Avdiofili, raj za vas...
 
Uporabniški avatar
dgreso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:32 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a dgreso Ne jan 28, 2007 10:31 pm

Cash je napisal/-a:Pa še to drejc007; jst sm mu sam svetoval izmed gor 3 naštetih, katerega bi jaz vzel, drgač pa bsheep, ti ni treba vzeti tolko močnega (2500A), poišči kakega z recimo okol 1500A


se strinjam! js mam 100 Ah pa mi ne napaja dost. zej pa šparam € za gelni aku!
tk da pri tem ne šparat! bolš več ko premalo.
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Po jan 29, 2007 4:35 pm

Ok sam kje dobim take akumolatotorje mate kšn link-stran...??? Dons sm biv v RADIO VILI avtoakustika in mi je priporpču BOCH SILVER 74AH 760A ,hjm ce bi najdu kje za lepo ceno bi res mel rad neki nad 1500A sam nevem kje naj iščem:>

Glih kr sm pregledu dimenzije med

VRLA 70Ah 2500A (276x175x190)
in
BOCH SLIVER 74Ah 760A (278x175x190)

Tko da na avtoakustiki RADIO VILI mi je predlagu boch aku.in gre notr , tko da pol gre tut od VRLE tko da sm se za njega odloču edino če mi neboste kj druzga priporočal:>
BOCH me pride 76Eu ter VRLA 120Eu ...
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
dgreso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:32 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a dgreso Po jan 29, 2007 6:10 pm

bsheep je napisal/-a:Ok sam kje dobim take akumolatotorje mate kšn link-stran...??? Dons sm biv v RADIO VILI avtoakustika in mi je priporpču BOCH SILVER 74AH 760A ,hjm ce bi najdu kje za lepo ceno bi res mel rad neki nad 1500A sam nevem kje naj iščem:>

Glih kr sm pregledu dimenzije med

VRLA 70Ah 2500A (276x175x190)
in
BOCH SLIVER 74Ah 760A (278x175x190)

Tko da na avtoakustiki RADIO VILI mi je predlagu boch aku.in gre notr , tko da pol gre tut od VRLE tko da sm se za njega odloču edino če mi neboste kj druzga priporočal:>
BOCH me pride 76Eu ter VRLA 120Eu ...


na evolution car audio strani poglej. majo kr neka fajnih zadev gr!

LP
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po jan 29, 2007 6:22 pm

Verjetno že veš, da je VRLA od proizvajalca Vesna. Poglej tuki in jih kliči, ker drugega nisem našu
http://www.tabakum.com/default.cfm?Jezik=Si&Kat=0207
http://www.vesna.si/proizvodi.html
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Po jan 29, 2007 7:18 pm

to bi bla primerna špilika za 1kW rms http://shop.evolutioncaraudio.com/katal ... _2483.html
12V 70Ah 2500A (276x175x190)

pa poskrbi za kakšen dober alternator :)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Po jan 29, 2007 7:44 pm

Hjm sej če je altenrator ustane original nov nč narobe, al ne? Sej ta akumulator mislm nabavt sm se že 90% odloču:> Pa še paše v avto sodeč po obisku avtoakustične trgovie dons , jutr zjuti pa še sam zmerm za 100%
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec To jan 30, 2007 12:35 am

Lahko obdržiš original altenator!
L.P.
 
ziga2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne feb 19, 2006 10:51 am

Napisal/-a ziga2 To jan 30, 2007 10:57 am

No da ne bom odpiru nove teme, bom še jaz vprašal kakšen akumulator mi priporočate. Trenutno je v avtu navadn aku 74Ah 680A in že gre proti koncu, ker je bil že parkrat spraznjen v nulo, pa povrhu je menda že star kar nekaj let (4+ let).

Zelo se nagibam k nakupu Vesne Vrla 70 Ah... vendar ma premal Ah in se bojim da mi avto nebo vedno vžgal najbolš.
Aja pa avtu je cca. 1,5 KW muske.

Lp Žiga
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep To jan 30, 2007 11:10 am

Kokr sm jaz spremljal v tej moji odprti temi AH za muzko ni skor nč pomemben važn je kratkoristični tok ga ga ma a ta vrla kr 2500A tko da mislm da nov blema , sej bojo še kšni bl isušeni se svoje mnenje dal.
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
ziga2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne feb 19, 2006 10:51 am

Napisal/-a ziga2 To jan 30, 2007 11:22 am

Ja tisti Ah je pr men tudi pomemben, da bo avto vžgal, ker je dizel in rabi več moči kot pa kakšen bencinar, ki potrebuje cca. 50-60 Ah.
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To jan 30, 2007 11:35 am

suhokranjec je napisal/-a:Lahko obdržiš original altenator!

ja odvisno kolk A je original. Kolegu je odletel 4x 70A v escortu zdaj ma 90A noter in špila kot more :) res pa da je blizu 2kW muzike že :)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 Po feb 26, 2007 10:05 am

ziga2 je napisal/-a:Ja tisti Ah je pr men tudi pomemben, da bo avto vžgal, ker je dizel in rabi več moči kot pa kakšen bencinar, ki potrebuje cca. 50-60 Ah.


Hahaha, kdo te je pa to učil? A ti veš kaj pomeni pojem kratkostični tok in kaj kapacitivnost ter zakaj naj bi dizli potrebovali močnejši akku? To kar ti govoriš je kapacitivnost akkuja, kapacitivnost pa pogojuje količino shranjene energije. Pri dizlu pa rabiš ravno kratkostičnega toka več, saj je ponavadi pri dizlih močnejši zaganjač, ker je težje zagnati mašino. Tu pa potrebuješ čimvečjo zalogo moči v čimkrajšem času (za tisti 2 sek) da je akku zmožen dobro pognati zaganjač...
 
Uporabniški avatar
goc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če dec 16, 2004 7:39 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a goc99 Če mar 15, 2007 2:13 pm

Cash je napisal/-a:Verjetno že veš, da je VRLA od proizvajalca Vesna. Poglej tuki in jih kliči, ker drugega nisem našu
http://www.tabakum.com/default.cfm?Jezik=Si&Kat=0207
http://www.vesna.si/proizvodi.html


Pozdravljen!

VRLA ni od Vesne ampak je standardna kratica da gre za Valve Regulated Lead Acid battery- ventilsko regulirana svinčena baterija (s kislino oz. elektrolitom). Stvar je predvsem namenjena cikličnemu delovanju- polnjenje/ praznenje in ne tako zelo za zagon vozila- nižji amperi pri istih Ah.
VRLA baterije ima v svojem prodajnem programu tudi Tabakum- MOLL Dry. Več na:
http://www.tabakum.com/default.cfm?Jezik=Si&Kat=0206
Važn da je turbo!
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če mar 15, 2007 9:20 pm

Se opravičujem za napačne inf. :oops:
 
Uporabniški avatar
goc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če dec 16, 2004 7:39 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a goc99 Sr mar 21, 2007 11:02 pm

dgreso je napisal/-a:
Cash je napisal/-a:Pa še to drejc007; jst sm mu sam svetoval izmed gor 3 naštetih, katerega bi jaz vzel, drgač pa bsheep, ti ni treba vzeti tolko močnega (2500A), poišči kakega z recimo okol 1500A


se strinjam! js mam 100 Ah pa mi ne napaja dost. zej pa šparam € za gelni aku!
tk da pri tem ne šparat! bolš več ko premalo.


Upam, da si mislu AGM akumulator (ki je tako rekoč izpopolnjena verzija gela), ker gel ima cel kup problemov ki jih AGM nima in še AGM je cenejši od gela.
Važn da je turbo!
 
Uporabniški avatar
dgreso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:32 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a dgreso Če mar 22, 2007 9:17 am

goc99 je napisal/-a:
dgreso je napisal/-a:
Cash je napisal/-a:Pa še to drejc007; jst sm mu sam svetoval izmed gor 3 naštetih, katerega bi jaz vzel, drgač pa bsheep, ti ni treba vzeti tolko močnega (2500A), poišči kakega z recimo okol 1500A


se strinjam! js mam 100 Ah pa mi ne napaja dost. zej pa šparam € za gelni aku!
tk da pri tem ne šparat! bolš več ko premalo.


Upam, da si mislu AGM akumulator (ki je tako rekoč izpopolnjena verzija gela), ker gel ima cel kup problemov ki jih AGM nima in še AGM je cenejši od gela.


AGM? kaj je to kaj novega, ker za to pa še nism ču! maš kak link?
 
Uporabniški avatar
goc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če dec 16, 2004 7:39 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a goc99 Pe mar 23, 2007 9:36 am

AGM (absorbed glass mat- absorbirano v stekleno volno oz. flis)tehnologija z absorbiranim elektrolitom, brez prostotekoče kisline.Na kratko je predstavljeno na:
http://www.moll-batterien.de/moll_engli ... dry_2.html oz.
http://www.tabakum.com/default.cfm?Jezik=Si&Kat=0206
http://www.lotos-marin.com/?uime=&sid=1 ... j=1&a=1913

Tabakum jih prodaja v Novem mestu, Lotos Marin v LJ, Hymer Glavan- Celje. Za te vem da jih imajo na zalogi.

Moll dry baterije so baterije brez vzdrževanja v AGM tehnologiji. Razvite so bile posebej za tehnične aplikacije, ki zahtevajo visoko uporabnost in dobro vzdržljivost ob nizki do srednji ciklični uporabi. So idealna rešitev za zalogo energije za solarne sisteme, električne vozičke, avto domove ter čolne. Pri akumulatorjih MOLL DRY ni uhajanja plinov v okolje ob polnjenju z električnim tokom. Ker je baterija tudi hermetično zaprta tudi vzdrževanje ni potrebno in s tem so tako kot napake pri vzdrževanju kot tudi stroški vzdrževanja dosti nižji. Ker je elektrolit absorbiran v stekleno volno (»flis«) in ker tako negativne in pozitivne plošče kot tudi notranja medcelična povezava, povzročajo izjemno nizko notranjo upornost in visoko kapaciteto. MOLL DRY baterije imajo izjemno visoke zagonske sposobnosti. Zaradi »flisa«, ki odlično fiksira plošče ima baterija tudi zelo visoko odpornost na vibracije ter sposobnost, da nemoteno deluje v vsakem položaju. Zaradi izjemnih tehničnih karakteristik je MOLL DRY tudi dosti bolj robusten. Ciklična uporaba se podvoji do potroji, odvisno od globine izpraznitve in temperatur okolja v primerjavi z ostalimi mokrimi svinčenimi baterijami. MOLL DRY akumulatorji imajo daljšo življenjsko dobo. Samopraznenje je izjemno nizko zato tudi s skladiščenjem oziroma s sezonsko uporabo ni problemov.Ker gre za zaprto baterijo tudi ni potrebno posebno prezračevanje v zaprtih prostorih in v kolikor se baterijo polni pravilno nebo nobenih uhajanje plinov.Priporočena maksimalna izpraznitev je 80%. Globoka izpraznjenost je takrat, ko prestopimo mejo 80% izpraznjenosti, a tudi ta ne vpliva veliko na življenjsko dobo baterije, v kolikor se to zgodi le občasno in se kmalu po tej globoki izpraznitvi baterijo ponovno popolnoma dopolni z električnim tokom.

Če pa te zanimajo podrobnosti, pa mislim da imam še od diplome nekje bolj podrobno razloženo vse skupaj.

LP
Važn da je turbo!
Vrni se na Avtoakustika in avtovideo

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov