Avdiofili, raj za vas...
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po mar 31, 2003 10:45 am

Zazo .. estetiko produkta, kot tudi vozila. Profi stvari domace izdelave so morda "surovega" videza, kar pa ne velja za vse izdelke znanih in manj znanih proizvajalcev.
Ampak tiste modrelucke (slika) so plod mojega eksperimentiranja :o

O zgubljanju ... imas prav :) dokler ne bos kaj boljsega slisal ... :D
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po mar 31, 2003 10:54 am

no zadeva je taka zdele sem zmenjen z kolegom, ki pozna nekoga pri eni avtoakustiki (sem pozabu kateri) pa greva ene par subov probat. se slismo...

juhica
 
Edi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 11, 2002 1:39 pm

Napisal/-a Edi Po mar 31, 2003 11:14 am

mimo grede, prav noben tekmovalec nima aktivnega suba tako ne v SQ kot ne v db-Drag... to bi moralo tudi nekaj pomeniti... vsaj to da ni niti približno dober?
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po mar 31, 2003 11:29 am

Edi .. se strinjam, ker je aktivni sub dober kompromis med prej nastetimi dejstvi. Gotovo pa ni primeren za tekmovanja, saj pri SQ tekmovanjih gredo do skrajnosti, torej posebne predelave vozila zaradi vgrajenih komponent, posebni materiali vsled boljse akustike ter nesteto drugih dejavnikov. Zadeva je precej bolj sofisticirana, kot pa gol (tako tudi neuporaben) avtomobil, brez zadnjih sedezev, z leseno skatlo, ogromnim zvocnikom ter kupom kablovja in ze zrahljanimi spoji karoserije ... :twisted:
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Po mar 31, 2003 12:17 pm

gerchy je napisal/-a:Edi .. se strinjam, ker je aktivni sub dober kompromis med prej nastetimi dejstvi. Gotovo pa ni primeren za tekmovanja, saj pri SQ tekmovanjih gredo do skrajnosti, torej posebne predelave vozila zaradi vgrajenih komponent, posebni materiali vsled boljse akustike ter nesteto drugih dejavnikov. Zadeva je precej bolj sofisticirana, kot pa gol (tako tudi neuporaben) avtomobil, brez zadnjih sedezev, z leseno skatlo, ogromnim zvocnikom ter kupom kablovja in ze zrahljanimi spoji karoserije ... :twisted:


gerchy.. videm da poznas ze vse kar se tice avtoakustike :D

svašta videš tkole po forumih :D eni trdijo svoje do daske..

glihtko k da bi su jest zdele o vgradnji turbine nabijat pa se mi sanja ne
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po mar 31, 2003 12:34 pm

vsekakor, zaprisezeni dbdrag tekmovalci pa tudi ne morejo iz svoje koze :)
Sploh pa .. ce bi se drzali vprasanja juhice, do razprave ne bi prislo :)
Ampak .. 1000 ljudi - 2000 oci, pa se vec cudi :)

p.s. nabijanje? Pocasi dojemam, na kaj so me med vrsticami opozarjali stalnejsi uporabniki "forumov" ... Zanimivo, kaj vse ne preberes med posti. Iskalnik je nadvse uporabna pogruntavscina.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po mar 31, 2003 1:27 pm

gerchy je napisal/-a:dobek ... ne laskaj si prevec, tudi ti s postom nisi odkril ravno tople vode kakopak tudi nisi podal nikakrsnega (po tvoje) "profi" mnenja :D


in ga tud nisem mislil...ker pac nisem in nikol ne bom profesionalec na tem podrocju

sem ti pa samo povedal, da mi take teorije najezijo se tistih par las, ki ji mam (pa ne zato, ker si jih ti razglabljal, ampak zato, ker sem jih ze ne vem kolikokrat slisal )

;)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Po mar 31, 2003 1:52 pm

gerchy je napisal/-a:vsekakor, zaprisezeni dbdrag tekmovalci pa tudi ne morejo iz svoje koze :)
Sploh pa .. ce bi se drzali vprasanja juhice, do razprave ne bi prislo :)
Ampak .. 1000 ljudi - 2000 oci, pa se vec cudi :)

p.s. nabijanje? Pocasi dojemam, na kaj so me med vrsticami opozarjali stalnejsi uporabniki "forumov" ... Zanimivo, kaj vse ne preberes med posti. Iskalnik je nadvse uporabna pogruntavscina.


in na kaj so te opozarjali?!

btw.. glede dBdraga... tut v SQ nism vidu aktivnih tub, subov.. ipd.. torej to ni le domena zagrizenih dBdregrjev... kot si se izrazu.. da ne mormo iz svoje koze.. lahko mi pa poves kje sem narobe svetoval..

nism "vseved" in ne vem vsega... tut jest sm zmotljiv.. vem pa da so aktivne zadeve precej slabsi in drazji nakup... nekako tako kot orginal avotradijo. plačaš ga ko blesav.. lepo paše v armaturo.. tukaj se p azgodba o AR konca..
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po mar 31, 2003 2:46 pm

dragi clani avtomobilskega foruma, avtoakustiki in ostali,

po dveh urah preizkusanja takih in drugacnih znamk, aktivnih in neaktivnih, malo in velikowatnih zadevah, tubah in skatlah, sem prisel do naslednjega zakljucka:
- subwooferji butajo k svina,
- subwooferji v prtljazniku avtomobila, za zadnjimi sedezi in polico, nimajo zveze z kvalitetnim zvokom,
- kvaliteta med posameznimi wooferji (srednjega in visjega cenovnega razreda) je zanemarljiva (zopet subwoofer v prtlazniku)
- v mojem primeru se slisi za avtomobilom celo bolje kot v avtomobilu,
- philipsov 80 w sub cca 30x30x10 cm je kljub svoji majhnosti impresioniral, v glavnem na racun tega, da je bil v kabini.

Skratka, ce zelite impresionirati soseda, ce vam veliko pomeni, da v kriziscu vsi vejo, kaj poslusate (no ja, slisali bodo samo ritem), kupite vsaj 300 w subwoofer in ga vtaknite v prtljaznik, ce zelite kvaliteto in radi poslusate reggae glasbo pa bo treba poiskati drugo resitev. mislim da bi 100 w sub z 20 cm zvocnikom povsem zadosotoval.
moje mnenje...

lp
juhica
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Po mar 31, 2003 5:46 pm

juhica je napisal/-a:dragi clani avtomobilskega foruma, avtoakustiki in ostali,

po dveh urah preizkusanja takih in drugacnih znamk, aktivnih in neaktivnih, malo in velikowatnih zadevah, tubah in skatlah, sem prisel do naslednjega zakljucka:
- subwooferji butajo k svina,
- subwooferji v prtljazniku avtomobila, za zadnjimi sedezi in polico, nimajo zveze z kvalitetnim zvokom,
- kvaliteta med posameznimi wooferji (srednjega in visjega cenovnega razreda) je zanemarljiva (zopet subwoofer v prtlazniku)
- v mojem primeru se slisi za avtomobilom celo bolje kot v avtomobilu,
- philipsov 80 w sub cca 30x30x10 cm je kljub svoji majhnosti impresioniral, v glavnem na racun tega, da je bil v kabini.

Skratka, ce zelite impresionirati soseda, ce vam veliko pomeni, da v kriziscu vsi vejo, kaj poslusate (no ja, slisali bodo samo ritem), kupite vsaj 300 w subwoofer in ga vtaknite v prtljaznik, ce zelite kvaliteto in radi poslusate reggae glasbo pa bo treba poiskati drugo resitev. mislim da bi 100 w sub z 20 cm zvocnikom povsem zadosotoval.
moje mnenje...

lp
juhica


ce sem prov razumel.. s subwoferjem v prtljaznem prostoru ne mores dobit ven dobrega basa?! oz. recmo kvalitetnega?!
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To apr 01, 2003 12:42 pm

zazo, govorim za svoj primer in ne na splosno. gledal sem zadnje sedeze, ki so debeli cca 20 cm, na zadnji strani in spodnji del police sta dodatno oblepljena z cca 3 cm debelo peno, ki je verjetno (tudi) zvocna izolacija med prtlaznikom in kabino (mam bmw 7). dejstvo je, da nisem avdiofil a ce opazimo razliko med basi, ko poslusam muziko ob odprtem prtlazniku, zaprtem ali v kabini, pomeni da nekje kvalitea ne stima. ali je to ko poslusam ob odprtem prtljazniku, glede na to, da sem poslusal dobre subwooferje, ne verjamem. pomeni, da so basi v notranjosti vozila popaceni. gre tudi za to, da poslusam glasbo na jakosti, ko se da v avtomobilu normalno pogovarjat. to, da woofer v prtlazniku povzroci, da se cel avto trese ne bom omenjal.
ne, nisem hotel reci, da v avtu ne mores doseci dobrega basa. govorim za svoj primer (in verjetno je v vseh avtomobilih visjega razreda), da woofer v prtlazniku za poslusanje ne bo najboljsi. verjetno bo manjsi woofer v kabini bolje opravil delo. za poslusanje muzike, ki potrebuje mocne, glasne base pa je takoalitako vseeno kje je woofer.

bi te vprasal zazo, po tvoje, kako bi bilo, ce bi bass zvocnik montiral v zadnjo polico (ali par), ojacevalec pa pod polico???

lp
juhica
 
Edi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 11, 2002 1:39 pm

Napisal/-a Edi To apr 01, 2003 12:57 pm

juhu juhica! :D

za BMW je najbolje če si narediš bandpas škatlo... to je bistvu škatla v kateri se zvočnik spljoh ne vidi in samo ena cev gleda ven in to cev si spelješ v kabino in imaš bas v kabini. Sam sem imel podobno narejeno v mercedesu (ki ima med sedežem in kufrom rezervoar) in je bil zelo kvaliteten bas. Kakšne druge variante v kufru ponavad ne delajo dobro v limuzinah, razen izjem, ki imajo luknje za smuči iz zvočnik usmerijo v tisto luknjo.
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo To apr 01, 2003 1:09 pm

juhica je napisal/-a:zazo, govorim za svoj primer in ne na splosno. gledal sem zadnje sedeze, ki so debeli cca 20 cm, na zadnji strani in spodnji del police sta dodatno oblepljena z cca 3 cm debelo peno, ki je verjetno (tudi) zvocna izolacija med prtlaznikom in kabino (mam bmw 7). dejstvo je, da nisem avdiofil a ce opazimo razliko med basi, ko poslusam muziko ob odprtem prtlazniku, zaprtem ali v kabini, pomeni da nekje kvalitea ne stima. ali je to ko poslusam ob odprtem prtljazniku, glede na to, da sem poslusal dobre subwooferje, ne verjamem. pomeni, da so basi v notranjosti vozila popaceni. gre tudi za to, da poslusam glasbo na jakosti, ko se da v avtomobilu normalno pogovarjat. to, da woofer v prtlazniku povzroci, da se cel avto trese ne bom omenjal.
ne, nisem hotel reci, da v avtu ne mores doseci dobrega basa. govorim za svoj primer (in verjetno je v vseh avtomobilih visjega razreda), da woofer v prtlazniku za poslusanje ne bo najboljsi. verjetno bo manjsi woofer v kabini bolje opravil delo. za poslusanje muzike, ki potrebuje mocne, glasne base pa je takoalitako vseeno kje je woofer.

bi te vprasal zazo, po tvoje, kako bi bilo, ce bi bass zvocnik montiral v zadnjo polico (ali par), ojacevalec pa pod polico???

lp
juhica


v principu so v limuzinah vecje tezave kot drugje...

vendar... mas par opcij.. lahko naredis bandpass kisto.. in speljes refleks skozi zadnjo polico v kabino! to je ena od varjant.. druga, ki si jo ti omenil bi sicer sla.. samo bi mogu pod zvočnik (torej pod polico) narediti skatlo, da bi sub spilal v skatli. Ce imas vreco za smuci (kar sicer ne vrjamem) lahko sub obrnes skozi to luknjo.

obstaja pa varianta da se naredi skatla za sub nekje pri voznikovih nogah in sicer iz poliestra tako da se lepo prilega in ne moti sopotnika..

obstaja miljone variant.. ampak po mojem mnenju je aktivni sub najslabsa...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To apr 01, 2003 2:12 pm

ja, edina realna varianta se mi zdi cim manjsi sub v skatlo pod polico, nad njim pa odrezat izolacijo. to bi slo. zdej pa kok mora bit velik najmanjsi zvocnik (ampak res minimum) in kok skatla. fi 15,20 cm??? zraven ojacevalc pa bo slo po moje. a mora bit zvocnik gor obrnjen?

cau
juhica

ps: woofer v kabini mi ne disi (treba kable pelat, pod sedezem je pa res minimum placa), tud drugje bi slo tezko.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To apr 01, 2003 2:17 pm

glede na to, da je kar velika avto (kabina) bi bila kaka 10"ka dovolj (25cm) premera, pa pod polico kar skatla pritrjena
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy To apr 01, 2003 2:52 pm

eno vprasanje ... :D
napisite pomankljivosti in prednosti aktivnega in neaktivnega suba, prosim, predvsem (poleg uporabnosti in izgleda) zvokovne znacilnosti in PROSIM ne vrzite na prvo mesto glasnosti in (kilo)vatne moci ..

pa se to .. roke gor, kateri ima RES izkusnje z aktivnimi subi (to pomeni, nekaj urno poslusanje, zazeljena montaza v svojem avtu)

thanx
 
Edi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 11, 2002 1:39 pm

Napisal/-a Edi Sr apr 02, 2003 9:22 am

gerchy je napisal/-a:eno vprasanje ... :D
napisite pomankljivosti in prednosti aktivnega in neaktivnega suba, prosim, predvsem (poleg uporabnosti in izgleda) zvokovne znacilnosti in PROSIM ne vrzite na prvo mesto glasnosti in (kilo)vatne moci ..

pa se to .. roke gor, kateri ima RES izkusnje z aktivnimi subi (to pomeni, nekaj urno poslusanje, zazeljena montaza v svojem avtu)

thanx


emmm, nisem sicer imel zmontirano v svojem avtu... ampak sem jih pa zmontiral več kot 5 (službeno) in sem jih tudi nastavljal... sem jih tudi dosti privatno slišal..

Aktivni sub:

V primeru nadgradnje sistema si primoran zamenjat vse, ne moreš npr. porabiti ojačevalca za prednji sistem itd. (tko kot v računalništvu integrirane kartice).

Nisem še videl lepega aktivnega suba, pa da bi bil kompakten - to je sevedda stvar okusa.

Ponavadi, so skoraj vsi aktivni subi v zelo premajhnih škatlah, kar jim pobere odziv nižjih tonov (no obstaja izjema in to je Bazooka), kar pomeni da je hnjihov frekvenčni odziv v zgornjem območju in ne moreš z njimi ustvariti SQ sistema, da bi bas prihajal od spredaj.

Kot zadnje... kot si rekel... prepotiho je :D

Sub + ojačevalec:

Moraš sam delati, da bi dobro naredil in da bi cenovno bilo isto.

Potreba po dveh kosih opreme.

Je pa bolj uporabno za tiste, ki imajo kkšrnekoli plane nadgrajevat zvočni sistem, je bl kompaktno, je lahko čisto prikrito oz vskaldu z prtljažnikom ala barva, tekstura.... bolj prilagodljivo (predvsem zvočno)
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby Sr apr 02, 2003 12:09 pm

Mal iz debate bo tole vprasanje ampak vseen, Kako naj bi bla obrnjena skatla v prtlazniku sedana, kam bi naj "gledala" membrana?
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Edi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 11, 2002 1:39 pm

Napisal/-a Edi Sr apr 02, 2003 12:53 pm

najbolje bi bilo malo potestirat in potem se šele odločit za končno postavitev. Odvisno od avta in od želja posameznika....
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Sr apr 02, 2003 3:49 pm

Edi, hvala za razlago, mislim, da se v vsem strinjam s tabo, ampak se vedno trdim, da je aktivni sub dobra resitev za "netekmovalca", ki mu niso pomembni SQ normativi (zvok spredaj ipd ...).
Stvar okusa, pac in potrebe, pa zelja in zmoznosti :D
Vrni se na Avtoakustika in avtovideo

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov