Napisal/-a sebaveh Sr jul 20, 2011 9:15 pm
Oboje je en špilcojg.
Varovalko že tako imaš v avtu v škatli z varovalkami, ponavadi je 10 ali 15 A.
Zakaj pa so dali le 5A, pa zagotovo zaradi šparanja pri tankih kablih, manj kvalitetnem vtikaču ter vtičnicah. Če boš menjal kabel s takšnim ki ima presek vsaj 0,75 ali 1,5 kvadratnih mm, dobro polotal vse stike na vtičnicah in vtikaču, mogoče še menjal vtikač, potem pa lahko spustiš skozi 10 A toka.
Grelo se bo pa v vsakem primeru - ti vtiči so namreč zelo neposrečeni in so že od samega začetka namenjeni zgolj za napajanje grelca vžigalnika. Njihov največji problem je v tem, da nimajo nekega konkretnega mehanizma ali zatičev, s katerimi bi tesno ostali skupaj. Tako pa se vtikač razrahlja in leze narazen.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!