Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 To sep 08, 2009 7:07 am

1.6 16 v ti lahko povem iz osebnih izkušenj, da ni to to. Raje bi imel dizlčka 1.5 pa mi pije 5-6 litrov kot pa bencinarja ki žre 8 litrov pa ne pokaže skoraj nobene moči. Tko da sem za dizlčka 1.5. Sodelavec ga ima sicer v cliu in avto res gre dost hitr, ne zmanka mu moči. O porabi pa škoda, da govorimo ker je res minumum. Bencin je pa požeruh. 2-3 litre se pa kr pozna na 100km.
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To sep 08, 2009 8:14 am

Avtorja podpiram pri njegovi odločitvi za 85KM in več opreme. Lepo je napisal, da vozi izredno malo po AC in da praviloma ne prehiteva. In če je zdaj normalno peljal z 75KM, bo tudi s 85KM. Ampak očitno eni ne razumete, da ne divjamo vsi, da ne vozimo nad 130km/h in da nam je vseeno, če pospešimo do 100 v 20sekundah.

Imam izkušnje s Polo Classic 60KM, ki ga dosti vozim. Tudi s polno naloženim (5 oseb + prtljažnik) sem brez problema prevozil celo AC LJ-Krško z 140km/h (se mi je malo mudilo). V Vrhniški klanec s 130km/h itd. Na regionalkah in mestu pa itak ne more biti težav.
Če ste sami obsedeni s pospeški in konji, ni treba, da še druge silite v to, če tega ne rabijo. No, itak se bo pa sam odločil.

lp
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To sep 08, 2009 9:58 am

Energetik81 je napisal/-a:Avtorja podpiram pri njegovi odločitvi za 85KM in več opreme. Lepo je napisal, da vozi izredno malo po AC in da praviloma ne prehiteva. In če je zdaj normalno peljal z 75KM, bo tudi s 85KM. Ampak očitno eni ne razumete, da ne divjamo vsi, da ne vozimo nad 130km/h in da nam je vseeno, če pospešimo do 100 v 20sekundah.

Imam izkušnje s Polo Classic 60KM, ki ga dosti vozim. Tudi s polno naloženim (5 oseb + prtljažnik) sem brez problema prevozil celo AC LJ-Krško z 140km/h (se mi je malo mudilo). V Vrhniški klanec s 130km/h itd. Na regionalkah in mestu pa itak ne more biti težav.
Če ste sami obsedeni s pospeški in konji, ni treba, da še druge silite v to, če tega ne rabijo. No, itak se bo pa sam odločil.

lp


:clapclap :clapclap :clapclap :clapclap


avtorju pa naslednje: ima sosed drugo verzijo megana in notr dci 82km pa je zelo zadovoljen. res je da ni najhitrejši ampak se udobno pelje in avto ima ogromno opreme. pravi, da ne potrebuje 100km in več. tudi jest jih imam samo 75 na dieselci pa še to je pra stari dti motor (isuzu) pa se glih tako pripeljem povsod kamor želim.
res, da malo počasneje ampak varneje in predvsem ceneje.

zato te čist podpiram in če ne rabiš več konjev kupi 85 dci in več opreme.

srečno pri nakupu ti želim.

lp
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To sep 08, 2009 12:20 pm

najbol simpl je da greš na testno..

drugače pa tud s tem avtom se da skoraj v vsak klanec na ac peljat 130..
ima več navora ko bencinar tako da je npr primerljiv z bencinarjem z 100konji..
 
Uporabniški avatar
Trigger
Novinec
 
Prispevkov: 320
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:50 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Trigger To sep 08, 2009 1:01 pm

Evo hvala vsem za odgovore.

Ste kar potrdili tisto kar sem sam že v štartu razmišljal.

Meganček bo, enkrat do novega leta ga pojdem naročit, tako da bo 2010 letnik :twisted:

Oprema bo takšna kot sem jo zapisal zgoraj, potem pa bomo videli.

Ok hvala vsem za nasvete.
Ni vse 206 kar se sveti :-)Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To sep 08, 2009 1:10 pm

kolesar je napisal/-a:drugače pa tud s tem avtom se da skoraj v vsak klanec na ac peljat 130..
ima več navora ko bencinar tako da je npr primerljiv z bencinarjem z 100konji..

Tole je enačba za končno hitrost avta v klanec, če zanemarimo zračni upor:
Slika
alfa je naklon klanca, m masa avta, g težnostni pospešek, P je moč.

In ti trdiš, da ima avto s 100KM enako končno hitrost v klanec kot avto s 85KM? Če imata normalne izračunan menjalnik, bo šel 85KM sigurno počasneje. Pa če ima 1000Nm navora - jih nima pri višjih obratih, kjer bi lahko sproduciral moč.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To sep 08, 2009 1:36 pm

Trigger je napisal/-a:Vprašanje je bolj ali je 85km dovolj za takle avto kot je megan z omenjenim režimom vožnje zgoraj.

85 km bi bilo dovolj, ampak tukaj rata drug problem; pri dizlih se enostavno "downsizing" ne obnese(pa naj bo to renault, vw, mercedes......nasploh pa Opel Astra(1.3 90km))ker te motorji za svojo težo v tem segmentu (kot je nekdo ugotovil, so vedno težji)in posledično temu je tak avto muka vozit.......dizl tega segmenta mora imet vsaj 1.9 litra, da se nekako premika in da ne čuti brega že tam, kjer ga z okom sploh ne vidiš, ko je pa vse skupaj naloženo je pa koma totalna......

Če se le da in če je možnost, bi vsekakor kupil 1.9 130 konjev, za megana se mi zdi idealna kombinacija in držal bi se tudi tega nasveta:
odprti clio je napisal/-a:Osebni nasvet je, da še malo počakaj; novembra se morebiti obeta nova akcija; s popusti so zaenkrat izredno skopi.


..in še nekaj: Renault se kupuje na "revozovca".....- tisto kar stane 17, dobim za 13
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio To sep 08, 2009 8:12 pm

sašo5 je napisal/-a:
Trigger je napisal/-a:Vprašanje je bolj ali je 85km dovolj za takle avto kot je megan z omenjenim režimom vožnje zgoraj.

85 km bi bilo dovolj, ampak tukaj rata drug problem; pri dizlih se enostavno "downsizing" ne obnese(pa naj bo to renault, vw, mercedes......nasploh pa Opel Astra(1.3 90km))ker te motorji za svojo težo v tem segmentu (kot je nekdo ugotovil, so vedno težji)in posledično temu je tak avto muka vozit.......dizl tega segmenta mora imet vsaj 1.9 litra, da se nekako premika in da ne čuti brega že tam, kjer ga z okom sploh ne vidiš, ko je pa vse skupaj naloženo je pa koma totalna......

Če se le da in če je možnost, bi vsekakor kupil 1.9 130 konjev, za megana se mi zdi idealna kombinacija in držal bi se tudi tega nasveta:
odprti clio je napisal/-a:Osebni nasvet je, da še malo počakaj; novembra se morebiti obeta nova akcija; s popusti so zaenkrat izredno skopi.


..in še nekaj: Renault se kupuje na "revozovca".....- tisto kar stane 17, dobim za 13


Ni res; sm zdle dobu lep izračun na revozovca, pa s popusti, k bi jih js dobu - 200€ razlike.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To sep 08, 2009 8:18 pm

Po nekajletnih izkušnjah s tedaj dokaj svežim Meganom II Coupe s šibkejšim dCi motorjem (tedaj 82km) sem ga zapuščal ob slovesu z dokaj dobrim vtisom. Avtomobil je bil najbrž le manjše teže, kot je sedanji III (mislim, da okrog 1170 kg), motor"ček" pa presenetljivo živahen ter dorasel teži in velikosti vozila. Ugaja dovolj navora že iz nizkih vrtljajev ter neverjetna "šparovnost". Čeravno nisem vozil ravno "po jajcih", imel dosti avtocestnih in mestnih poti (glede na poznano cincavost slo voznikov pred zelenimi semaforji, brez problema startal 1. pred bistveno močnejšimi konkurenti), je bila poraba brez problema pod 5l diesla. Ob večjih avtocestnih hitrostih (okrog 170 km/h v povprečju) v Nemčiji pa ni presegla 6l! Motor je venomer dajal občutek večje moči. Tudi vsespolšno znane pokvarljivosti Renaultovih dCi-jev nisem v tem obdobju spoznal, motor je bil pač redno servisiran ter pravilno vzdrževan, kar pač daje rezultat neproblematičnosti večine agregatov (čeravno želi marsikdo demantirati).
Novejši 85km ima še več navora, ob vožnji samo z enim potnikom, predvidoma dveh je motor več kot dovoljšen, čeprav moči resda nikdar ni dovolj. 105 konjski ima sicer prednost 6. prestave, opaznejša razlika pa je šele pri prostorninsko večjem motorju (1.9). Sam pa bi razmišljal podobno - manjši motor ter več opreme, konec koncev bodo stroški vzdrževanja manjši (sam sem, kot že omenjeno, komajda opazil v lastnem proračunu, koliko me je bremenil).
Če bi bil omenjeni motor prešibak, bi ga matični Renault že znavnaj opustil v novem modelu, očitno pa je bila prodaja prejšnjega modela z omenjenim motorjem dovolj velika, da je ostal v ponudbi in ne sameva na ceniku, kot "special price". Konec koncev bi večini slo voznikov itak zadostovalo 50km pod havbo!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To sep 08, 2009 8:20 pm

Energetik81 je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:drugače pa tud s tem avtom se da skoraj v vsak klanec na ac peljat 130..
ima več navora ko bencinar tako da je npr primerljiv z bencinarjem z 100konji..

Tole je enačba za končno hitrost avta v klanec, če zanemarimo zračni upor:
Slika
alfa je naklon klanca, m masa avta, g težnostni pospešek, P je moč.

In ti trdiš, da ima avto s 100KM enako končno hitrost v klanec kot avto s 85KM? Če imata normalne izračunan menjalnik, bo šel 85KM sigurno počasneje. Pa če ima 1000Nm navora - jih nima pri višjih obratih, kjer bi lahko sproduciral moč.

lej mamo dva megana doba dizla in bencinarja z 100 konji, pa tisti disl dost bol vleče..
probi pa boš vidu..
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov