Bucko99: Imajo vso pravico popravit kakršno koli napako na polici. To tudi piše v pogojih, mislim pa da celo na polici piše..pri določenih zavrovalnicah je vsekakor navedeno, da si pridržujejo popravit napako, ki jo je naredil sklepalec/referent.
To je isto, kot če kupiš kako zadevo in opaziš da nekaj manjka ali da je poškodovana, logično da greš nazaj in urediš z prodajalcem, mar ne? Kako bi se počutil, če bi ti rekel, to kar si sam malo višje napisal?

Je pa spet razlika, če bi ti sklepal zavarovalniški agent, bi te on sam poklical in razložil, če pa sklepaš pri okencu, pa dobiš po pošti...

Polico je pa ta čas pač v statusu reklamacije in dokler ne urediš bo tudi tako ostalo. Nič ne moreš dosečti, pač moreš uredit. Če ne boš plačal, te bodo pač dali v izvržbo in nabili še te stroške okoli 120€ + dolg... nato se ti bodo vsedli na račun..in če tudi to ne gre skoz, pa dobiš rubežnika...tako da se ne moreš izmuznit.
Predlagam, da čim prej urediš.