Spodaj so razredi v katerih bodo dB Drag tekmovanja v letu 2003-02-15
spremembe v kratkem opisu:
Za rezultat za statistiko se bo vzel najboljši zmagovalni rezultat! Primer: tekmovalec v prvem krogu naredi 130 dB, v naslednjem pa 140 vendar izgubi, V tem primeru se mu šteje kot uradni rezultat za statistiko 130 dB!
v MS in S se bo tekmovalo z ugasnjenim avtom, torej imate lahko kakršne koli alternatorje za vsakdanjo vožnjo.
Uvede se dodatni MS razred med bivšimi MS in mednarodnimi S razredom.
V S razredu so glede na razred dovoljeni tudi 15 in 18'' zvočniki.
V osnovnem S razredu sta dovoljena dva dvoknalna ali mono-block ojačevalca.
Za rezultat za izhod iz MS razredov v 2003 se bo upošteval tudi rezultat iz pretekle sezone (2002).
Zaradi premalo konkurence se združijo SS razredi in E razredi, če bo čez leto kaj več tekmovalcev lahko razrede razdelimo, evidenca se bo vse eno vodila kdo je imel kaj oziroma koliko robe.
Torej so razredi:
MS-1
MS-2
MS-S
S-A
S-B
SS-NW
SS
E
MS-1 = Mini Street 1 Pravila veljajo kot v Street Razredu
ko tekmovalec enkrat preseže 145 dB mora na naslednjih tekmah tekmovati v MS-S ali v standardnih dB Drag razredih.
Dovoljena oprema je največ:
en ojačevalec za subwoofer
en bas zvočnik do 12'' – 30 cm
MS-2 = Mini Street 2
Pravila veljajo kot v Street Razredu
ko tekmovalec enkrat preseže 145 dB mora na naslednjih tekmah tekmovati v MS-S ali v standardnih dB Drag razredih.
Dovoljena oprema je največ:
en ojačevalec za subwoofer
en bas zvočnik do 12-15'' – 30-38 cm
ali dva do 12'' – 30 cm
MS-S = Mini Street Super
Pravila veljajo kot v Street Razredu
ko tekmovalec enkrat preseže 150 dB mora na naslednjih tekmah tekmovati v standardnih dB Drag razredih.
Dovoljena oprema je največ:
en ojačevalec za subwoofer
en bas zvočnik do 12-15'' – 30-38 cm
ali dva do 12'' – 30 cm
S-A = Street A
Vsi subwooferji morajo biti zmontirani v prtljažnem prostoru.
Meritve na tekmovanju se opravljajo z ugasnjenim motorjem
Dovoljena oprema je največ:
ojačevaleci za subwoofer:
en šteri kanalna ojačevalca
dva dvo kanalna ojačevalca
dva mono-block ojačevalca
bas zvočniki:
dva do 12'' – 30 cm
en do 15'' – 30 cm
Akumulator:
en na serijskem mestu
S-B = Street B Vsi subwooferji morajo biti zmontirani v prtljažnem prostoru.
Meritve na tekmovanju se opravljajo z ugasnjenim motorjem
Dovoljena oprema je največ:
ojačevaleci za subwoofer:
dva štiri kanalna ojačevalca
štiri dvo kanalna ojačevalca
štiri mono-block ojačevalci
bas zvočniki:
štiri do 12'' – 30 cm
ali dva do 15'' – 38 cm
ali eden do 18'' – 45 cm
Akumulator:
eden na serijskem mestu
in lahko eden dodatni ki ne sme biti večji ali močnejši od prvega.
SS-NW
Vsi subwooferji in škatle morajo biti zmontirani pod nivojem stranskih šip.
Meritve na tekmovanju se lahko opravljajo z prižganim motorjem
Dovoljena oprema je največ:
bas zvočniki:
dva zvočnika do 15'' – 38 cm
dovoljen je največ en dodatni alternator
število ojačevalcev ni omejeno
število akumulatorjev ni omejeno
SS – Super Street
Vsi subwooferji in škatle morajo biti zmontirani za B stebričkom
Ojačitve pred B stebričkom niso dovoljene.
Meritve na tekmovanju se lahko opravljajo z prižganim motorjem
Dovoljena oprema je največ:
število bas zvočnikov ni omejeno
dovoljen je največ en dodatni alternator
število ojačevalcev ni omejeno
število akumulatorjev ni omejeno
OPOMBA:
V 2003 so v Sloveniji združeni SS razredi v smislu povečanja konkurence. Če se bo med letom pojavilo več tekmovalcev se razred lahko razdeli glede na število subwooferjev
E – EXTREME
Vsi subwooferji in škatle morajo biti zmontirani za B stebričkom
Ojačitve potniškega prostora so dovoljene.
Meritve na tekmovanju se lahko opravljajo z prižganim motorjem
Dovoljena oprema je največ:
število bas zvočnikov ni omejeno
število alternatorjev ni omejeno
število ojačevalcev ni omejeno
število akumulatorjev ni omejeno
OPOMBA:
V 2003 so v Sloveniji združeni E razredi v smislu povečanja konkurence. Če se bo med letom pojavilo več tekmovalcev se razred lahko razdeli glede na število subwooferjev