Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
cayzi
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Po okt 01, 2007 8:41 pm

Škoda Octavia combi RS

Napisal/-a cayzi Če sep 17, 2009 12:29 am

Zdravo!

Zanima me koliko je RS različiza trša v podvozju v primerjavi z "navadno" combi različico?

Je kdo uspel probat? Je primern to za družinske izlete oziroma avto za družino?

Hvala!


lp
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če sep 17, 2009 2:07 am

Seveda je primeren.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Re: Škoda Octavia combi RS

Napisal/-a AudiBoy Če sep 17, 2009 1:17 pm

cayzi je napisal/-a:Zanima me koliko je RS različiza trša v podvozju v primerjavi z "navadno" combi različico?

Normalno da je, a se hitro navadis.
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Če sep 17, 2009 2:59 pm

Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltne :) Se pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Če sep 17, 2009 6:21 pm

Gatsu je napisal/-a:Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltne :) Se pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.


Se strinjam. Tudi najbolj nabrušena različica Octavije je še vedno čisto civiliziran in udoben avtomobil. Sicer se nepravilnosti s ceste občutijo malce bolj kot v ostalih različicah, vseeno pa niso moteče. Oprema je odlična, športna, vendar ne nakičena. Sedeži tudi na daljši poti ne utrudijo. Malce nadležno je le čiščenje svetlih delov sedežev (k sreči je alcantara).

Na splošno je takšna Octavija dober in hiter potovalen karavan, ni pa dirkalnik v katerem bi postavljal rekorde piste. Za to ji manjka malo mirnosti in stabilnosti. V zavoju ostaja dolgo nevtralna, ko postane vožnja res zabavna pa nos pobegne iz zavoja in vzame precej veselja (še bolj izrazito pri TDI zaradi velikega navora). Raztegnjena golfova platforma pokaže zobe. Zaradi tega je tudi na AC malce občutljiva na bočni veter in dolge valove, k sreči pa je to zgolj slab občutek, ki se mu po nekaj sto kilometrih za volanom privadiš in ni več moteč. Najbolj moteč pa je občutek na zavorah, ki bi morale vlivati več zaupanja pri hitrostih blizu 200km/h, saj med civilno različico in RS skoraj ni opaziti razlike. Še par besed o motorju. Zna biti zelo varčen, če izkoriščaš obilico navora, lahko pa pokaže tudi zobe. Žal pa se pojavi težava kako spraviti vso moč na cesto - zopet raztegnjena platforma Golfa, ki v spolzkih razmerah ni kos vsej moči (na srečo je elektronika v veliko pomoč).

Kot celoten paket mislim da je odličen avto za hitra potovanja ali družinski izlet. "Napak" ki sem jih omenil v vsakodnevni vožnji ne boš opazil, razen morda težav s trakcijo na slabi podlagi, ampak le še to le zaradi utripanja opozrilne lučke za traction control.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če sep 17, 2009 6:52 pm

Gatsu je napisal/-a:Sam imam RS TDI z 18 colskimi feltnami in sem se dokaj hitro navadil na trdoto, ki je celo mehkejša od Audi A4 Sline ki sem ga imel prej pa je imel 16 colske feltne :) Se pa izjemno lepo drži ceste in po naših vijugastih avtocestah sploh ne čutiš ovinka tudi v višjih hitrostih.


prosil bi te, če lahko še malo bolj podrobno primejaš vožnjo oz. športno vožnjo med tema dvema vozila
 
Gatsu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če apr 24, 2003 6:09 pm

Napisal/-a Gatsu Pe sep 18, 2009 9:18 am

Audi je bil letnik 2000 in z kar nekaj kilometri - 200k km na števcu, realno pa najbrž 300k pa po vsej verjetnosti še original amortizerji, tako da je bil kar hudičevo trd ter seveda krepko nižji - Sline mislim da je 3-4 cm nižji od navadnega A4, medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik :)


Še najbolj me moti "lenost" 2.0 TDI motorja v nizkih obratih, kar upam da bo odpravljeno s čipanjem, saj je Audi A4 1.9 TDI 81kw - čipan za cca 10% dobesedno poskočil ko si stopil na gas, medtem ko RSka ne potegne tako naglo - isto sem opazil pri testnem Golfu 2.0 140km in nadomestnem A4 2.0 140km.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe sep 18, 2009 9:36 am

Gatsu je napisal/-a:Audi je bil letnik 2000 in z kar nekaj kilometri - 200k km na števcu, realno pa najbrž 300k pa po vsej verjetnosti še original amortizerji, tako da je bil kar hudičevo trd ter seveda krepko nižji - Sline mislim da je 3-4 cm nižji od navadnega A4, medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik :)


Še najbolj me moti "lenost" 2.0 TDI motorja v nizkih obratih, kar upam da bo odpravljeno s čipanjem, saj je Audi A4 1.9 TDI 81kw - čipan za cca 10% dobesedno poskočil ko si stopil na gas, medtem ko RSka ne potegne tako naglo - isto sem opazil pri testnem Golfu 2.0 140km in nadomestnem A4 2.0 140km.

Tudi superb 2.0 ne potegne takoj.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Pe sep 18, 2009 10:08 am

Gatsu je napisal/-a:Audi je bil letnik 2000 in z kar nekaj kilometri - 200k km na števcu, realno pa najbrž 300k pa po vsej verjetnosti še original amortizerji, tako da je bil kar hudičevo trd ter seveda krepko nižji - Sline mislim da je 3-4 cm nižji od navadnega A4, medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik :)


S-line je 2,5 cm nižji od originala.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe sep 18, 2009 11:43 am

Gatsu je napisal/-a:medtem ko je Octavia že tako precej visok avto, RS pa mislim da samo 18mm znižana - hvala bogu vsaj ne bom prec plužil snega po cesti in se bal zapeljat na vsak jeben robnik :)


Še najbolj me moti "lenost" 2.0 TDI motorja v nizkih obratih, kar upam da bo odpravljeno s čipanjem, saj je Audi A4 1.9 TDI 81kw - čipan za cca 10% dobesedno poskočil ko si stopil na gas, medtem ko RSka ne potegne tako naglo - isto sem opazil pri testnem Golfu 2.0 140km in nadomestnem A4 2.0 140km.


Octavia niti ni tako visok avtomobil, prav hitro se s sprednjim odbijačem dotakneš robnika. Zaradi oblikovanja pa zgleda precej višja kot je v resnici.

2.0 TDI motor je len le takoj iz prostega teka. Za vsakdanjo vožnjo ima dovolj navora od cca 1200-1300RPM, res pa je da se vseh 170 konjičev zbudi šele nad 2.000 RPM. Za vsakodnevno pomikanje od semaforja do semaforja je motor dovolj močan tudi v Passatu ki je kar nekaj kg težji. Mislim da Octaviji (čeprav RS) takšna narava motorja čisto ustreza. V nizkih vrtljajih je motor kultiviran in miren, če ga poženeš v vrtljaje pa pokaže zobe. Če pretikaš pri cca 3500RPM se na rahlo spolzki podlagi še v tretji močno vmeša traction control.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov