damek1a je napisal/-a:mah za ta 1.8t vsi povprek trdijo kako je oh in sploh. Meni ni nek biser, morda, ker sem imel prej hondo![]()
![]()
zdaj imam passata 1.8t l98 s tem motorjem. Je ql, vendar je potrebno vedet, da za vzdrževanje kar nanese, če ga seveda hočeš vzdrževati kot se za ta avto spodobi. Od 500-1000eur na leto odleti brez problema.
Sam sem menjal turbino (gredo tam med 180-250k). Strošek 700eur (garret) + razne cevi in delo. Potem je tu še lmm, ki tudi skoraj zagotovo gre na vsake tolko časa. In še končniki, ki so problematični. V zadnjem času so bili zamenjani še kolesni ležaji in homokinetični zglobi. Pri 190k je bilo potrebno obnoviti še alternator in še kaj bi se našlo. Pri starejših letnikih znajo biti problemi z raznimi cevkami (tlak), senzorji, itd. Vglavnem, vedno kaj ta porihtat.
Moja poraba je tam 10l, res pa je, da imam kar precej mestne vožnje. Kdor dela dosti km, je vsekakor boljše, da vzame 1.9TDI.
Lepo, da nekdo uporabnika/avtorja postavni na "realna tla" - glede stroškov.
Sicer je 1,8 T odlična izbira. "Samo" dober primerek je treba najti.
LP