@speedfreak: itak da ima Leon zelo dobro lego na cesti, vendar, s pravimi pnevmatikami. Je pa res, da imam morda tudi malo nižji prag, ko dam nogo z gasa. Če sem pred leti brez težav reku, da ovinek gre 150 je potem tudi šel, sedaj preprosto refleksno, čim ni avto povsem miren, umaknem nogo z gasa. Me nekateri čakajo doma, pa bi bilo dobro, da tudi tja pridem

.
Sedaj pa se vrnimo od ovinkov k Seatu nazaj. Namerč reklamacija za žaromete je prišla s strani Porche zavrnjena. Baje imajo vsi Špančki (cela družina) v žarometih luknje po domače povedano, oziroma zračenje, zaradi specifik španskega podnebja. Pri nas, kjer pa so takšne razlike, pa se zaradi temparaturnih razlik ob takem deževju in vlagi kot je trenutno nabiraa kondenz v žarometih. Kar pomeni, da kupiš plebejskega leončka za 14.990 € al hohštaplerskega za 32.000 € ali ali katerikoli drugi model, boš imel kondenz v žarometih. V dokaz sem dobil na izbiro poljuben testni avto, in glej tudi v tem kondenza za izvoz. Spet pa moram pohvaliti Drevov servis, saj so se ponudili, da vseeno luči pregeldajo in če se res kakšna stvar najde ponovno pošljejo prijavo na Porche ter podobno so mi dali v možnost, da luči neprodušno zatesnijo - zalenijo se te luknjice namenjene zračenju. Vendar pa se vsaj na Leonih poleti luči že tako strašno grejejo (ko sonce že po avtu ni šans, da se pleha nad lučmi dotakneš) ker je res dosti bolj vroč od strehe npr, zato se vsaj zaenkrat zato varianto nisem odločil, ker to po besedah servisa prinese precej krajšo življensko dobo žarnic. Toliko o uradni razlagi, če ima kdo drugačne informacije, pa prediskutirajmo še to
