Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne nov 09, 2008 12:32 pm

če je trivratni avto, potem je več prostora med sedežem in stebričkom
če si majhne rasti ga je še toliko več, ker je sedež bolj naprej

lahko se pa še vedno usedeš tako, da imaš noge zunaj si premakneš sedež/podreš naslonjalo

vsekakor je pa lažje dobit voziček med sedežem in stebričkom kot pa okoli zadnjih vrat
podpis
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Ne nov 09, 2008 12:39 pm

V našem kraju ima ena ženska (invalidka) na Astri F namontiran voziček v belem kufru na strehi. Ko ustavi pritisne na knofek, se ji lepo odpre pa da dol voziček in se samo presede z avta na voziček :)
 
Uporabniški avatar
hejho
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: So mar 29, 2008 9:32 pm

Napisal/-a hejho Ne nov 09, 2008 1:11 pm

Legoless je napisal/-a:Hvala za odgovore!

Gremo kar lepo po vrsti:
hejho, o Yarisu sem se malo pozanimal in moram priznat, da se mi zdi kar drag. Mogoče prej pride v poštev Aygo? Drugače pa se bi raje izognil dizlom, torej CDTI, ker se motor ne bo niti ogrel na takšni kratki relaciji. Raje potem 1.2 bencinar. Polo bi še bil nekako v tem rangu, vendar bi si želel vsaj klimo, kar je pa dodatnih 1000€. No, bomo videli!



Haloooooooo. Polo ima ob paketu Comfortline ter še malo dodatne za skupaj 14.000 (nov, seveda) avtomatsko klimo, 3 vrata, električni pomik prednjih stekel, 4x aibrag, ABS in še ogromno opreme!
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Ne nov 09, 2008 2:14 pm

Še enkrat hvala za odgovore! :)

Torej, Mitsubishi Colt, Hyundai Getz in Grande Punto so bili dodani na seznam (hvala E91, tha_man ;) ). V vsakem primeru bomo avto prej sprobali, če sploh gre voziček notri. ;)

Sicer sem pri Puntu našel samodejni menjalnik pod dodatno opremo, a mi s konfiguratorjem ni uspelo priti nižje od 12.000€. Ampak to vseeno ustreza. Verjetno ni prištelo popustov.. Nam je pa Grande Punto kar všeč po obliki, pa še servis imamo blizu. tha_man, samo vprašal bi te, kje imajo tega avtomatik Punta, saj bi si tudi sam rad ogledal avto in šel na testno vožnjo, če je možnost.

Tu_Nera, vem da obstaja tudi Clio avtomatik, vendar še nisem zasledil novega Clia z avtomatiko. Stari vem da so bili. Ali se lahko pozanimaš ali je ta Clio od prijatelja že Clio III? Če je, potem ga malo povprašaj, če ga je kupil pri nas in kakšna je bila cena. Glede predelave za invalidno osebo pa ni problem. ;) Hvala!

mišek, to gre nekako tako, da se usede iz voznikovega sedeža na sovoznikov sedež, potisne voznikov sedež naprej (kot normalni ljudje, ki se hočejo vsesti zadaj) in povleče voziček med zadnje in sprednje sedeže. V primeru 5-vratnega avta, tega ne more, ker je potrebno spraviti voziček okoli vrat, kar pa ni ravno lahko.

chevy, to bi bila verjetno idealna rešitev, vendar si se kdaj vprašal koliko stane takšen kovček s predelavo? Potem pa še pri nas bi bile sigurno kakšne komplikacije zaradi homologacije. Obstajala je tudi možnost pri Chryslerju Voyagerju (vsaj pred leti), da dobiš serijsko predelan avto za invalida, kjer se ti na gumb zapelje klanček izpod vozila in se lahko v avto zapelješ z vozičkom. Presedanje je potem mali problem. Vendar je cena res prehuda, sploh pa vzdrževanje, saj je vstopni model z 3.2 V6 agregatom. Ampak to bi bilo še vedno govora o glavnem avtu, išče se pa malček za po mestu. ;)

hejho, Polo je lušten avto, vendar tisti kup dodatne opreme ne pomaga kaj dosti. Rabimo le avtomatiko in 3 vrata. Bolj se nagibamo k avtom, pri katerih dobiš to že za 12.000€. Če pa ne bodo ustrezni, bo pač treba dodati še kakšne 2.000€ in si ogledati tudi Polota. ;) Saj pravim, nismo znamkarji, gledamo samo na to, da je za nas ustrezno in čim ceneje. :)

Hvala za pomoč!

Lep pozdrav!
Zadnjič spremenil Legoless, dne Ne nov 09, 2008 10:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
hejho
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: So mar 29, 2008 9:32 pm

Napisal/-a hejho Ne nov 09, 2008 2:42 pm

Ja, na Punta Grande nisem pomislil.
Sem malo pokonfiguriral in ti povem naslednje (tisti popust, ki piše, ni vštet, torej ga je treba došteti).
3 vrat, oprema Active, motor 1.4 8 V
kovinska barva
samodejni menjalnik dualogic
klimatska naprava
el. pomik stekel
daljinsko centr. zaklepanje
in vse osnovno

cena brez popusta: 12.450
cena s popustom: 11.150
Zelo dober avto za malo denarja.
Če pa želi malo močnejšo različico 1.4 s 90 konji, jo vse skupaj z boljšo opremo stane 11.850 €

Če pa ne boš vzel Corse diesel, je niti ne glej, ker imajo zanič bencinske mašine.
 
E91
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Pe jul 11, 2008 11:36 pm

Napisal/-a E91 Ne nov 09, 2008 3:11 pm

hejho je napisal/-a:Če pa želi malo močnejšo različico 1.4 s 90 konji, jo vse skupaj z boljšo opremo stane 11.850 €


Pa si ti siguren da se da naročit avtomatik s tem motorjem? Kukr je men zano, je v GP-ju na voljo avtomatik samo z 1,4 8v motorjem z 78ps ;)

Lp
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne nov 09, 2008 7:13 pm

Če pa ne boš vzel Corse diesel, je niti ne glej, ker imajo zanič bencinske mašine.


Kaj pa je z njimi narobe?
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Ne nov 09, 2008 8:10 pm

Legoless, za testnega avtomatika ne vem, takih z ročnim menjalnikom pa je pred cca pol leta ko sem jaz kupoval bilo kar dosti testnih (v Novem mestu je bil npr. eden, ne vem če je še). Saj avto je, razen menjalnika, itak isti kot avtomatik.

Sprobal sem vse bencinarske motorje in osnovnega dizla, pa me je 8V bencinar najbolj prepričal. Če ne bi potem prišel T-Jet, ki je po mojem mnenju trenutno najboljši motor v tem razredu, bi sigurno vzel 8V bencinarja. 90 konjski 16V bencinar je na papirju res močnejši od 8V, v realnosti pa ga je treba kar terat da se ta moč kaj pozna. Pri "normalni" vožnji (torej do cca 3500 obratov) je 8V bolj prožen.
 
Uporabniški avatar
hejho
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: So mar 29, 2008 9:32 pm

Napisal/-a hejho Ne nov 09, 2008 9:07 pm

E91 je napisal/-a:
hejho je napisal/-a:Če pa želi malo močnejšo različico 1.4 s 90 konji, jo vse skupaj z boljšo opremo stane 11.850 €


Pa si ti siguren da se da naročit avtomatik s tem motorjem? Kukr je men zano, je v GP-ju na voljo avtomatik samo z 1,4 8v motorjem z 78ps ;)

Lp


je, na konfiguratorju
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po nov 10, 2008 7:16 am

Sprobal sem vse bencinarske motorje in osnovnega dizla, pa me je 8V bencinar najbolj prepričal. Če ne bi potem prišel T-Jet, ki je po mojem mnenju trenutno najboljši motor v tem razredu, bi sigurno vzel 8V bencinarja. 90 konjski 16V bencinar je na papirju res močnejši od 8V, v realnosti pa ga je treba kar terat da se ta moč kaj pozna. Pri "normalni" vožnji (torej do cca 3500 obratov) je 8V bolj prožen.


Je pa ta 8v motor neprimeren za AC vožnjo. Pri 130kmh ima kar visoke obrate in tudi poraba ni več tako nizka.

Pri 16v pa dobis še 6. prestavo zraven!
 
yaya
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po nov 10, 2008 9:52 am

Napisal/-a yaya Po nov 10, 2008 10:26 am

mišek: Lepo prosim, če stvari ne poznaš, jo nikar ne komentiraj, sploh v tistem delu, da so invalidi bogi ljudje?! Ja mogoče so res nekateri, ne meči pa vseh v en koš, ker se potem ustvari splošno mnenje o tem, ki ga "običajni ljudje" tako radi povzamejo in trosijo take neumnosti še naprej med prijatelje, znance in kar je še najhuje med svoje otroke, da že pri svojih treh, štirih letih dobijo informacijo od staršev, da so vsi ljudje na invalidskih vozičkih, ki jih srečujejo na ulici, v trgovini, itd., strašno bogi!!!NEUMNOST!
mišek, seveda ti ne morem zameriti, da imaš tako mnenje, ti pa z veseljem pokažem, kako se lastnoročno zloži invalidski voziček v avto brez kakršnekoli pomoči v nekaj sekundah, saj imam že večletne izkušnje z zlaganjem vozička v avto. Sporoči mi, če si iz LJ. ali okolice, pa ti razširim obzorja.

legoless: Sam sem imel že kar nekaj avtomobilov, s tremi in petimi vrati, z ročnim in zadnje čase z avtomatskim menjalnikom, vse sem vozil na ročne komande in tudi v vse sem seveda zlagal invalidski voziček. Ob vsaki zamenjavi je seveda potreben določen čas, da dobiš "grif" in potem ni nobenega problema, ne glede ali so tri vrata ali pet.

LP!
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Po nov 10, 2008 11:49 am

Hvala vsem za odgovore! :D

hejho, E91, Grande Punta bomo šli pogledat in se tam tudi pozanimali o ceni, popustu, avtomatiki pri 8V in 16V motorju. Čeprav bo verjetno padel 8V motor, ker bo primarna naloga tega avta še zmeraj vožnja po mestu. Občasna vožnja po avtocesti, pa tudi ne bo problem, če bo malo večja poraba. :) In kaj je res narobe z Corsinim 1.2 ali 1.4 motorjem?

tha_man, rad bi stestiral avtomatiko. ;) Sicer si bomo tudi navadnega z ročnim menjalnikom ogledali in sprobali, vendar nas bolj zanima avtomatika. Kar bo pa verjetno precej težje najti testni avto.. Ampak bomo že. Torej ti priporočaš 8V. T-Jet je pa že predrag se mi zdi, sploh se mi pa ne zdi primeren turbo motor za takšne vožnje.. Bomo videli kakšne popuste bomo dobili, potem bomo pa premislili, magari tudi o T-Jetu.

yaya, pravilno si povedal. Nobeden invalid ni bogi. Bogi so tisti, ki tako mislijo. Me veseli da se je oglasil tudi nekdo, ki gleda na to stvar iz istega zornega kota kot mi. Pri nas smo tudi že imeli veliko navadnih avtomobilov, vendar je očeta in mater dohitela starost, zato žal ne moreta več brez avtomatike. Trenutno imamo primarni avto s 5 vrati, vendar malček mora imeti 3. Sploh zaradi zdravstvenih težav, ki nalaganje vozička zelo otežijo. Predvidevam, da razumeš zadevo. ;) Lahko zaupaš kateri avto imaš zdaj in kako naložiš voziček? Samo iz zanimanja, lahko tudi na ZS. ;)

Hvala vsem za pomoč!

Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1587
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike Po nov 10, 2008 1:14 pm

In res kaj je narobe s Corsinimi bencinci? :shock: Spet nekdo, ki ima xy znamko in pametuje o drugih znamkah!

Ti pa lahko iz lastnih izkušenj povem ( 1.2 75km Corsa), da s tem motorjem ni večjih problemov. Imam 75000 in razen rednih servisov nisem rabil obiskovat serviserjev! Je pa res, da je 1.2 16v rahlo požrešen ( 7l mestne vožnje in 6l-6,5l avtocesta), kar pa gre pripisati predvsem teži avtomobila! :)
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Po nov 10, 2008 1:43 pm

mogoče še pogled z moje strani.
v primeru kot ga opisuješ, ne bi kupoval avta z avtomatsko klimo, temveč z ročno. avtomatska klima na kratke razdalje dela same težave z reguliranjem. vsaj meni, ker me moti če mi klima vsiljuje svoj način delovanja.

glede kište na strehi avta , v kateri je spravljen voziček. Pri nas na goriškem mislim, da videvam najmanj dva avta, ki imata to na strehi. Zadeva je čudne kvadratne oblike, pokrov iz belega poliestra. spodaj pa ogrodje za spuščanje in dvig vozička. Kolikor sem videl, je zadeva namontirana kot vsak prtljažnik na stehi. Torej tu ne vidim težav s kakimi atesti in podobnim. Sicer pa mi stvar ne deluje kot nek domači izdelek, tako da predvidevam, da nekdo to proizvaja in prodaja, za kar verjetno ima tudi zrihtane papirje.
Kot invalid, pa bi do informacij kaj je to, kje se dobi itd lahko prišel kar pri kakem društvu invalidov.
v primeru te kište potem tudi odpade dilema 3 ali 5 vratni avto, čeprav je za voznika udobnejši 3 vratni.

glede preizkusne vožnje avta...mislim, da nimaš prav, ko praviš, da ibnvalid ne more preizkusiti avta. Mogoče ne v vožnji, zagotovo pa ga preizkusi tako, da se poskusi vsesti vavto in spraviti vozček pred zadnje sedeže. to pa je tudi ključni pogoj pri nakupu avta, vsaj kot jaz razumem problem.
Pri invalidih ponavadi tudi niso rednostne lastnosti avtov pospeški, moč, lega na cesti itd....
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 10, 2008 2:51 pm

Koliko je pomembno udobje? Nekateri (Colt,...?) so precej trdi, morda bi na naših mestnih luknjah trpela hrbtenica in še kaj?

Fiat je delal tudi nekatere serijske modele, namenjene in zato že prilagojene invalidom. Morda jih dela še ali pa se malo pbrska med italijanskimi oglasi, lahko bi bilo kaj zanimivega v bližini meje (KA - veš ti kaj več?). V tem primeru bi invalid lahko sprobal avto tudi med vožnjo.
 
Legoless
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: To avg 21, 2007 1:35 am

Napisal/-a Legoless Sr nov 12, 2008 9:33 am

weta, sploh nam ni pomembno kakšna klima je. Važno je, da je. Pa naj bo ročna ali avtomatska, to sploh ni problem. Niti nisem nikjer omenil ;)

Zanimivo, da mi ne poznamo nobenega od naših kolegov, ki bi to imel. Mogoče je zadeva bolj nova in jo imajo mlajši paraplegiki. Bolje da ne veš koliko problemov je bilo, ko je bilo treba homologirati a-testirane komande z licenco in papirji. ;) Seveda kontaktiramo tudi z društvom invalidov, vendar je večina poznanih članov že starejših, ki ne morejo pomagati. Dilema glede 3 ali 5 vratnega avta ne obstaja. MORA biti 3 vratni MALI in poceni avto. ;)

Seveda imam prav. Gre se za testno vožnjo avtomobila, kjer invalid tudi občuti udobje, lego, vidi koliko se nagiba v ovinkih (namreč brez nožne opore je precej težje obstati v sedežu brez prave ledvene opore). Seveda brez testne vožnje, kjer vozi sam ne more občutiti tudi pospeškov, lege in ostalih stvari, ki jih navadni ljudje kot ti lahko. Ali ti izpustiš testno vožnjo pred nakupom? Tudi invalidu pospeški nekaj pomenijo, saj invalid ni slabši ali šibkejši voznik! Tako, da tvoj pogled ni povsem na mestu. Vsekakor se pa v vsakega kandidata vsedeta oba starša, preden sploh debatiramo kaj s prodajalcem. :)

esem, vidiš takšne komentarje rabim. ;) Ne komentarje ljudi, ki me učijo kaj je ali kaj ni pomembno za invalida. Hvala, zelo dobrodošla informacija. :) Udobje je kar pomembno, saj sta oba starejša in imata probleme s hrbtenico. Ravno to se potem opazi tudi v testni vožnji.

FIATove "projekte" poznamo, smo si ogledali pred nekaj leti na nekem sejmu. Vendar je to bilo še vse v povojih in ni bilo ravno najbolje prilagojeno. Pač izdelovalec ni bil invalid, oz. je bilo videti, da so delali nekaj na približno, namesto da bi se posvetovali z nekom, ki je vezan na voziček. ;) Tako da te variante odpadejo, pa še predrage so..

Kot primer bom dal neko javno ustanovo pri nas (ne bom imenoval), kjer so preuredili okolico, naredili klanček za invalide, nato se pa hvalili, da je povsod dostopno za invalide. Ko pa je oče prvič moral uporabiti ta klanček, se je pa skoraj resno poškodoval, ker je bil prestrm, da bi invalid prišel po njem dol ali gor brez pomoči.

Hvala za odgovore!

Lep pozdrav!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov