Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nero9
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Sr jan 18, 2006 11:12 pm

nakup terenca

Napisal/-a nero9 So mar 28, 2009 11:38 pm

lp.Doma kupujemo še en avto, namreč terenca/suv in me zanima kter bi biu najbolši nakup do 8000 evrov, najbl se nagibamo k landrover freelander pa če kdo kj ve o temu avtu, k se jih kr dost prodaja na netu? za odgovore vnaprej hvala
 
Uporabniški avatar
nero9
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Sr jan 18, 2006 11:12 pm

Napisal/-a nero9 Ne mar 29, 2009 11:28 am

 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hrošč Ne mar 29, 2009 11:43 am

Hmm, o tem avtu pa nisem nikoli prav veliko slisal, tako da tudi mene zanima, kaksne so kaj izkusnje z njim in kako se sploh obnese na terenu.
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy Ne mar 29, 2009 11:58 am

Na terenu gre avto zadovoljivo, ni narejen za neke ekstremne pogoje.
Avto drugace ni nic posebnega, elektronika (kar se tice radijev, ...) ni nevemkaj, v kabini je kar hrupno. So pa tile Land Roverji menda imeli neke napake na motorjih, nevem tocno na katerih.

Meni je vredu avto, za normalne potreba je pa super.
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne mar 29, 2009 12:25 pm

AudiBoy je napisal/-a:Na terenu gre avto zadovoljivo, ni narejen za neke ekstremne pogoje.
Avto drugace ni nic posebnega, elektronika (kar se tice radijev, ...) ni nevemkaj, v kabini je kar hrupno. So pa tile Land Roverji menda imeli neke napake na motorjih, nevem tocno na katerih.

Meni je vredu avto, za normalne potreba je pa super.


Sem ga imel na testu, ko so prišli prvi na trg. Motor je odličen, dovolj varčen in zanesljiv. Zavedati pa se moraš da voziš avtomobil z veliko čelno površino. Za hitro vožnjo priporočam bencinarja ker je manj len, vendar temu primerno požrešen. Notranjost je tipično oglata in danes deluje malce zastarelo. Sedi se solidno tudi na daljših poteh. Edini moteči element je malce slabša ventilacija ki ima v zimskih in jesenskih dneh kar precej dela z odroševanjem šip.

Zmogljivosti na terenu so za takšen tip vozila nad pričakovanji, moraš pa seveda imeti primerne gume. Tudi HDC je za nevešče voznike v zimskih razmerah dober pripomoček. Cestne zmmogljivosti so solidne, tudi lega v mejnih razerah je zelo dobra, vseeno pa zaradi velike višine od tal odsvetujem preizkušanje meja. Pri pogonskem sklopu pazi da je v dobrem stanju, saj zaradi stalnega štirikolesnega pogona trpijo diferenciali. Največ škode pa nastaja zaradi neenakomerne obrabe prednjih in zadnjih koles (pri dotičnem primerku so zato menjali diferencial). Pomaga če vsaj 2x na leto premontiraš prednja in zadnja kolesa. Nekaj napak je bilo tudi pri elektroniki (ključavnice ki se ne odpirajo in podobno) ki pa so jih večinoma odpravili z nalaganjem nove programske opreme v času garancijskega roka.

Pri nakupu bodi pozoren predvsem na to, da ima avtomobil vse ključe in daljince (ki sta ločena), ter da je poleg servisne knjige tudi koda za odklep vozila (v primeru nedelovanja daljinca se s ključem vnese koda vozila da ga deblokiraš).

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
nero9
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Sr jan 18, 2006 11:12 pm

Napisal/-a nero9 Ne mar 29, 2009 12:48 pm

najlepša hvala za izćrpno predstavitev. lp
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu Po mar 30, 2009 9:55 am

Še bolj pa bodi pri nakupu pozoren glede IRD-ja(4x4 pogon),kateri so pri teh avtih začeli crkovati pri cca. 130.000-150.000km. Strošek te zamenjave pa je cca. 1200eur
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po mar 30, 2009 10:14 am

Mogoče bi v tem razredu priporočal 2 modela, ki sta tudi statistično najmanj problematična:

Toyota RAV4 2. generacija. Za to ceno je možno sicer dobiti kakšen letnik 2000 z bencinskim 150km motorjem. Zaradi majhne teže pleza tudi čez kakšen teren - ček, se pa zna sklopka hitro zasmoditi. V času rasti kupovanja SUV-jev je bil v prodajnih statistikah na 1. mestu in si ga je lastil tudi marsikateri kmetovalec za prevoz prikolice. Sicer ni bil ravno namenjen za prevoz živine na vrh planine (tudi takšne sem poznal), potem pa so preklinjali vonj po zažganem (sklopka). Sam sem ga vozil po dokaj strmem terenu, sicer suhem. Je pa za "teren" primernejši navorsko bogatejši diesel-116km, ki je prišel na trg 2001.

Druga smiselna opcija je Subaru Forester, žal ne preveč lepih oblin. Popravite me lahko, če se motim, vendar se mi zdi, da ima tudi reduktor. (Pri zadnji generaciji novega boxerskega diesla vem, da so ga izpustili, bencinar ga ima.)

Nenazadnje je tukaj še Vitara...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 30, 2009 12:24 pm

No LR-ja se začni otepat, ker je predrag zato, da bi imel avto, ki je večino časa na servisih.

Osebno bi ti priporočal rav4 ali pa vitaro. Oboje imam doma, vozim pa ferozo.
Rav4 gre odlično, pospeški dobri in poraba majhna od 9 do 10 litrov za 2.0 motor. Uradni servisi so sicer dragi, ampak ker vse delam sam me pride dosti ceneje. Izrednih servisov pa v zadnjih dveh letih skorajda ni bilo - en končnik je bil za zamenjat, to je pa vse.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Napisal/-a 4vale6 Po apr 06, 2009 8:14 pm

Jst pa imam eno vprašanje, že dlje časa prebiram teme o nakupih vozil, itd. v vseh temah kjer se omenjajo malo boljši/močnejši avtomobili slej ko prej beseda nanese na stroške. In ker so sanje enkrat kupit touarega 5.0 V10 TDI (aka traktor),poudarek na sanje (torej NE kupujem touarega,da se nebomo narobe razumeli!!! ), me zanimajo stroški ki nastanejo pri takem vozilu. Aja pa sj sm brsku nek po netu,sam da bi dobu nek celotn vtis stroškov ga nism kr so informacije preveč "razmetane". Torej če rečemo konkretno: recimo da bi uzel rabljenega V10 TDI z cca. 150.000 prvoženimi kilometri. cena tam okol 25.000eur (1 ali 2 lastnik).
Že za zavarovanje nevem kok bi mogu dat,1300 osnovno + kasko? (če upoštevamo prijavo novega vozila + 2 tablici), pol druga stvar so servisi,torej to ma 4 kolesni pogon, avtomatski menjalnik,en kup opreme in elektronke,... (kok stane tuki en povprečn servis?).Pol porabo me nit ne zanima,če kupiš tak avto ga ne kupiš zarad porabe.
So še kake druge take stvari k za tak avto lastnika ful stanejo? (poleg gum seveda)...
Hvala za odgovore!
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov