Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr apr 23, 2008 11:35 am

Kolega ima Alfo 159, takoj ko je ven prišla. Do sedaj samo redni servisi. Vsaj v zadnji generaciji je Alfa izredno na nivoju in nič slabše od raznih VWjev, Audijev (ki pa se ravnotako kvarijo - od primera do primera, drugače bi bili servisi prazni :roll: ) kar se tiče zanesljivosti. No, vsaj mojemu kolegu služi enako dobro, kot bi mu kakšen precenjen nemec ;)

Če hočte zanesljivost si kupite kakšnega japonca. Vsaj glede na statistike so v ospredju (tukaj odpadejo vsi nemci na žalost...).
 
Uporabniški avatar
q_verde
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po nov 20, 2006 10:26 am

Napisal/-a q_verde Sr apr 23, 2008 11:48 am

hribko je napisal/-a:se strinjam da so se pri alfah popravili zelo kar se tiče mašin
elektrika in elektronika jih pa še vedno j**e :D


z elektroniko sem imel tudi sam dvakrat probleme: ko so mi odklopili akumolator, se mi je odkodiral radio, in zaledenela sipa pri -20 mi ni hotla dol!!!

:lol: :lol: :lol:

NIC MANJ TEZAV KOT DRUGJE!!!
BMW e91 320d
AR 156 1.9 m-jet (čip digiTEC 180KM/380Nm) bivsi
 
a33
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Sr maj 11, 2005 9:37 am

Napisal/-a a33 Sr apr 23, 2008 11:54 am

lenivec je napisal/-a:
el_diablo je napisal/-a: m-jet,od 03 naprej? so res tako slabi avti al kaj? zanima me,ker se jih dost ugodno dobi,napram drugim znamkam(audi,vw,...).


ma stari nima m-jet za burek proti TDI. ne s*** s tem sekretom italjanskim.
:roll:


ej bolj debilske že 20 let nisem videl, TDI je podn.... JTD najboljši dizli...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr apr 23, 2008 11:58 am

No, da je CR superioren je dokazal celo sam VW, ki je lepo zaplaval v CR vode. :P Tehnologija je superiorna. Verjetno so tudi parne lokomotive v kakšnem atributu boljše od električno gnanih ampa overall je pač boljša novejša električna lokomotiva. Tako kot CR napram PD (drugače bi seveda še vedno razvijali PD). :twisted: :idea:
overall: CR>PD
 
Uporabniški avatar
sejjaretun
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Ne feb 10, 2008 9:28 pm
Kraj: Wien

Napisal/-a sejjaretun Sr apr 23, 2008 1:25 pm

brat ma 2.4jtd,nobenih problemov,potegne zlo dobr. ;)
sam sem mel alfo156 (sicer bencinarko)-no problem..
 
Uporabniški avatar
more
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Ne sep 17, 2006 11:26 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a more Sr apr 23, 2008 2:46 pm

a33 je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
el_diablo je napisal/-a: m-jet,od 03 naprej? so res tako slabi avti al kaj? zanima me,ker se jih dost ugodno dobi,napram drugim znamkam(audi,vw,...).


ma stari nima m-jet za burek proti TDI. ne s*** s tem sekretom italjanskim.
:roll:


ej bolj debilske že 20 let nisem videl, TDI je podn.... JTD najboljši dizli...



model a si ti že slišu za hec kdaj?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr apr 23, 2008 4:12 pm

Dr.M3 je napisal/-a:No, da je CR superioren je dokazal celo sam VW, ki je lepo zaplaval v CR vode. :P Tehnologija je superiorna. Verjetno so tudi parne lokomotive v kakšnem atributu boljše od električno gnanih ampa overall je pač boljša novejša električna lokomotiva. Tako kot CR napram PD (drugače bi seveda še vedno razvijali PD). :twisted: :idea:
overall: CR>PD


1.) Mi lahko prosim navedeš zakaj je tehnologija vbrizgavanja preko skupnega voda tako superiorna napram sistemu vbrizgavanja preko tlačilke-šobe...ker to me je od vedno zanimalo, ko na forumih razni strokovnjaki pričnejo tako suvereno zagovarjati prednosti / pomankljivost (oz. zastarelost) posamezne tehnologije. Še prof. Trenc s Fakultete za strojništvo bi imel spoštovanje...

2.) Ko smo že ravno pri naprednosti / zastarelosti različnih sistemov in možnosti za nadaljni razvoj...PD sistem ima bistveno večji razvojni potencial, kot pa CR sistem, pri katerem so možnosti za nadaljni razvoj že dodobra izčrpane. Samo kot zanimivost, je napeljava pri CR sistemu že pri sedanjih tlakih vbrizgavanja skoraj na meji možnega...že sedaj se nekaj milimetrov debele jeklene cevi zaradi visokega tlaka dobesedno napihujejo! In iz tega razloga je sistem PD v veliki prednosti...sam sem celo prepričan, da bo PD sistem čez nekaj let ponovno na tapeti kot možna rešitev! ;)

3.) Glavni razlog, da je tudi VW prešel na tehnologijo vbrizgavanja preko skupnega voda je predvsem CENA izdelave takega sistema...CR sistem je za izdelavo / delovanje bistveno enostavnejši in posledično cenejši. Če bi bil sistem vbrizgavanja preko tlačilke-šobe cenejši (pa čeprav bi bil tehnološko še tako zastarel :roll: ), sigurno ne bi prišlo do prehoda na CR sisteme...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr apr 23, 2008 6:33 pm

tdi je ja najtisji:)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr apr 23, 2008 6:37 pm

kaj se pregovarjate?!Sam vozim JTD-ja in nimam problemov mam pa doma še MB 190 D za katerega sem siguren da bo lavfal še 100000 km brez kakšnih extra posegov,kar si za JTD oz vse novejše dizle podprte z elektroniko ne upam trdit,ker navadna bosch pumpa in predkomore so še vedno zakon glede vzdržljivosti


Baj d vej MB je naprodaj za 1500€ dobiš lepga črnga MB-ja z 217000 km-ji z odličnim motorjem in karoserijo.Avto je v bil od očeta in ni bil zadnjih 8 let nikoli grdo vožen,prav tako ne pozimi....Prodaja pa se ker je oče umrl.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Sr apr 23, 2008 8:00 pm

KARL ABARTHm, menim, da so tudi naši ljudje zaupanja vredni, ne pa samo nek Italjan ali švaba, tako, da ni vse realno kar pišejo oni, če bi bilo tako, potem so sami lažnivci pri nas, kar pa se tiče JTD motorjev, imam ga sam(stilo), ki je popolnoma enak v Alfi, saj ga Fiat dela zanjo. Motor je izredno živ in vdržljiv, seveda pa ga redno servisiram in vozom ga lepo (nežno), če se lahko tako izrazim. Tako kaj je naj na obli, je težko reč. Tisti, ki se bodo odločili zanj, niso plunal na krbit, da pa elektronika ponagaja, praviloma pozimi pa je morda vzrok to, da niso upoštevali določenih zakonov narave ali pa so jo montirali na mesto, kamor marsikdo od nas nebi, tako pač je. VSAK AVTO IMA - IN +
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr apr 23, 2008 10:51 pm

Tattoo- je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:No, da je CR superioren je dokazal celo sam VW, ki je lepo zaplaval v CR vode. :P Tehnologija je superiorna. Verjetno so tudi parne lokomotive v kakšnem atributu boljše od električno gnanih ampa overall je pač boljša novejša električna lokomotiva. Tako kot CR napram PD (drugače bi seveda še vedno razvijali PD). :twisted: :idea:
overall: CR>PD


1.) Mi lahko prosim navedeš zakaj je tehnologija vbrizgavanja preko skupnega voda tako superiorna napram sistemu vbrizgavanja preko tlačilke-šobe...ker to me je od vedno zanimalo, ko na forumih razni strokovnjaki pričnejo tako suvereno zagovarjati prednosti / pomankljivost (oz. zastarelost) posamezne tehnologije. Še prof. Trenc s Fakultete za strojništvo bi imel spoštovanje...

2.) Ko smo že ravno pri naprednosti / zastarelosti različnih sistemov in možnosti za nadaljni razvoj...PD sistem ima bistveno večji razvojni potencial, kot pa CR sistem, pri katerem so možnosti za nadaljni razvoj že dodobra izčrpane. Samo kot zanimivost, je napeljava pri CR sistemu že pri sedanjih tlakih vbrizgavanja skoraj na meji možnega...že sedaj se nekaj milimetrov debele jeklene cevi zaradi visokega tlaka dobesedno napihujejo! In iz tega razloga je sistem PD v veliki prednosti...sam sem celo prepričan, da bo PD sistem čez nekaj let ponovno na tapeti kot možna rešitev! ;)

3.) Glavni razlog, da je tudi VW prešel na tehnologijo vbrizgavanja preko skupnega voda je predvsem CENA izdelave takega sistema...CR sistem je za izdelavo / delovanje bistveno enostavnejši in posledično cenejši. Če bi bil sistem vbrizgavanja preko tlačilke-šobe cenejši (pa čeprav bi bil tehnološko še tako zastarel :roll: ), sigurno ne bi prišlo do prehoda na CR sisteme...

Ti je povedal že lenivec.
Čez kaj so največkrat pizdili v kakšnih testih Audijev - ravno čez nekultiviranost. Dobri CR so tišji, mirnejši ... torej ravno na področju kultiviranosti (torej kar bi od avtov višjega razreda tudi pričakovali ).
Mimogrede. Seveda, cena je tudi ena od atributov kjer ima CR prednost (evo še dodatni + za CR). Seveda ima tudi PD kakšno prednost.
Glede superiornosti:
- če dosegaš iste konje in isti navor z CR in PD (tekmeci so sedaj celo po močeh celo potegnili naprej) pri tem pa imaš celo večje uporabno območje
- če dosegaš boljšo kultiviranost (kar je ena od zelo pomembnih stvari). Pojdi kdaj na testno vožnjo z Hondo Accord dizel. Zunaj težko opaziš da je dizel. ;)
- CENA (ob več pozitivnih atributih celo nižja cena). Idealna tehnologija.
- manjše onesnaževanje - evo BMWjev Efficient Dynamics. Očitno tudi na tem področju ni PD v prednosti. beri: tudi izpuhi v ozračje niso ravno VAGova "specialiteta" kajne? :lol:

V čem je sploh prednost trenutnih PDjev napram CRjev. A to da te bolj butnejo v hrbet ko pohodiš pedal do konca? ;)

Ampak kot sem napisal overall CR > PD.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če apr 24, 2008 5:55 am

Za tvojo zadnjo trditev se lahko reče preprosto : ni res - oz lahko brez težav obrneš v CR < PD

Da so tišji drži, da imajo širše uporabno območje pa ni res. Pod 2.000 vrtljajev je večina C.R. agregatov bolj ali manj »mrtvih«, v območju 1.500 vrtljajev kjer »klasika« TDI 90 brez težav »vleče« vozilo pa toliko bolj.

Z drugo besedo ; so »neuporabni« pri nižjih vrtljajih

V avtomobilizmu je pač tako – da ima vsaka tehnika oz princip delovanja svoje dobre kot slabe lastnosti.


LP
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Če apr 24, 2008 6:40 am

KARL ABARTH je napisal/-a:Za tvojo zadnjo trditev se lahko reče preprosto : ni res - oz lahko brez težav obrneš v CR < PD

Da so tišji drži, da imajo širše uporabno območje pa ni res. Pod 2.000 vrtljajev je večina C.R. agregatov bolj ali manj »mrtvih«, v območju 1.500 vrtljajev kjer »klasika« TDI 90 brez težav »vleče« vozilo pa toliko bolj.

Z drugo besedo ; so »neuporabni« pri nižjih vrtljajih

V avtomobilizmu je pač tako – da ima vsaka tehnika oz princip delovanja svoje dobre kot slabe lastnosti.


LP


Pri 1500 vleče le stari tdi, ki pa ni PD.

L.p.
Slika
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če apr 24, 2008 9:27 am

Ni zapisano, da je TDI 90 - PD tehnologija, ampak je zgolj za ilustracijo kako starejša tehnika lahko nudi drugačne, boljše karakteristike kot novejša. Seveda se najdejo tudi slabše karkteristike oz lastnosti. Vse pa je odvisno od veliko dejavnikov, ki lahko teorijo "obrnjeo na glavo".

Recimo : JTD 105 nikakor ni tišji oz ne deluje tako uglajeno kot TDI 90 - torej novejša tehnika je slabša kot starejša.

Podobnih primerov je še veliko.

Na kratko ; težko najdemo tehnologijo - princip delovanja, ki bi bil v vseh lastnostih najboljši

LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov