Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Euro 2 in registracija v SLO

Napisal/-a firebird Po mar 02, 2009 7:37 pm

Zanima me, ali je možna registracija vozila l. 96, ki zadostuje standardu Euro 2 v Sloveniji?
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Po mar 02, 2009 10:38 pm

seveda.
• vozilo mora biti opremljeno z nasloni za glavo na vseh sedežih in s tritočkovnimi varnostnimi pasovi, tudi na zadnjih sedežih,
• glede emisije izpušnih plinov mora vozilo ustrezati zahtevam Direktive 94/12/EEC (EURO 2 motorji), ki je v EU obvezna za vsa vozila od leta 1997‏.


Vir: http://www.amzs.si/?podrocje=419
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 02, 2009 11:21 pm

Ni. Povem iz prakse. Vsi ti govorijo, da lahko uvoziš star avto, pa pod letnikom 1997 avta ne boš registriral (razen oldtimerja). Trenutno je zadnji letnik, ki ga lahko uvoziš 1997 ali 1998.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Po mar 02, 2009 11:48 pm

Če ustreza zgoraj navedenim normam, mora it skoz. Eno leto gor al dol...
@firebird - preveri še na LPP, amzs,... sam pomojem mora it skoz.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 02, 2009 11:55 pm

Gorazd, so že probaval, pa na žalost se potem zalomi na LPPju. Sam sem hotel hilluxa letnik 1995 pripeljat, pa ima normo euro2, ampak je to nemogoče potem registrirat. Sej vsi govorijo da se da, ampak to je samo teorija - govorijo, v praksi je pa par ljudi res probalo to narest, pa so se nategnili in jim sedaj avtomobili stojijo pred hišo.

Kolega se je tako nategnil ravno s toyoto. Kupil je 1995 letnik land cruiserja, pa zdej na veliko išče kakega razbitega, da bi dobil papirje. ČE bo dobil kakšno razbito, bo plačal zanjo ogromno in vse skupaj ga bo prišlo kr nekaj dražje, kot da bi jo pri nas kupil, ampak ker je že pred hišo se bo potrudil.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Napisal/-a firebird To mar 03, 2009 4:28 am

Nebivedu,na podlagi česa pravzaprav ne bi mogel registrirati? Podrobno sem prebral zakonodajo in mi zdaj res ni nič jasno, Ali gre le za zajebavanje odgovornih in odločujočih organov?
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To mar 03, 2009 7:18 am

trik je v tem da ni pogoj euro2 norma, ampak popravek te norme z nazivom 94/12/EEC.
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Napisal/-a firebird To mar 03, 2009 7:55 am

Skull23 je napisal/-a:trik je v tem da ni pogoj euro2 norma, ampak popravek te norme z nazivom 94/12/EEC.

Fora je v tem, da je avto ameriške proizvodnje in je normo 94/12/EEC krepko presegal,samo kako naj to dokažem?
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO To mar 03, 2009 9:34 am

Včasih (predvsem v Nemčiji) je "Euro2" vpisan v prometni;
najkrajša pot bo, če pokličeš na LPP,... pa napiši kaj boš izvedel - bo koristilo še komu.

LP G.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun To mar 03, 2009 4:00 pm

Tvoj kolega ima v prometni vpisano schadstoffarm E2 potem pa zraven Schl. Nr.:14, kar pa pomeni Euro 1, za Euro 2 mora pisati prav Euro 2 ter zraven biti Schl. Nr.:25 ali 26!!!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To mar 03, 2009 4:51 pm

firebird je napisal/-a:Nebivedu,na podlagi česa pravzaprav ne bi mogel registrirati? Podrobno sem prebral zakonodajo in mi zdaj res ni nič jasno, Ali gre le za zajebavanje odgovornih in odločujočih organov?

Večna tema brez epiloga na našem "V8 american car" forumu!
Poglej! Nebivedu ti je prav povedal kako je s tem, verjemi! Avto letnik 96 ne boš mogel homologirat!! Neglede na to koliko si preučeval zakonodajo. Pri nas je glede tega precejšna zmeda in ti noben ne zna razložit točno kako in kaj (balkan pač). Poznam celo nekaj primerov ljudi, ki so imeli težave s homolgacijo z avtomobili, ki popolnoma ustrezajo vsem zakonom, normam in pravilom pa je bila to vseeno dolga, draga in trnova pot do homologacije. Celo pri oldtimerjih so že komplicirali!! - vedno pa je šlo za ameriška vozila! Če pa samo kakšna malenkost ne "štima" ( v tvojem primeru letnik) pol je pa to misija nemogoče!
Jaz sem že neštetokrat pomislil na uvoz avta mlajšega od 97', ki naj bi ustrezal vsem normam, pa sem hitro obupal.Nimaš kaj! Jaz nisem razkiral in vseeno kupil avto in tudi tebi priporočam, da raje ne kupiš, ker boš skoraj zagotovo imel nepremičnino!
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Napisal/-a firebird Sr mar 04, 2009 8:17 am

Pravkar govoril z LPP in ni nobenega problema,ker avto ima EU homologacijo (bil je narejen za EU tržišče) prav tako ustreza vsem ostalim zahtevanim pogojem. Letnik tukaj ne igra nobene vloge.
Za vse zajebancije ki sem jih prebral na V8 forumu pa se obrnite na Društvo za zaščito potrošnikov,ker gre za napačno interpretiranje zakonodaje in samovoljo odgovornih oseb.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 04, 2009 9:01 am

Ja men so tudi rekli na LPP-ju po telefonu, da ni nobenega problema, da če ima zadaj vzglavnike, ima euro2 normo, da ga lahko pripeljem. Potem smo se pa mal bolj zaklepetal z enim, ki dela na LPP, je pa rekel, da to vsakemu povedo, ko ga pa pripelje na ogled, pa ne more čez homologacijo in ga zajebavajo. In to zajebavanje se potem vleče toliko časa, da obupaš.

Imaš par ljudi, ki jim je ratalo, ampak to so bolj izjeme kot ... Mogoče če bi prišel s kakim pravnikom zraven, ki bi se začel obešat na zakon, da bi bilo kej bolje, lahko pa mnogo slabše, ker bi se unim potem za malo zdelo.


Kolega izdeluje tricikle shroščevo mašino in vsak njegov avto je unikat. Na LPP pripelje tricikl z vidno napako, ki jo zanalašč pusti, da jo vidijo. Oni ga prvič vržejo z nasmehom in gre domov, popravi zadevo in pride nazaj, pa naredi homologacijo in atest.
Sramota, ko bi vse lahko v prvo naredil, pa ve, da če ne bodo našli nobene napake, da bodo toliko časa iskali, da jim kaj ne bo všeč, da ga bodo lahko vrgli. In to se ponavlja že 15 let. To je pa naš LPP, slabi zakoni in človeška zavist!
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Napisal/-a firebird Sr mar 04, 2009 11:59 am

Zadeva bo aktualna poleti. Na srečo je foter pravnik in zdaj ko je v penziji mu je malo dolgčas pa tudi LPP imam pred nosom.
Prosil pa bi vse, ki so imeli takšno negativno izkušnjo da se javijo ali pa vsaj povedo s kakšno obrazložitvijo so jim zavrnili homologacijo. ;)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr mar 04, 2009 1:03 pm

firebird je napisal/-a:Za vse zajebancije ki sem jih prebral na V8 forumu pa se obrnite na Društvo za zaščito potrošnikov,ker gre za napačno interpretiranje zakonodaje in samovoljo odgovornih oseb.


Marsikdo se je že moral obrnit na različne ustanove. Vendar, kot sem že prej rekel je to potem dolgotrajen postopek od 6-12 mescev in tudi do 2 leti (nekaterim tudi po tem času ni uspelo)!! Razni nemški papirji in dokazila tem frajerjem na LPPju nič ne pomenijo! So nesramni in še posebej alergični na ameriška vozila!! Takoj začnejo z nesramnimi vprašanji in pripombami, kot: Kje si pa to našel, kaj ti bo tak avto, a se to sploh pelje, ima luči ..??? Vmes pa še parkrat omeni - CITIRAM: "men amerikanci sploh ne potegnejo" in to je res, kot si napisal, samovolja odgovornih ljudi.
Jaz res upam, da ti bo uspelo! Se pa bojim, da bo dolgo trajalo.
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost