Odvisno katerega kupuješ. Glej standardne stvari; rja (načeloma so že vsi modeli od cca 1990 pocinkani) je ponavadi tam kjer je bilo kaj poškodovano, treba je pazit pri M40 motorjih da ni odmična fuč (318i, 316i, 518i od letnika 1988 do 1993), ter splošno stanje avta.
Ena dobra tema na to temo, hehe:
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=3163
Falco' je napisal/-a:dejstvo: 318is ni niti najmanj navit 318i, to sta povsem drugačna motorja, 318i je 8V dočim je 318is 16V, tudi da je motor strejši ne bo držalo, tisto z oljem pa še najmanj.
iS je dejansko starejši motor, saj je bil vgrajen že v E30ki tam od leta 1989 naprej, M42. Po letu 1993 ga je zamenjal M44. Je pa res da je med 318i in 318iS motorjem ogromno razlik in ne moreš reči da je samo natunan 318i.
Falco' je napisal/-a:jaz bi se odločil za 320i po možnosti z VANOS-om, od '93 naprej. najbolj optimalna motorizacija bi bila 323i, ampak tega boš pri nas zelo zelo težko dobil (nemčija.press).
Se strinjam. V kolikor nisi nek hud racer, je to popolnoma dovolj.