močan temveč kakšen je tip avta in kdo je šofer ki ga bo vozil. Na koncu te podatke dajo v računalnik in ugotovijo lahko za vsakega voznika, koliko je rizičen in na osnovi tega mu dodajo pribitke.
Npr. Nekdo, ki je star 45 let in ima 2 otroka ter ženo in vozi nov družinski enoprostorc z recimo 150 KS in vrednostjo 35.000 EUR in do sedaj ni imel prometnih nesreč bo plačal bistveno manj zavarovanja kot nekdo, ki je star 20 let in vozi 20 let starga R5 turbo. Pri njihovi statistiki je tak voznik bolj rizičen in bo imel več pribitkov kot tisti z vrednejšim in močnejšim avtom. Mislim, da pri nas ta sistem uvaja ergo zavarovalnica. Ja, pa sem zašel malo iz teme....
Glede 1 registracije in 2 avtomobilov pa mislim, da je pri nas zanemarljivo število takih ljudi, ki bi to koristili.
Ja ampak v bistvu ceno moreš najbrž postavit na en ključni parameter, kar je sedaj KW in nato se odbijajo raznorazni popusti kot je:
-brezškodna dogajanja
-starost voznika oz. leto vozniških izkušenj
-edini voznik
-lokacija vozila (gosto naseljeno mesto ali izven)
-znamka vozila
itd...
Drugače pa tudi druga zavarovalnica uvaja tak sistem kot si napisal ne samo Ergo
J.McLane: Bonus se res da prenesti z dedka, babice itd. vendar le v takšnem odstotku, kolikor let ima oseba vozniški izpit. Če imaš 3 leta izpit, lahko dobiš le 10% in ne vseh 55% od pokojnega dedak, kar je tudi zelo pravično!
Vse ostale "finte" so pa odvisne od samih zavarovalnic.
Recimo za moj 184kw avto predelan na plin bi tudi mogel plačevati manj dajatev za letno uporabo cest, če se že gremo ECO državice in teh simulacij kot so na električna vozila...
hrošč: Mislim da je tako, da plačaš zavarovanje za najmočnejši avto in nato lahko te tablice menjavaš na več vozil, ker naenkrat si lahko le z enim avtom na cesti, torej je to tudi logično, da za zavarovalnico ne predstavlja višjega tveganja. So pa seveda določene omejitve, ker drugače bi vsi to delali...
Uglavnem, prej bodo naši vrli politiki iznašli, plačilo dveh cestnin na enem avtu kot obratno