Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
jakob.percic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jan 06, 2009 1:38 am

ranault 19

Napisal/-a jakob.percic So jul 25, 2009 11:11 pm

ja mene pa zanima kateri ste meli 19ko oz.jo še mate kakšn avto se vam je zdev ker js sm jo prav kar kupiv in nevem nič o njej tato prosim za odgovore
hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Ne jul 26, 2009 1:08 am

Zakon avtek! :)

Udoben in še vedno stabilen, poceni vzdrževanje in poskočen motor. Ne morem rečt nič slabega. Kateri mlinček pa ti poganja tvoj voz?
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
plasi
Novinec
 
Prispevkov: 312
Pridružen: Po feb 20, 2006 8:16 pm
Kraj: Suhor

Napisal/-a plasi Ne jul 26, 2009 2:55 am

Mi smo imeli 1.4 RT pa se mi ni zdela kaj preveč poskočna, drugač pa sam avto zelo v redu, edino havba rada rjavi.
Pijem Laško pivo in j... se mi za vse živo!
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Ne jul 26, 2009 7:23 am

Ja, glede na to, da si jo že kupil, je čist vseen kaj mi mislimo...

OK reč.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Ne jul 26, 2009 7:51 am

Jaz jo še mam, vendar kupujem sedaj drugega (passata najverjetneje). Jaz sem mojo dobil od očeta (on je kupil takrat novo) in sicer Renault 19 Chamade 1.4 L1991. Avtomobil ima sedaj 310.000km. Kar se tiče motorja, ima še običen ne energy, in moram rečt,da še kar teče, teče in teče (redni servisi). Tudi sklopka je še prva, čeprav je mehanik rekel, da bi jo bilo zaradi kilometraže že potrebno zamenjati pri 150k, vndar še ne daje nobenih znakov zdrsavanja.
Kar se pa tiče karoserije pa je živ obup, najprej je začela rjavet pri blatnikih, nato pragovih itd. Vse skupaj smo redno popravljali, vendar leta naredijo svoje, kaj drugega tukaj ni za pričakovati.
Ocena avtomobila do dobe starosti 6 let: odlično
Ocena avtomobila po obdobju 6 do 12 let: dobro (venomer nekšna popravila - hladilnik, zajla za sklopko, amortizerji...)
Ocena po 12 letu: zadostno (letom primerno) - avtomobil je potrebno vzdrževati iz meseca v mesec, pragovi so postali trhli itd.

Če te še kaj zanima, pa samo vprašaj.

Skupna ocena: kar zadovoljen

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Ne jul 26, 2009 9:58 am

jst sem ga vozil ene 3 leta, zakon avtek. nekih velikih problemov ni bilo z njo. motor 1.4 je odličen.
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
adooo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jan 11, 2009 12:52 pm

Napisal/-a adooo Ne jul 26, 2009 9:58 am

imel 19 1.8rt pa ti povem da avto leti k svija sam problem je da ima na 195km/h blokado
A-U-D-I FOR EVER
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc Ne jul 26, 2009 10:00 am

Sam lastim avto iz zadnje serije izdelanih 19k, in moram rečt da da je stabilnost žrtvovana za udobje. Res, da avto dobro drži smer tudi pri 180km/h na AC, vendar se v ovinkih pokaže občutno preveč body rolla, saj se avto nagiba kot ladja. Motor te zna razočarati, vsaj če presedeš iz R5five, ki je z 60 km veliko poskočnejša, kot 19ka z 1.4 78 km. Bremze so tudi prešvoh, avto pa ima tipične probleme starih Renaultov z elektroniko, kakšno centralno zna zafrkavat, itd. Rja pa je ahilova tetiva teh vozil, saj pride vsepovsod, sploh pod havbo, pragovi, robovi vrat,..., moram pa reči, da imam še vedno cel prostor pred koloteki, ki zna pri 5kah in Cliotih nagravžno prerjaveti v luknjo velikosti manjše pesti. Seveda pa zna biti redno vzdrževana 19ka super avto, vzdržljiv, prostoren in udoben. Dalinjsko centralno pa tako tako, en dan delajo vsa vrata, en dan pa magari samo sovoznikova:)
 
jakob.percic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jan 06, 2009 1:38 am

Napisal/-a jakob.percic Ne jul 26, 2009 10:22 am

vglavnem potem menite da je bolša 19ka kot pa clio ali je vse skupi isto
 
Dazi
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 05, 2006 8:53 am

Napisal/-a Dazi Ne jul 26, 2009 10:28 am

Pozdravljen!

Mi smo imeli 19-ko 14 let( pol časa jest, pol moj oče). Smo imeli kar nekaj problemov z njo.
Zamenjal smo:
- akumulator po 2 letih
- 2 x vodno pumpo( enkrat nam je skor zaribala mašina)
- obnova alternatorja
- sprednji amortizerji( serijska napaka -> kar počjo)
- zadnji amortizerji( mi je prerjavel -> mi zadnja klop držala avto gor:))
- črpalka za gorivo
- obvolanska ročka
- sprednji diski
- 2 x cilinder zadnjih zavor
- ogrevanje zadnje šipe mi že 3 leta ni delal
- lučke na armaturki že 10 let
in še in še...

In nismo ga tišal, be bil skoz v garaži, do 7 leta servisiran na pooblaščenem servisu.
R19, l. 1995 Adagio
 
ENTUZIAST
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Ne jul 19, 2009 10:24 pm

Napisal/-a ENTUZIAST Ne jul 26, 2009 10:43 am

@dazi to kar si omenil se vsaj pomoje smatra kot redno vzdrževanje
Življenje je edina nevarnost ki je ne preživiš
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne jul 26, 2009 2:54 pm

@Dazi
kar si napisal je čisto tipično za tak letnik avta in tudi za Renault. Sam sem imel Clia 93 letnik, zamenjal sem zavore, akumulator, obvolansko ročico, prednji amotizerji in fedre, obnova altenatorja je čisto normalno pri Renaultu, edini stvari ki sem se ju izognil na tvojem seznamu sta pumpi (vodna in becin) z njima nisem imel težav pa seveda z zadnjimi amotizerji ne, ker jih na Cliu itak ni :P Lučke pa tudi niso nek problem.
Sam se še menjal ležaje prednjih rok, kar je tudi hiba Renaultov in pečko gretja ter obnovil komplet hladilni sistem. To je pa to.

Lahko pa rečem, da če imaš nekaj znanja (in volje) o teh letnikih Renaulta je avto poceni za vzdrževanje, je pa res da moraš vedno kaj porihtat če hočeš da je avto dober za vozit.
Če mene vprašate sta Clio in 19ka isti šmorn, plus ki ga štejem 19ki je udobje, tukaj je ta bolj udobna, pa isti letnik imajo 19ke več opreme, ker recimo Clia 93,94 letnik dobit z servotom je bila kar umetnost, 19ke pa so imele že klimo, pa ABS in podobno. Kar se tiče vzdrževanja je pa isto, večina delov paše na oba, motorja sta identična... Kar se pa rje tiče pa je to minus 19ke v primerjavi z Cliom, saj dost bolj rjavi, sploh kot že rečeno, prednja hauba je pogreb pri 19ki.

LP
 
jakob.percic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jan 06, 2009 1:38 am

Napisal/-a jakob.percic Ne jul 26, 2009 5:51 pm

aha hvala za odgovore...
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne jul 26, 2009 6:14 pm

GiGi1985 je napisal/-a:pa seveda z zadnjimi amotizerji ne, ker jih na Cliu itak ni :P

LP


seveda jih ima,samo fedrov nima 8)
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne jul 26, 2009 8:54 pm

Ima torzijo, to sem hotel povedat, smešno sem se izrazil.

LP
 
Uporabniški avatar
moofdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Če jun 02, 2005 1:36 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a moofdi Po jul 27, 2009 1:44 pm

Imel R19 16V, 1.8 16V 135hp, letnik 95. Avto sem kupil z 210kkm naprej sem ga dal ko je imel 235kkm. V letu in pol razen zajle za sklopko nisem zamenjal nič drugeg izrednega. 3x redni servis, pa zamenjani vsi 4je diski + ploščice. Avto ni imel pikice rje, zdej je začela počasi prednja rjavet hauba - tipčna šibka točka pri r19. Ker je bla 16v, je nižja kot ostale 19ke, 15'' gume in se je tud po ovinkih peljala dobro, sedežei pa eni bolših, ogromno bočnega oprijema, pa kljub temu še dovolj udobni. Avto sm prodal naprej kolegu, trenutno ima ~250kkm in razen malo rje na haubi z avto ni problemov. Motor, podvozje, zavore... vse brez večjih problemov.

Ti si vrjetno vzel 1.4RT... Motor je ob rednem vzdrževanju neproblematičen, podvozje bolj udobno naravnano kot za hitro vožnjo po ovinkih, pazi na rjo, pa boš imel super avto, seveda če je lepo ohranjen.

lp.
 
jakob.percic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jan 06, 2009 1:38 am

Napisal/-a jakob.percic Po jul 27, 2009 8:34 pm

moofdi je napisal/-a:Imel R19 16V, 1.8 16V 135hp, letnik 95. Avto sem kupil z 210kkm naprej sem ga dal ko je imel 235kkm. V letu in pol razen zajle za sklopko nisem zamenjal nič drugeg izrednega. 3x redni servis, pa zamenjani vsi 4je diski + ploščice. Avto ni imel pikice rje, zdej je začela počasi prednja rjavet hauba - tipčna šibka točka pri r19. Ker je bla 16v, je nižja kot ostale 19ke, 15'' gume in se je tud po ovinkih peljala dobro, sedežei pa eni bolših, ogromno bočnega oprijema, pa kljub temu še dovolj udobni. Avto sm prodal naprej kolegu, trenutno ima ~250kkm in razen malo rje na haubi z avto ni problemov. Motor, podvozje, zavore... vse brez večjih problemov.

Ti si vrjetno vzel 1.4RT... Motor je ob rednem vzdrževanju neproblematičen, podvozje bolj udobno naravnano kot za hitro vožnjo po ovinkih, pazi na rjo, pa boš imel super avto, seveda če je lepo ohranjen.

lp.


avto je lepo ohranjen 1.4RT vglavnem mi še čisto nič ne rusta kar se malo čudim ko pravite vsi za havbo da najraje rusta ampak sm gledav avto je biv pred enim letom na novo izoliran in pobarvan pri avtohiši malgaj. Na avtu sm opaziv samo en problem da ima od vseh drugih avtomobilov bol trd pedal za zavore in nevem za kaj je to dobro?...
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa To jul 28, 2009 7:05 am

To je čisto različno. Pri meni je na primer zelo trda sklopka, v primerjavi z drugimi. Ko se vsedem iz očetove ksare ali maminega cliot-a v mojo 19-tko, imam občutek, da je sklopka trda kot beton. Tudi v primerjavi z drugimi 19-tkami, ki sem jih uspel preizkusiti, tega niso imele. Mi pa je mehanik zagotovil, da zaradi trde sklopke, le ta še vedno drži pri 300k km (če je res nimam pojma, ker se na to ne spoznam). Havba tudi pri meni ne rjavi, razen pikice od kamenčkov, so pa pri meni pragovi, in zadnji blatniki šibki člen.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
moofdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Če jun 02, 2005 1:36 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a moofdi To jul 28, 2009 8:48 am

jakob.percic je napisal/-a:avto je lepo ohranjen 1.4RT vglavnem mi še čisto nič ne rusta kar se malo čudim ko pravite vsi za havbo da najraje rusta ampak sm gledav avto je biv pred enim letom na novo izoliran in pobarvan pri avtohiši malgaj. Na avtu sm opaziv samo en problem da ima od vseh drugih avtomobilov bol trd pedal za zavore in nevem za kaj je to dobro?...


Če je blo kvalitetno pobarvano pa zrihtano, potem samo redno servisiraj pa malo po pamet, pa kakšnih večjih problemov nebi smelo biti. ;)
 
jakob.percic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jan 06, 2009 1:38 am

Napisal/-a jakob.percic Ne avg 09, 2009 10:18 pm

moofdi je napisal/-a:
jakob.percic je napisal/-a:avto je lepo ohranjen 1.4RT vglavnem mi še čisto nič ne rusta kar se malo čudim ko pravite vsi za havbo da najraje rusta ampak sm gledav avto je biv pred enim letom na novo izoliran in pobarvan pri avtohiši malgaj. Na avtu sm opaziv samo en problem da ima od vseh drugih avtomobilov bol trd pedal za zavore in nevem za kaj je to dobro?...


Če je blo kvalitetno pobarvano pa zrihtano, potem samo redno servisiraj pa malo po pamet, pa kakšnih večjih problemov nebi smelo biti. ;)


ewo zdej sm mev prvi problem z njo da mam levo roko zanič
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov