cayzi je napisal/-a:Zanima me koliko je RS različiza trša v podvozju v primerjavi z "navadno" combi različico?
Gatsu je napisal/-a:Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltneSe pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.
Gatsu je napisal/-a:Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltneSe pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.
Gatsu je napisal/-a:Audi je bil letnik 2000 in z kar nekaj kilometri - 200k km na števcu, realno pa najbrž 300k pa po vsej verjetnosti še original amortizerji, tako da je bil kar hudičevo trd ter seveda krepko nižji - Sline mislim da je 3-4 cm nižji od navadnega A4, medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik
Še najbolj me moti "lenost" 2.0 TDI motorja v nizkih obratih, kar upam da bo odpravljeno s čipanjem, saj je Audi A4 1.9 TDI 81kw - čipan za cca 10% dobesedno poskočil ko si stopil na gas, medtem ko RSka ne potegne tako naglo - isto sem opazil pri testnem Golfu 2.0 140km in nadomestnem A4 2.0 140km.
Gatsu je napisal/-a:Audi je bil letnik 2000 in z kar nekaj kilometri - 200k km na števcu, realno pa najbrž 300k pa po vsej verjetnosti še original amortizerji, tako da je bil kar hudičevo trd ter seveda krepko nižji - Sline mislim da je 3-4 cm nižji od navadnega A4, medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik
Gatsu je napisal/-a:medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik
Še najbolj me moti "lenost" 2.0 TDI motorja v nizkih obratih, kar upam da bo odpravljeno s čipanjem, saj je Audi A4 1.9 TDI 81kw - čipan za cca 10% dobesedno poskočil ko si stopil na gas, medtem ko RSka ne potegne tako naglo - isto sem opazil pri testnem Golfu 2.0 140km in nadomestnem A4 2.0 140km.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov