Avdiofili, raj za vas...
 
Uporabniški avatar
Ninja333
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr maj 23, 2007 2:45 pm
Kraj: In da Ghetto

utripanje luči

Napisal/-a Ninja333 Sr okt 17, 2007 7:56 pm

lep pozdrav

da mal popravm ;) k dam musko "do konca" mi malenskost utripajo luči...al pa se mi zdi k me tok trese :P

zj me zanima...k nism lih stručko 8) kaj rabm da mi ne bo več. a rabm kondenzator al je problem švoh akumulator??
Nije đabe ni u stare babe
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Če okt 18, 2007 5:51 am

dva osnovna razloga sta:
če imaš v avtu ojačevalec, je kabel za napajanje pretanek ali pa je masa slabo nameščena (beri... slabo zbrušena barva in je masa v slabem siku s karoserijo in tako slab tokokrog)

najbolje bi bilo da bi na ojačevalcu izmeril padec napetosti ko udari bas (če ga imaš). Meriti moraš na ojačevaclu ne na akumulatorju.

če je vse to ok, potem razmišljaj o menjavi akomulatorja. Kondenzator je res zadnji člen v verigi, ki bi ga rabil, je pa res da dober zgleda ko je vgrajen v avtoakustični sistem :D

lp, zazo
 
Uporabniški avatar
Ninja333
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr maj 23, 2007 2:45 pm
Kraj: In da Ghetto

Napisal/-a Ninja333 Sr nov 14, 2007 8:05 pm

dans sm kupu akumulator 2500a kratkostičnega toka in ni nč bolš.

use mase sm še 1x pregledav, pobrusu. na nov sm povleku še 35kvadrat kabel z minusa na šasijo. mam tud xenon, tko da te komentarje zadržte zase k svetujete da dam xenon. utripa mi notri. najbolj se vidi na potovalnem računalniku k je rdeče osvetljen, pa lampice če pržgem za osvetlitev notranjosti ful utripajo. xenon najmanj utripa, pozicijske pa kr dost.

ne vem kaj nej še nardim k sistem res ni extremn(pol bi še razumev):
-sub je gz 12xd-al
-ojačevalc 2.500tx
-eni jbl za spredn sistem na ojačevalcu gz 2000tx

plus kabel mam 35kvadrat deljen na 2x 16kvadrat(30cm dolžine)
minus je pa pršraufan na tist šrauf za varnostne pasove zataknt, kr dost debel(minus kabli so 16kvadrat(50cm za usak ojačevalc)

kaj nej še nardim? v čem je še lahko problem?

prosim za pomoč. lp, Ninja
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr nov 14, 2007 8:13 pm

Napisal si, da ti MALO utripajo, po moje je to čist normalno, saj poraba je kr pri avtoakustiki.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
mucek
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po sep 13, 2004 6:08 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mucek Sr nov 14, 2007 9:22 pm

Lahko probaš zraven ojačevalca še kakšen ogromen kondenzator zvezat.
Ampak dobri niso poceni - če imaš možnost, najprej poskusi, da vidiš če je to to.

LP, Grega
 
Uporabniški avatar
Ninja333
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr maj 23, 2007 2:45 pm
Kraj: In da Ghetto

Napisal/-a Ninja333 Če nov 15, 2007 4:43 pm

tko sm zdej naredu. sm dav še kondenzator in problem ostaja.

- ko je avto ugasnjen napetost pade(ko udari bas) za cca 0,2V(z 12,4V na 12,2V) in takrat nič ne utripa

- ko je avto prižgan napetost pade(ko udari bas) za cca 1,1V(z 14,4V na 13,3V) in takrat mi utripa

kablov nism nč več tikal.

a mogoče te informacije kej pomagajo? kaj lahko še nardim?

lp, ninja
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če nov 15, 2007 5:11 pm

KAko močen ferštekeraj imaš? Najbrž ne poslušaš prav potiho, ane? Po mojem bi bilo za:

- montirati uber hud kondenzator
- montirati zelo kvaliteten aku. Tisti ki misljijo z akustiko bolj resno imajo 2 akuja.
- montirati zmogljivejši alternator.

Računati moraš, da daje akumulator od sebe okoli 12V, polni se ga z okoli 14,4 (nekateri modernejši avti celo več). Torej, alternator daje od sebe 14.4 in še tako dober akumulator ti ne bo kompenziral razlike med 12 in 14.4- to lahko naredi izključno kondenzator.
Luči ti utripnejo zaradi padca 14.4 --> 13, pod (veliko) 12 ne pade zaradi kompenzacije akumulatorja; zmogljivejši alternator ti bo zagotovil večjo moč, kar pomeni, da bo pri večjih tokovih (glasen bas potrebuje veliko energije in povleče velik tok) zagotovil konstantno napetost oz. manjši padec (P = U * I).

Če ti kondenzator ne pomaga (seveda močan), se ali sprijazni z utripanjem, ali pa seži v denarnico za zmogljiv alternator. Osebno bi naredil prvo, ker itak ne moreš tako naglas nonstop poslušat glasbe, saj si uničiš bobniče.
 
Uporabniški avatar
Ninja333
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr maj 23, 2007 2:45 pm
Kraj: In da Ghetto

Napisal/-a Ninja333 Če nov 15, 2007 5:14 pm

ja kot kaže bom moral ubrat prvo opcijo.

sam ni mi jasn k muska res ni "brutalna"

mam ojačevalc gz 2.500tx 500Wrms in prav tako močan sub.

ne vem no. pol bi pr 2kw mev lajt šov. :?

aja pa avto je golf iv. pomojm da ni tok j**c altenator, ali pač?
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če nov 15, 2007 5:33 pm

RMS moč ti ne pove, koliko moči je dejansko "popil" zato da je dal toliko ven.

Reciva da imaš MAX 500W (peak), kar pomeni da toliko povleče ob konicah najhujših basov..pa reciva da ima efektivnost 0.75; tako dobiš 666.67W na priključkih. Pri 12 voltih to nanese 55.5 ampera.

Če imaš kilowatt peaka in izkoristek 0.75 (in poslušaš na MAX), ti bo ob konici pojedel 1333W --> ca. 110 amperov.


Alternatorji pač niso namenjeni takim tokovom, zato se jih kot prvo podpre s kondenzatorjem (ki pokrije tokovni sunek ob šusu basa), kot drugo pa zamenja z zmogljivejšim..
 
Uporabniški avatar
Ninja333
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr maj 23, 2007 2:45 pm
Kraj: In da Ghetto

Napisal/-a Ninja333 Če nov 15, 2007 6:55 pm

če te razumem...a bi lahko tud odpravu to z močnejšim ojačevalcem, saj ga sub potem ne bi toliko obremenil ali to nima veze?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če nov 15, 2007 7:37 pm

alternator zamenjaj z mocnejsim.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Ninja333
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr maj 23, 2007 2:45 pm
Kraj: In da Ghetto

Napisal/-a Ninja333 Če nov 15, 2007 7:53 pm

zakaj alternator? kako pa kšni k majo slabše avte(beri slabši alternator), pa močnejšo akustiko, pa nimajo tega problema.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če nov 15, 2007 8:12 pm

Saj je vse razloženo in razumljivo iz tega kar sem napisal zgoraj- če imajo original "švoh" alternatorje (sanja se mi ne, koliko ima golf/clio, zase vem da imam 110A v safranu), morajo dat noter kondenzator. Slednjega si lahko predstavljaš kot lavor vode- normalno točiš počasi, vsake par minut bi pa želel zelo močan curek. To ne bo šlo, če ne boš vmes postavil lavorja ki se bo počasi polnil, ti boš počasi praznil, ko boš želel curek, ga boš pa dobil iz lavorja..

...seveda pomaga tudi akumulator, ampak le-ta ti pomaga takrat, ko povlečeš že toliko toka, da napetost na alternatorju pade pod 12V.
 
Hulitik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Ne mar 18, 2007 9:34 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a Hulitik Po nov 19, 2007 12:19 am

Če sem kaj zgrešiu se že v naprej opravičujem ampak useeno.
1. Masa priterjena na pozicijo kjer so priterjeni pasovi ve velikokrat varljiva saj imajo le ti dostikrat umes plastično podložko, ki je včasih sploh ne opaziš

2. Ali imaš spredaj is akomulatorja na ohišje avtomobila dodatno maso debeline napajalnega kabla?
LP
Kovačič car audio
 
Uporabniški avatar
Ninja333
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Sr maj 23, 2007 2:45 pm
Kraj: In da Ghetto

Napisal/-a Ninja333 Po nov 19, 2007 10:09 am

ja oboje. sej sm se sprijaznil že, ker sem use sprobal(saj mislm) in ni nič pomagalo. razen alternatorja nism zamenljal ,kar tudi ne mislim. lp
 
ford boy
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: So sep 01, 2007 7:20 pm

Napisal/-a ford boy Po nov 26, 2007 6:14 pm

probaj preklopit močnejši kondezator, potem več verjetno neboš imel težave
Vrni se na Avtoakustika in avtovideo

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov