
denis099 je napisal/-a:takšna katastrofa? dj nehi no nemci se majo za kao neki več pr avtih so pa pod od podna. kao so napredni- ja itak..alfa ma to tehnologijo že več kot 6 let, švabi pa zdj toplo vodo
alfa ma to tehnologijo že več kot 6 let
Popolnoma drži. Kajti kakor vem, Alfa ne ponuja nobenega enoprostorca.touran al pa alfa se niti u sanjah ne morta primerjat pa dj nehi no
sašo5 je napisal/-a:denis099 je napisal/-a:takšna katastrofa? dj nehi no nemci se majo za kao neki več pr avtih so pa pod od podna. kao so napredni- ja itak..alfa ma to tehnologijo že več kot 6 let, švabi pa zdj toplo vodo
...posluši ti "pametnjakovič"preden kaj pišeš se informiraj - tko na hitro ti bom povedal, da če nebi bilo Nemcev, tudi alfa te tehnologije (CR) ne bi imela, ki jo je dejansko bomo tako rekli "iznašla" - ampak to je bilo recimo 10-15% tega kar je danes "skupni vod" in potem zaradi "italijanske pameti" in pomanjkanja denarja patent prodala(šenkala) Boschu in Mercedesu, ki sta stvar dokončala oz. pripeljala do "savršenstva" bi rekli.................alfa, fiat in vsi italijani pa še danes debelo gledajo, kaj so izpustili iz rok (kakor nekoč Rusija Aljasko) bi lahko dali primer, zato ne govori neke neumnosti in se ne delaj pametnega, če niti osnov niti zgodovine ne veš
P.S. pa še famozni PD.: popolnoma ista stvar, samo kaj se vse dogaja v glavi motorja (CR pa zunaj vidiš skupni vod).........zadeva P.D boljša, vendar ekonomsko ni računice, zato je tudi VW/Audi "prešaltal"..........
esem je napisal/-a:Spet brevezne kregarije. Če bi se ljudje vsaj minimalno pozanimali, o čem govorijo, bi še razumel, tako pa...
1.
CR je bil izumljen drugje, a še z mehanskim odpiranjem injektorjev.
2.
Fiat in Magneti Marelli sta s prodajo CR dovolj zaslužila in ga nista skoraj šenkala, šele kasneje se je CR izkazal za zelo profitabilnega. Prodala sta ga pa zato, ker sta bila oba v finančnih težavah in bi razvoj le s težavo dokončala.
3.
Prvi avto s CR je bila Alfa ("The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD, and later on that same year Mercedes-Benz E 320 CDI.")
več tu http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
4.
DSG sploh ni delo VW grupe, pač pa Borg Warnerja (ZDA), od katerega je VW kupil samo licenco. Mislim, da ga tudi proizvaja BW.
več tu http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
Touran je res malo dolgočasen, v vsem ostalem pa dovolj dober (in predrag). Poleh C-Maxa je Touran še najbolj "avtomobilski" oz najmanj enoprostorski - po vožnji in počutju.
esem je napisal/-a:CR je bil izumljen drugje, a še z mehanskim odpiranjem injektorjev.
2.
Fiat in Magneti Marelli sta s prodajo CR dovolj zaslužila in ga nista skoraj šenkala,
Prvi avto s CR je bila Alfa ("The first passenger car that used the common rail system
Fiki je napisal/-a: sistem skupni vod pri vw je prisel sele sedaj in je se nepreiskusen poglejte tisti ki ne veste pasat CC najnovejsi avto sedaj
ima se zmeraj motor 2.0 pdf Tdi pumpen dize kar pomeni da je se najbolj preiskusen motor kar se tice felerjev jaz pa rabim avto z cimanj napak.Toliko vem sedaj kot lajk mogoce mi boste nekateri dali prav nekateri pa tako vejo vec kod jez ce sem pa kaj narobe napisal se pa opravicujem pa brez zamere.
L.p
Frenk
Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov