Zavarovalnice, kasko, cene, nasveti, registracija, tehnični pregledi...
 
dolfe
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: So sep 14, 2002 9:40 pm

Zamenjava motorja

Napisal/-a dolfe Če okt 24, 2002 8:01 pm

Zanima me, če morda kdo ve, katere 'papirje' je treba urediti, če želim avtu zamenjat motor? Nov motor bi bil istega tipa kot star, edina razlika bi bila pač drugačna serijska številka.
 
marky23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če nov 21, 2002 8:29 am

Re: Zamenjava motorja

Napisal/-a marky23 Če nov 21, 2002 9:01 am

če je istega tipa ni potrebno nč.... po novem....

samo če menjaš bencin - diesel ali obratno ali daš drugi tip... taj je potreben a-test!
Marky
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Re: Zamenjava motorja

Napisal/-a WhiteCell Pe nov 29, 2002 8:28 am

tocno tako...
motor je potrosni material...
poglej u prometno in ti pise samo tip.... in ne tut serijskih :)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Yugovar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe feb 07, 2003 2:28 pm

Re: Zamenjava motorja

Napisal/-a Yugovar To feb 11, 2003 1:41 pm

ali potem lahko v yugotu zamenjas original z lancia 1.3
yugo-perpetum mobile
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Re: Zamenjava motorja

Napisal/-a dobek To feb 11, 2003 2:46 pm

Yugovar pravi:
ali potem lahko v yugotu zamenjas original z lancia 1.3



preberi, kaj je marky23 napisal...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po mar 03, 2003 8:55 am

NE
pri Yugotu sm menjal iz 45 na 55 in sm moral homologacijo delat. !

ce dajes neoriginalno masino not mor homologacijo delat....

zahteve pa to
1. original kupljen motor + papirji za motor
2. ORIGINAL nosilci za motor ( nic svasano)

no to je to
jest sm mel se 3 zahtevo in sicer da zamenjam lajtngo za bremze + zavorni cilinder ker je bil peh navaden zdej je pa servo...

poj na LPP posled dopis kjer napises kaj si naredil.... ti poslejo vabilo ( 14 dni priblizn)
gres ke nardis tehnicnga..

on te mal prasa kaj si naredu in ti cez kaksn mesec poslejo homo. kartoncek..
strosek?
6000 C
in se 5000 sit za ostalo
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Jesus
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: To jan 21, 2003 9:51 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Jesus Po mar 03, 2003 11:42 pm

kaj pa ce gres na mocnejso masino, a je treba kej dost placat na homologaciji?
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po mar 03, 2003 11:59 pm

to kar sem napisal je v primeru ce das mocnejso masino not
s pri nas so problemi ze ce das OIGINAL masino not ( jest sm mel 45 in sm dal 55 not pa sm mogu homologacijo delat :evil:
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 04, 2003 6:38 pm

TechnoBoy je napisal/-a:to kar sem napisal je v primeru ce das mocnejso masino not
s pri nas so problemi ze ce das OIGINAL masino not ( jest sm mel 45 in sm dal 55 not pa sm mogu homologacijo delat :evil:


Sem jaz tudi mel isti primer yugo 45 z masino 55.
Na tehnicnem logicno so me vrgli!!!
Sem se ze prijavil na homologacijo pa sem si potem premislil, pa se motor je bil olnat je neko tesnilo spuscalo!!!
Aja ce v 45 das motor od 55 se mores dat noter servo zavore!!!
45 tega nima, 55 60 in 65 pa imajo vse isto!!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr mar 05, 2003 12:36 am

oni negledajo v kasnem stanju je masina
gledal so mi...
NOSILCE
ZAVORNI CILINDER
in obvezno je lajtngo menjat...
bi te vrgu ce bi vidu da si raztegnil cevi ( kar je tut mozno )
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr mar 05, 2003 8:00 pm

TechnoBoy je napisal/-a:oni negledajo v kasnem stanju je masina
gledal so mi...
NOSILCE
ZAVORNI CILINDER
in obvezno je lajtngo menjat...
bi te vrgu ce bi vidu da si raztegnil cevi ( kar je tut mozno )


Neki me zanima!!!
Recimo ce dam not masino od 65, mislis da bojo skapirali???
Pomoje nebi ker ni velike razlike v velikosti med 55 in 65-ko!!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr mar 05, 2003 9:42 pm

nebi...
ce mi je un tip reku da je 1.5 ista na zunaj kot 55ka
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
BiMMER
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: So mar 02, 2002 12:05 pm
Kraj: Lucija, Slovenija

Napisal/-a BiMMER Sr mar 05, 2003 10:19 pm

Kaj pa številke motorja...a misliš da ni v nobenem registru napisano, kakšna številka pripada določenemu motorju!?!
-JuRE-
BMW F30, bj. 2017
 
Mrki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Če sep 05, 2002 9:25 pm

Napisal/-a Mrki Če mar 13, 2003 12:41 am

Neki me zanima!!!
Recimo ce dam not masino od 65, mislis da bojo skapirali???
Pomoje nebi ker ni velike razlike v velikosti med 55 in 65-ko!!


bojo, če ni tip motorja isti.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če mar 13, 2003 7:36 am

BiMMER je napisal/-a:Kaj pa številke motorja...a misliš da ni v nobenem registru napisano, kakšna številka pripada določenemu motorju!?!

mam napisan samo TIP in ne seriske...
in se to je scena na bloku je pa zagrajena s vodno crpalko..tko da mors skor polovico avta podret da do nje prides ...
V8 POWER
 
Freshvictim
Novinec
 
Prispevkov: 207
Pridružen: To okt 22, 2002 8:29 pm

Napisal/-a Freshvictim Ne mar 16, 2003 7:22 pm

No bi se jaz nekaj prasal!

Mam bravota 1.6 16v mogoce bi enkrat menjal masino z JTD najmanj 1.9 skratka turbina..... ali je to sploh mozno?

in kako je treba urediti dokumente za registracijo???

Ter koliksen je strosek!!!



P.S. se nekaj jst bi mogel a-testirati fedre, litke, mogoce se kak spojler, kako naj to izpeljem, koliko me pride???
 
Uporabniški avatar
OOwOp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 06, 2003 10:28 pm
Kraj: Kransterdam

Napisal/-a OOwOp Če mar 20, 2003 10:26 pm

to pa moram komentirat. V mojem Pežoju 205 motor 1.9 GTI, v prometni piše 1.6 GTI k ma 30 KM manj kot 1.9. In sm šeu pol leta nazaj na tehničnega pa je gledu cifre. pa je gledu tip motorja. pol se je pa po glavi popraskal in je še enkrat prebral in preveril tip motorja. Pol je pa sam z rameni skomignu :)
Res pa da nism tehničnga naredu sm meu luči previsok naštelan premočne žarnice pa letev volana sm menjal, hihi. Aprila mam spet upam da bo spet skomignu :D
More power!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če mar 20, 2003 11:32 pm

hehe
jah men so tut 3 ugotavljali kaj mam zaeno masino notr...
hehe pa 3x so gledal..poj pa zmagoslavno ja to je pa 128 in ne od yugota... :blablbabla
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe mar 21, 2003 1:36 am

No da vam prvo povem da GLEDA kok je motro masten! Ker sem bil poleg ko je bratranc bil na tehničnem z mastno mašino.Pa mu je reku samo:"Motor zatesnit". pa ga je vrgu.Pam ne je tudi kompliciru na jugoto še sam je pol nekak si dal reč da sem ojle nalivu pa mi je mimo stekl :D Za motor 65 u jogoto 55 pa po moje tudi ne bi reku kaj.Ker neke opazne razlike tko ni.Sicer pa tko ko sem mel jaz motor not narjen pa nč ni reku :D .Športni filter vse cevke po svoje pa kable pa vse k sem motor en dan pred tehničnem menju pa se mi ni dal vse uštimavat nazaj u original pa je sam pogledu pa haubo zaprl:)))
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Pe mar 21, 2003 11:42 am

hmm mmen ni gledal tega ( mejbi ne ker ni bil nevem koliko masten.. sam dej povej ker jugov motor ni masten :) JOKE.. ja mene je prasal ce sm menjal lajtngo, cilinder in pozarni zid...
to je vse kar je prasal....
V8 POWER
Vrni se na Zavarovanje in registracija vozil

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov