tito pravi:
Jaz ti verjamem, da v avtomobilu drobi! Vendar se enkrat ti povem, da se glasnost ne meri samo pod 80 Hz in potem reces igra mi 145 dB. Meritev se mora nanasati na cel frekvencni razpon - tudi visoke tone. Ce pa ze merite tako kot pac merite, potem zraven napisite, da je to max moc, frekvenc nizjih od.., verjetno so samo vrhi signalov, ki trajajo samo kratek cas. Za kratkorocno moc mora tak signal vzdrzati celo sekundo, za dolgorocno moc pa kar celo minuto.
Ce signal posiljate z racunalnikom - recimo od 80 - 20 Hz in stvar zdrzi minuto pri tej glasnosti kot pravis (v kar dvomim), ti povem, da me ne bo niti blizu, kaj sele v avto.
Kar vam govorim je samo, da pisite zraven ne vem vrh signala je dosegel oz. PEAK power in ne igra mi 145 dB. Peak power lahko tudi za 20 dB preseze glasbeni signal. Poleg tega je kot sem ze veckrat omenil pomembno tudi frekvencno obmocje.
Ucim pa ne krive vere ampak doslednosti pri interpretaciji meritev.
Ne vem kaj hočeš sploh povedati: stvar je preprosta.V ojačevalec se spusti sinusni signal, ki ga dobiš ojačanega na izhodu.Z njim goniš subwoofer in da ti ustvari določen zvočni pritisk,ki se ga zmeri.
Torej,če nekdo reče da mu sistem v avtu ustvari recimo 145dB, ne vem kaj je tu sporno.Kaj naj mu povem kako sem meril, koliko časa,pri kakšni temperaturi itd.Vsi na tekmovanjih imamo enake pogoje v katerih tekmujemo.Ne vem zakaj tu mešeš PEAK POWER in RMS POWER( poglej zgoraj) se pravi pri merjenju zvočnega pritiska.To kar ti govoriš se nanasa na merjenje signalov pri ojačevalcih ali zvočnikih,
pri merjenju zvočnega pritiska pa sploh ne vem kaj točno misliš.Zadeva
nima RMS in PEAK-a.Pač pribije in to se meri.Kaj a naj delimo rezultat z korenom iz 2,da boš dobil RMS izražen v dB.A si predstavljaš.Reče eden: ti jaz imam pa rezultat 102dB RMS zvočnega pritiska in 145dB PEAK zvočnega pritiska.HALOOOOO!Pa kje si videl te enote za merjenje pritiska.
LP
[Sporočilo uredil/a zazo na dan 20.12.2002 ob 09:49 GMT]