Ampak tiste modrelucke (slika) so plod mojega eksperimentiranja

O zgubljanju ... imas prav


gerchy je napisal/-a:Edi .. se strinjam, ker je aktivni sub dober kompromis med prej nastetimi dejstvi. Gotovo pa ni primeren za tekmovanja, saj pri SQ tekmovanjih gredo do skrajnosti, torej posebne predelave vozila zaradi vgrajenih komponent, posebni materiali vsled boljse akustike ter nesteto drugih dejavnikov. Zadeva je precej bolj sofisticirana, kot pa gol (tako tudi neuporaben) avtomobil, brez zadnjih sedezev, z leseno skatlo, ogromnim zvocnikom ter kupom kablovja in ze zrahljanimi spoji karoserije ...
gerchy je napisal/-a:dobek ... ne laskaj si prevec, tudi ti s postom nisi odkril ravno tople vode kakopak tudi nisi podal nikakrsnega (po tvoje) "profi" mnenja![]()
gerchy je napisal/-a:vsekakor, zaprisezeni dbdrag tekmovalci pa tudi ne morejo iz svoje koze
Sploh pa .. ce bi se drzali vprasanja juhice, do razprave ne bi prislo
Ampak .. 1000 ljudi - 2000 oci, pa se vec cudi
p.s. nabijanje? Pocasi dojemam, na kaj so me med vrsticami opozarjali stalnejsi uporabniki "forumov" ... Zanimivo, kaj vse ne preberes med posti. Iskalnik je nadvse uporabna pogruntavscina.
juhica je napisal/-a:dragi clani avtomobilskega foruma, avtoakustiki in ostali,
po dveh urah preizkusanja takih in drugacnih znamk, aktivnih in neaktivnih, malo in velikowatnih zadevah, tubah in skatlah, sem prisel do naslednjega zakljucka:
- subwooferji butajo k svina,
- subwooferji v prtljazniku avtomobila, za zadnjimi sedezi in polico, nimajo zveze z kvalitetnim zvokom,
- kvaliteta med posameznimi wooferji (srednjega in visjega cenovnega razreda) je zanemarljiva (zopet subwoofer v prtlazniku)
- v mojem primeru se slisi za avtomobilom celo bolje kot v avtomobilu,
- philipsov 80 w sub cca 30x30x10 cm je kljub svoji majhnosti impresioniral, v glavnem na racun tega, da je bil v kabini.
Skratka, ce zelite impresionirati soseda, ce vam veliko pomeni, da v kriziscu vsi vejo, kaj poslusate (no ja, slisali bodo samo ritem), kupite vsaj 300 w subwoofer in ga vtaknite v prtljaznik, ce zelite kvaliteto in radi poslusate reggae glasbo pa bo treba poiskati drugo resitev. mislim da bi 100 w sub z 20 cm zvocnikom povsem zadosotoval.
moje mnenje...
lp
juhica
juhica je napisal/-a:zazo, govorim za svoj primer in ne na splosno. gledal sem zadnje sedeze, ki so debeli cca 20 cm, na zadnji strani in spodnji del police sta dodatno oblepljena z cca 3 cm debelo peno, ki je verjetno (tudi) zvocna izolacija med prtlaznikom in kabino (mam bmw 7). dejstvo je, da nisem avdiofil a ce opazimo razliko med basi, ko poslusam muziko ob odprtem prtlazniku, zaprtem ali v kabini, pomeni da nekje kvalitea ne stima. ali je to ko poslusam ob odprtem prtljazniku, glede na to, da sem poslusal dobre subwooferje, ne verjamem. pomeni, da so basi v notranjosti vozila popaceni. gre tudi za to, da poslusam glasbo na jakosti, ko se da v avtomobilu normalno pogovarjat. to, da woofer v prtlazniku povzroci, da se cel avto trese ne bom omenjal.
ne, nisem hotel reci, da v avtu ne mores doseci dobrega basa. govorim za svoj primer (in verjetno je v vseh avtomobilih visjega razreda), da woofer v prtlazniku za poslusanje ne bo najboljsi. verjetno bo manjsi woofer v kabini bolje opravil delo. za poslusanje muzike, ki potrebuje mocne, glasne base pa je takoalitako vseeno kje je woofer.
bi te vprasal zazo, po tvoje, kako bi bilo, ce bi bass zvocnik montiral v zadnjo polico (ali par), ojacevalec pa pod polico???
lp
juhica
gerchy je napisal/-a:eno vprasanje ...![]()
napisite pomankljivosti in prednosti aktivnega in neaktivnega suba, prosim, predvsem (poleg uporabnosti in izgleda) zvokovne znacilnosti in PROSIM ne vrzite na prvo mesto glasnosti in (kilo)vatne moci ..
pa se to .. roke gor, kateri ima RES izkusnje z aktivnimi subi (to pomeni, nekaj urno poslusanje, zazeljena montaza v svojem avtu)
thanx
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov