Hvala in LP

TITan je napisal/-a:Je že crash skoraj vse povedal.
Napajalni kabel se debelino gleda glede na uporablene ojačevalce. Varovalko, ki je spredaj pri akuju se gleda glede na debelino kabla. + od napajanja spelješ po eni strani avta, signalne kable po drugi, zvočniške kable po sredini (idealno. Lahko tudi zvočniške pri signalnih). Če imaš več ojačevalcev moraš zadaj imeti razdelilni blok za napajalni kabel (praviloma s varovalkam). Maso se spredaj pri akuju potegne debelejšo na šasijo (enako debelo kot napajalni kabel). Pri masi se zmerom iz šasije zbrusi stran barvo in s "očesom" privije kabl gor, potem pa malo zaščite (farba recimo) čes. Zadaj se masa ravno tako potegne s šasije do ojačevalcev (če imaš več ojačevalcev je dobro vleči iz iste točke).
Radijo veži, če se le da, direktno na akumolator in šasijo.
Če se signalni kabli kdaj sekajo s napajalnimi, naj se pod pravim kotom. Izogni se temu, da so vzporedno kdaj.
Za točno vezavo pri tebi povej koliko moči (rms) mata ojačevalca in koliko predizhodov ima radio.
bsheep je napisal/-a:Jest bi še neki uprašu da nm nove teme glancu...Če mam na 4 kanalnem ojačevalcu gor napisan 4X 240W več nevem o njem ,kok debele kable bi rabu da jih zvežem na zvočnike? pa gor je 2X 25 varovalka to pomen da dam varovalko pri akumolatorju 50? Pa kable za zvočnike bom pelu iz prtlažnika do radia tm bom pa cviku original konektorje k so za zvočnike in vezu na moje napelane kable k pelejo do ojačevalca.Ker nebom ril po vratih in nanovo vezu kable.Bo to kul?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov