Avdiofili, raj za vas...
 
slombi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Pe nov 09, 2007 6:06 pm

priklop avtoradia

Napisal/-a slombi Pe nov 09, 2007 6:09 pm

ahoj,
bi se dalo na kak način priklopit tale radio
Slika

na tale konektor:
Slika

avto je ax, letnik 89
Lp
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe nov 09, 2007 6:57 pm

Kupi ISO konektorje - ženski tip, ki grejo na avto. Nato izmeri katere žice v avtu so masa, konstantni plus in kontaktni plus. Po potrebi pa še za osvetlitev in napajanje antene, če je potrebno. Na koncu pa jih še zlotaš skupaj. Ne zvit na roke in povit z izolirtrakom, ampak natakneš termobužrke gor, zlotaš, potegneš bužirke preko in jih segreješ da jih potegne skupaj. Zanesljiv stik in izolirano ter varno.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
slombi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Pe nov 09, 2007 6:06 pm

Napisal/-a slombi Pe nov 09, 2007 8:05 pm

Samo zdaj je štos, če ne bi za tistih par evrov, ki bi jih dal za konektor, dobil na avtoodpadu kak star radio z default konektorjem. Misliš, da se dobijo?
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Pe nov 09, 2007 8:15 pm

jaz ti priporočam, da kupiš že narejen konektor, če nisi vešč elektrotehnike oz. daš to komu naredit, sicer pa kot je sebaveh povedal.

kabli od zvočnikov so posebaj in imajo verjetno din konektorje? - to vse cvikaš stran in lotaš gor iso konektor
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe nov 09, 2007 8:29 pm

Takle ISO konektor kot sem omenil zgoraj, se prodajajo skupaj v parih - en za napajanje (spodnja vrsta na radiu) in en za zvočnike (sredinska vrsta kontaktov na radiu) stane 3 €. In če ti uspe na avtoodpadu dobit delujoč radio, s takim konektorjem kot na prvi sliki... potem pa takoj neham hodit na fax :D ;)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
slombi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Pe nov 09, 2007 6:06 pm

Napisal/-a slombi Pe nov 09, 2007 10:18 pm

sebaveh je napisal/-a: In če ti uspe na avtoodpadu dobit delujoč radio, s takim konektorjem kot na prvi sliki... potem pa takoj neham hodit na fax :D ;)

ne, rabil bi tak radio kot je na drugi sliki, da kompliciranja s predelavo konektorjev sploh ne bi bilo.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ So nov 10, 2007 12:44 pm

to ti je 10 min dela.... :roll:
litr bencina, litr olja ;)
 
slombi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Pe nov 09, 2007 6:06 pm

Napisal/-a slombi So nov 10, 2007 9:53 pm

hmm nikakor ni hotelo delovat. ma zakaj pri enemu pinu kaže +, pri enemu pa baterijo (12V). Kako naj vem kateri je pravi plus? Sicer sem probal z obema.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So nov 10, 2007 11:18 pm

To si verjetno gledal na konektorju radia? Ja, tam potrebuješ oba plusa. Tisti, ki ima simbol baterije, je direkten plus od akumulatorja in je veš čas pod napetostjo. Tisti ki pa ima samo simbol + in mogoče še simbol stikala, pa je preko kontakta. Za delovanje radia morata biti ta oba plusa pod napetostjo 12V. Izjema so nekateri običajno starejši radiji. Ne pozabi še na maso.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
slombi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Pe nov 09, 2007 6:06 pm

Napisal/-a slombi Sr nov 21, 2007 5:52 pm

hvala, sedaj deluje.
ampak nov problem, zahteva kodo :?
če se komu da pogledat s kakim softwerom:
radio je Philips 22 DC579/62B
serijska št: RN579FS1134851

tako btw, mogoče se je avtomatsko resetiralo na tovarniško kodo, ker radio že kakih 5 let ni bil uporabljen? kakšna pa je ta za stare philipse?
thx

edit: dobil
 
slombi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Pe nov 09, 2007 6:06 pm

Napisal/-a slombi Pe nov 23, 2007 6:34 pm

Najnovejši problem:
Tudi ko je radio zaprt sveti noter neka lučka. Seved kot je rekel sebaveh bi moral priklopit + na kontakt od avta, ampak ker stari radio tega ni potreboval, ta kabel ni napravljen. Bi se dalo kar odstranit tisto žarnico v notranjosti ali kaj podobnega, da ne bi bilo še tistega kabla od kontakta treba rezat?
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe nov 23, 2007 6:47 pm

Tista lučka je po vsej verjetnosti za osvetlitev tipke za vklop, ali pa za "preganjanje tatov"; kot ima to večina radijev.
Nevem no, jaz ne bi nič mrdal po njemu. Lahko pa malo pogledaš po armaturki in si kontaktni plus sposodiš od kje drugod. Naprimer cigaretnega vžigalnika, če je le-ta preko kontakta, ali pa lučke za osvetljavo osrednje konzole za ventilacijo, ali pa od kakega stikala odvzemeš... Najde se pa sigurno tudi kakšen prost kontakt pri škatli varovalk.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
bostjanZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe okt 19, 2007 1:53 pm

priklop avtoradia

Napisal/-a bostjanZ Ne nov 25, 2007 12:21 pm

imam nekako podoben problem. Sam hocem priklopiti radio clarion DXZ828RX v golf 2. Dobil sem pac normalno + ki je vedno pod napetostjo 12V in pac minus. Problem pa nastano ko rabim dobit se en izvor napetosti 12V, ker ga pac ni. Kaj naj naredim v tem primeru ? Iskal sem ze moznost da bi napetost ukradel kaksni drugi reci vendar razn upaljaca cigaretov, ki ga v avtu ni, res ne vidim nobene druge neuporabne stvari. Ce priklopim obadva + priklopa na tistega v avtu s 12V napetostjo pa radio ne dela in se napetost izgubi na od 6V - 9V. Kaj storiti ?
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne nov 25, 2007 1:34 pm

Če se napetost tako sesede, potem preglej napeljavo do radia, kontakte na konektorjih in varovalkah, okolico škatle z varovalkami. In seveda maso! Kam gre minus kabel od radia - po vsej verjetnosti gre nekam na šasijo.
Pri škatli z varovalkami in releji, imaš en kup praznih mest za releje. Malo izmeri, če je tam kakšen pod kontaktom, in potegni žico od radia do škatle. Na žico daj ploščati priključek (kabelšuh - moški) in vtakni noter. Pri tem seveda opazuj, da nebi prišlo do kakih sprememb pri delovanju drugih električnih naprav!
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
bobsaap
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: To okt 30, 2007 10:15 am

Napisal/-a bobsaap Če mar 06, 2008 9:54 pm

Nekaj me zanima,...

Odločam se za nakup novega radia,...

V mojem avtu, mi je električar reko da je Euro priklop. Torej, ko kupim radio z ISO priklopom a to pomeni Euro?

In zanima me še to,...kaj je treba potem kake zice kaj spreminjat, al je edina umetnost kaj je, da povezem ta dva konektorja,..moskega v zensko in bo spilalo vse tako kot treba?
Vrni se na Avtoakustika in avtovideo

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov