mišek je napisal/-a:Takele avte ponavadi vozi kaka mularija, študentje... Dvomim kako je kaj z vzdrževanjem

Plus tega jaz recimo svojega ne gonim, ni nič predelan in servise delam na 15.000km (po tovarniško najbi bilo 20.000km) na splošno je zlo vzdrževan.
Lej marsikdo od nas "mularije&študentov" zaradi tega katero soboto ne gre s pivskimi kolegi stresti soda vina in igrati karte v bližnjo kantino, drugi dan pa cel zjeban z familijo na kosilo.
Pa četudi ti svojega ne goniš, in če ga prav nikoli ne pohodiš to še ne pomeni da ravnaš z avtom kot dober gospodar. Za take kot si ti so naredili že veliko let nazaj avto : Daewoo Tico se je imenoval al neki takega.
Js servise delam na 7000-10k km iz preventive , ker mi ni škoda keša za avto ker mi nekaj pomeni. Prav tako si vsak mesec od "študentske" plače utrgam stran konkreten kos denarja, zato da ga je za avto dovolj
Tak ki ga goni je že v osnovi bolj obremenjen in če dela servise po tovarniških navodilih ali pa še kvečjemu pozneje ravno iz zgornjega razloga (mularija...) bi potem še prej moral delat servise.
Povej mi kateri avto je bolj zmahan po recimo 100.000km tak, ki je normalno servisiran in vožen ali tak, ki je enako servisiran pa gonjen?? Mislim, da je odgovor jasen.
Kateri je bolj zjeban v Sloveniji po 100.000km, ko ravno vi old school prodajate avte.
A je bolj zjeban avto od enega študenta, ki je nanj prilepil Eibach vzmeti in Konijeve amortizerje in športne diske, obenem pa že pri 80.000km opravil velik servis preventivno. Ali mogoče tvoj popoln avto kot jih starejši prodajate pri 100k km in je prva stvar na avtu velik servis, čez 3.000km so zavorni sistemi, čez 20k km je zaradi prelepih cestišč na vrsti vzmetenje. Kdo zdj bučke komu prodaja. In ravno od takih največ mularije kupi avto in potem vlaga, s tem da so že v začetku zajetni vložki, da o tem da avto ne pozna 40% obremenjenosti motorja niti ne načenjam. . Tako sem kupil samo prvi avto , ker je 55 let star stric povrh vsega še prvi lastnik tako lepo nematretiral avto , da ni nikamor šel za povrh vsega mi je od vsega praha v mehanskih komponentah razneslo še lamelno ploščo in tri brzine menjalnika ko sem ga prvič lepo ogretega pohodil

Dejmo ne en drugem bučk prodajat prosim
Glede obrabe celega avta se že tukaj na forumu vidi kako je, ko eni pišejo kako živahno vozijo pa bremz ploščice na 40.000 menjujejo, gume jim ne zdržijo več kot 20.000 imajo 8 litrov porabe pri dizlih, ki v normali pijejo pod 6 in tako naprej.
Zdaj mi pa povej kaj dela človk z avtom, če gume uniči v 20.000km?? Če ti pa gume uspe tako znucat pa pomeni, da se to odraža tudi na ostalih delih avta.
Pri meni je nekak tako, da gre 1mm gume za 10.000 km na gumi pa imaš približno 5mm uporabnega profila (recimo da menjaš pri okrog 3mm), torej človk more zlo grobo vozit, da 5mm gume zrabi v 20.000km.
P.S.(Imam Contiental gume, ki so zlo mehke, da ne bo kdo rekel, da imam kako poceni plastiko gor)
Glej Clio ma 1t in 75konjev. Ma sej bi blo žalostno če bi ti od pospeševanj s tistim požrlo gume kr tko za brezveze. Verjel ali ne za isti denar obstajajo avti z 200kg več in dvakrat več konji ali pa še več. Pa do tega da imajo dizli ogromno navora, pa do tega da so še težji....
Tega posta ne jemat osebno, sem ti hotel samo pokazat kako se da zgodba iz druge strani prikazat, ker si se glih lotil tega ne zakaj so avtomobili od starejših in originalni boljši, temveč tega zakaj so avtomobili mladostnikov in predelani slabši.
Glede wooferjev in ozvočenja bom rekel pa samo tako. Cliota dci z vso opremo imamo doma, mene kot proizvajalca avtomobilov bi bilo sram poslati ven avto z tako zjebano akustiko da te preglasi malo boljši tranzistor. . . Imel sem OSNOVNO Alfo 145 1.4TS pa je imela boljše ozvočenje kot Clio. Potem A3 l.96, ki je za Cliota 2004 mama in ata kar se tiče zvoka. Sedaj imam zopet 145 l.2000 kjer se napram Cliotu počutim kot bi sedel v kinu.
