Napisal/-a Mare9mm To sep 15, 2009 10:39 pm
Kaže, da je s tem avtom več stvari narobe. Poleg tega, kar je nekdo napisal na Toyota forumu, kot lastnik takega avta lahko povem še moje mnenje.
Jaz mislim, da gre za puzzle sestavljanko od avta.
Izgleda, da je šlo za uvoz iz Amerike, ker ima avto na slikah anteno na boku in ne strehi, kot je bilo za Evropsko tržišče. Tudi sprednji žarometi mi delujejo presvetli, takšne imajo v ZDA, ne pri nas. Zadnje luči so novejšega modela - po letu 2003. Zadnji odbijač je Evropski, ker ima meglenke, je pa barvan, ker bi letev na sredini morala biti črne barve. Podaljšek spredaj in pragi so Evropski, original Toyota dodatna oprema. Spojler na zadnjih vratih je v Evropi redek, v ZDA pa praktično serijski. Spojlerček na zadnjem steklu, pri 3. zavorni luči, je neoriginal, Nemška tuning dodatna oprema. Spredaj manjka Toyota emblem, morda zaradi poškodbe odbijača. Manjkajo meglenke. Feltne niso original, na oko mi deluje, da ni prava dimenzija gum. Morala bi biti 205/50 R16. Dvojni avspuh ni serijski na tem avtu, lahko pa, da je TTE - Toyota dodatna oprema. Tudi senzorji zadaj bi lahko bili original Toyota dodatna oprema. Ne vidim, ali ima zadaj diske. Če ima bobne, je zadnji konec definitvno iz USA.
Gremo na notranjost.
Takole na oko, bi rekel, da so števci evropski, km/h. Avto ima zgleda Webasto gretje, na eni sliki se vidi kontroler-urca levo ob volanu. Notranjost je glede na zunanjost kar preveč lepa. Za skoraj 200.000 prevoženih bi morala ročica menjalnika biti v slabšem stanju, deluje pa kot nova. Avto ima Evropsko avtomatsko klimo, tak avtoradijo pa je bil opcija v nekaterih državah, ampak pri poznejših modelih, proti koncu proizvodnje. Če se ne motim, gre za 2 din Sony kasetar, CD player, radijo.
Torej avto je uganka. Ali ga je imel ljubitelj, ki ga je sesul in popravljal po delih in dokupoval stvari postopoma, ali pa je nekdo popravil razbitino, da zasluži z njo.
Novi lastnik se bo moral odločiti, ali mu je to pomembno ali ne, ker "na videz" je avto lep.
Kot lastnik lahko povem, da z avtom velikih stroškov ni. Če redno menjavaš olje in nekako normalno vzdržuješ, ti zlepa ne bo zaribala. Vozne lastnosti ima dobre, ampak morda ne ravno za prvi avto. Zadnji konec zna zaplesati, pri naglem zavijanju po ovinkih, kar lahko neizkušenega voznika ustraši, zmede. Če je inštruktorjev Polo v avtošoli imel 60 konjev potem je tudi teh "samo 140 konjev" več kot dvojno in se hec hitro konča v jarku ali pa v karambolu. Če je avto še danes vozen, potem verjetno težave z oljem ni imel, ali pa je že odpravljena. To je edina znana resna "napaka" tega modela, znajo pa se tudi megliti in rositi luči. Treba je računati na porabo 9 - 10 l torej ni ravno avto za šparat na benzu. Po nakupu priporočam menjavo zavor, ker morajo biti v dobrem stanju, saj niso ravno ogromne.
...ampak to je samo moje mnenje.
