

Če hočte zanesljivost si kupite kakšnega japonca. Vsaj glede na statistike so v ospredju (tukaj odpadejo vsi nemci na žalost...).
hribko je napisal/-a:se strinjam da so se pri alfah popravili zelo kar se tiče mašin
elektrika in elektronika jih pa še vedno j**e
lenivec je napisal/-a:el_diablo je napisal/-a: m-jet,od 03 naprej? so res tako slabi avti al kaj? zanima me,ker se jih dost ugodno dobi,napram drugim znamkam(audi,vw,...).
ma stari nima m-jet za burek proti TDI. ne s*** s tem sekretom italjanskim.
a33 je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:el_diablo je napisal/-a: m-jet,od 03 naprej? so res tako slabi avti al kaj? zanima me,ker se jih dost ugodno dobi,napram drugim znamkam(audi,vw,...).
ma stari nima m-jet za burek proti TDI. ne s*** s tem sekretom italjanskim.
ej bolj debilske že 20 let nisem videl, TDI je podn.... JTD najboljši dizli...
Dr.M3 je napisal/-a:No, da je CR superioren je dokazal celo sam VW, ki je lepo zaplaval v CR vode. :P Tehnologija je superiorna. Verjetno so tudi parne lokomotive v kakšnem atributu boljše od električno gnanih ampa overall je pač boljša novejša električna lokomotiva. Tako kot CR napram PD (drugače bi seveda še vedno razvijali PD).![]()
overall: CR>PD
Tattoo- je napisal/-a:Dr.M3 je napisal/-a:No, da je CR superioren je dokazal celo sam VW, ki je lepo zaplaval v CR vode. :P Tehnologija je superiorna. Verjetno so tudi parne lokomotive v kakšnem atributu boljše od električno gnanih ampa overall je pač boljša novejša električna lokomotiva. Tako kot CR napram PD (drugače bi seveda še vedno razvijali PD).![]()
overall: CR>PD
1.) Mi lahko prosim navedeš zakaj je tehnologija vbrizgavanja preko skupnega voda tako superiorna napram sistemu vbrizgavanja preko tlačilke-šobe...ker to me je od vedno zanimalo, ko na forumih razni strokovnjaki pričnejo tako suvereno zagovarjati prednosti / pomankljivost (oz. zastarelost) posamezne tehnologije. Še prof. Trenc s Fakultete za strojništvo bi imel spoštovanje...
2.) Ko smo že ravno pri naprednosti / zastarelosti različnih sistemov in možnosti za nadaljni razvoj...PD sistem ima bistveno večji razvojni potencial, kot pa CR sistem, pri katerem so možnosti za nadaljni razvoj že dodobra izčrpane. Samo kot zanimivost, je napeljava pri CR sistemu že pri sedanjih tlakih vbrizgavanja skoraj na meji možnega...že sedaj se nekaj milimetrov debele jeklene cevi zaradi visokega tlaka dobesedno napihujejo! In iz tega razloga je sistem PD v veliki prednosti...sam sem celo prepričan, da bo PD sistem čez nekaj let ponovno na tapeti kot možna rešitev!![]()
3.) Glavni razlog, da je tudi VW prešel na tehnologijo vbrizgavanja preko skupnega voda je predvsem CENA izdelave takega sistema...CR sistem je za izdelavo / delovanje bistveno enostavnejši in posledično cenejši. Če bi bil sistem vbrizgavanja preko tlačilke-šobe cenejši (pa čeprav bi bil tehnološko še tako zastarel), sigurno ne bi prišlo do prehoda na CR sisteme...
KARL ABARTH je napisal/-a:Za tvojo zadnjo trditev se lahko reče preprosto : ni res - oz lahko brez težav obrneš v CR < PD
Da so tišji drži, da imajo širše uporabno območje pa ni res. Pod 2.000 vrtljajev je večina C.R. agregatov bolj ali manj »mrtvih«, v območju 1.500 vrtljajev kjer »klasika« TDI 90 brez težav »vleče« vozilo pa toliko bolj.
Z drugo besedo ; so »neuporabni« pri nižjih vrtljajih
V avtomobilizmu je pač tako – da ima vsaka tehnika oz princip delovanja svoje dobre kot slabe lastnosti.
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov