Addicted je napisal/-a:če ti ni prevelik strošek 2k€ doplačila, ti js osebno priporočam dizla, ker boš dobil solidno moč že pri nizkih obratih, kar je za normalno vožnjo dost bol uporabno kot rečmo 1.6 bencinar (ki se verjetno kar matra), poraba bo pa tudi hvaležna. Lp
Titanium oprema je mislim da bolj vizualnega pomena (platišča,fokusi,pragovi..), verjetno ti bodo pa ostali uporabniki znali dosti več povedat

Do pred nedavnim sem tudi sam podobno razmišljal a sedaj vidim,da sem se malce motil.
Kaj ti pa vse nudi dizel poleg višjega navora (honda ga itaq nea rabi k ma v(r)tec) in nižjih vrtljajev.......
1.dražje gorivo oz.razlika v ceni goriva na rezervoar,ki se ob manjši porabi že kr precej približa k porabi enako močnega bencinskega motorja.
2.Višje cene cestnega sklada zaradi eko takse pri dizlih....
3.dražje servise........
4.Dražje vzdrževanje....
5.precej bolj moraš pazit na sam motor zaradi možnosti okvare turbine....,ki pomeni kr zajeten strošek,če gre rakom žvižgat
Ima pa res,da dizel večjo prodajno ceno a,če bo nafta dražja od bencina v prihodnosti tudi to vrjetno nebo veljalo več.
Ima pa dizel res,da ta znamenit navor pri nizkih obratih in za lagodno vožnjo ni boljšega kot močan dizel,kjer lahko z 5 prestavo opraviš domala večji del poti.